Golf MK3 разлика между два двигателя 1.6 75 к.с.?
Golf MK3 разлика между два двигателя 1.6 75 к.с.?
Здравейте колеги, интересно ми е каква е разликата в двата двигателя на снимките. И двата са 1.6 75 коня ако не греша.
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Пет 30 авг 2013 1:39
- Автомобил: Golf 3 GTI 2.0 8v
- Двигател: AGG 115hp
- Местоположение: София/кв.Гео Милев
Re: Въпрос за VW Golf
Не грешиш Първият е с код ABU, а вторият е AEA. По принцип за първия е характерно, че загрява по-бързо от очакваното, макар че и аз съм с такъв двигател и нямам никакви проблеми с температурата му. За втория знам, че въртящият му момент е по-рано, но работи на по-ниски обороти. Заводско оборотомерът на АБУ е до 7000об/мин, а на АЕA е до 6000. АЕA се среща и при Поло
Последна промяна от Хри100в на Вто 22 юли 2014 21:43, променено общо 2 пъти.
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за VW Golf
Първия е 1.6 75 с код ABU - моноинжекцион - монтира се в по-ранните години на Голф 3 - 92-95.
Втория е 1.6 75 с код AEA - моноинжекцион - монтира се в последните години на производство на Голф 3 - 95-97.
Като цяло в много голяма степен са еднакви конструктивно.
Втория е 1.6 75 с код AEA - моноинжекцион - монтира се в последните години на производство на Голф 3 - 95-97.
Като цяло в много голяма степен са еднакви конструктивно.
- lent
- Мнения: 481
- Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Въпрос за VW Golf
Хри100в написа:Не грешиш Първият е с код ABU, а вторият е AEE. По принцип за първия е характерно, че загрява по-бързо от очакваното, макар че и аз съм с такъв двигател и нямам никакви проблеми с температурата му. За втория знам, че въртящият му момент е по-рано, но работи на по-ниски обороти. Заводско оборотомерът на АБУ е до 7000об/мин, а на АЕЕ е до 6000. АЕЕ се среща и при Поло
Втория не е АЕЕ, а АЕА.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за VW Golf
Така е Единият е АБУ другият е АЕА.И двете са моноинжекции.Мисля,че имат разлика в електрониката само и някой и друг маркуч.АЕА-то има и имобилайзер и мисля,че не се шашка ако му сложиш газова уредба.Проблема с греенето мисля е отстранен при АЕА или поне темите за такъв проблем са малко за този мотор
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Въпрос за VW Golf
Такааа!Имал съм и двата!Първия на Голф3 съм карал ABU моноинжекцион,загява наистина бързо,а види ли малко баир и вдига 100 градуса(иначе перка,термостат всичко беще ок),но така си работеше!Много здрав,лесен поддрържка(няма ролки,а ремъка е само на водната помпа)на газ ми даваше разход извън града 6 литра!Втория е AEA-пълна инжекция, имах такова Поло,двигателя беше издухан(не казвам,че не е добър),но въпреки това много вървеше разход 5,5 извънграда,а в града лапаше 9 !По-скъп за поддръжка!Но ABU ми е много на сърцето и ме е яд че го продадох голфчето!
Последна промяна от cekoman на Вто 22 юли 2014 22:51, променено общо 1 път.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за VW Golf
AEA не е пълна инжекция Май си имал АЕЕ
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Въпрос за VW Golf
http://www.autocatalog.org/mod/id:566 направо си е AEA
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Въпрос за VW Golf
Обаче и ти имаш право,виж тук какво ставаhttp://vw.testdrive.bg/modification/4114/Polo-III-Variant-1.675Hp.html иначе моето си беше хечбек и в талона си пишеше AEA !Иначе май сам при комбито и класика е AEE!
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: VW Golf MK3 разлика между два двигателя 1.6 75 к.с.?
@ cekoman не вярвай на Бг препратки и сайтове. Иначе АЕА и АЕЕ се познават от километър при отоврен капак.
Типично за АЕЕ - кръгъло в.филтър тип тава, пласмасов охлюв на см.колектори.Свещите се закриват от кутията на ф-ра и не се виждат.Инжекция Магнети Марели 1AV. Об. на П.Х 650 +-50 /в повечето сдлуачи клатушкащи се/.
АЕА гумен маркуч гофра към кутията на филтъра,метален см.колектор.Инж. Moно Мотроник МА 1.3.на Бош. Об. на П.Х. - 800 +-50
Типично за АЕЕ - кръгъло в.филтър тип тава, пласмасов охлюв на см.колектори.Свещите се закриват от кутията на ф-ра и не се виждат.Инжекция Магнети Марели 1AV. Об. на П.Х 650 +-50 /в повечето сдлуачи клатушкащи се/.
АЕА гумен маркуч гофра към кутията на филтъра,метален см.колектор.Инж. Moно Мотроник МА 1.3.на Бош. Об. на П.Х. - 800 +-50
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: VW Golf MK3 разлика между два двигателя 1.6 75 к.с.?
Моят беше AEA в.филтър беше кръгал,за друго не знам!Но си пишеше в талона AEA
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VW Golf MK3 разлика между два двигателя 1.6 75 к.с.?
При поло АЕА-то е с пластмасова кутия тип тава и е с едни щипки с които се откопчава горната част на филтъра.
При голф 3 с мотор АЕА филтъра си му е като при АБУ-то зад фара
Вече АЕЕ и при голф и при поло си е с пластмасова тава подобна на тая от твоето поло,но не е с щипки а с едни дълги винтове за кръстата отвертка.
А тия измислени сайтове въобще не им вярвай.Единствения многоточков инжекцион 1.6/75 коня е АЕЕ мотора с пластмасовия колектор.
Eто това е поло с АЕА
А това голф 3 с АЕА
Поло с АЕЕ
И голф 3 с АЕЕ
При голф 3 с мотор АЕА филтъра си му е като при АБУ-то зад фара
Вече АЕЕ и при голф и при поло си е с пластмасова тава подобна на тая от твоето поло,но не е с щипки а с едни дълги винтове за кръстата отвертка.
А тия измислени сайтове въобще не им вярвай.Единствения многоточков инжекцион 1.6/75 коня е АЕЕ мотора с пластмасовия колектор.
Eто това е поло с АЕА
А това голф 3 с АЕА
Поло с АЕЕ
И голф 3 с АЕЕ
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: Чет 07 юли 2011 15:18
- Автомобил: Opel Astra G
- Двигател: DTI
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: VW Golf MK3 разлика между два двигателя 1.6 75 к.с.?
Моето поло беше AEA беше като това с пластмасовия капак на двигателя 1,6 и филтъра беше кръгъл на болтове,а не на щипки!и съм сигурен,че беше АЕА а не АЕЕ
Re: VW Golf MK3 разлика между два двигателя 1.6 75 к.с.?
Мерси на всички за бързите отговори, живи и здрави
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: VW Golf MK3 разлика между два двигателя 1.6 75 к.с.?
Да допълня само, че ABU е с малка кутия тип085 а AEA/AEE карат кутия тип 020
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 94 госта