Golf MK4 1.4 AHW 1998г. Прегрява
- d.draganova
- Мнения: 199
- Регистриран на: Нед 16 сеп 2012 10:08
- Автомобил: Golf 4 1998
- Двигател: AHW 1.4 16V
- Местоположение: София
Golf MK4 1.4 AHW 1998г. Прегрява
Колата е голф 4 1.4 AHW
Днес нещо се прецака и изведнъж вдигна 120 градуса
Перките за охлаждане не се въртят.
Като пусна климатика започват да се въртят, първо 2те после 1та и като го изключа спират :)
Къде може да е проблема според вас... :)
Последна промяна от d.draganova на Съб 26 юли 2014 9:11, променено общо 1 път.
Re: Голф 4 Прегрява
Бушона над акумулатора,релето или модула на перките..... за това се сещам най-напред
- d.draganova
- Мнения: 199
- Регистриран на: Нед 16 сеп 2012 10:08
- Автомобил: Golf 4 1998
- Двигател: AHW 1.4 16V
- Местоположение: София
Re: Голф 4 Прегрява
бушона е наред , възможно ли е да е термостат
Re: Голф 4 Прегрява
Каквото и да е, е свързано със перката. Дори термостата да не е отворил перката трябва да се върти (голямата)
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 Прегрява
Брех! Как става това?
П.С. От кой датчик се включва перката при затворен термостат?
П.С. От кой датчик се включва перката при затворен термостат?
Последна промяна от myrshavija на Съб 26 юли 2014 6:39, променено общо 1 път.
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Голф 4 Прегрява
Може да има повреда в температурният датчик за таблото! Проверка!
- stefan4o
- Мнения: 19148
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 4 Прегрява
Именно. Изведнъж да вдигне 120 градуса... трудновата работа Пуснете една проверка със закачен комп да видите вагком какво показва като стойност.
- d.draganova
- Мнения: 199
- Регистриран на: Нед 16 сеп 2012 10:08
- Автомобил: Golf 4 1998
- Двигател: AHW 1.4 16V
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.4 AHW 1998г. Прегрява - Решено
Проблема е оправен , оказа се термостат и някакъв фланец :)
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.4 AHW 1998г. Прегрява
Особености на немския национален автомобил :
1. по въпроса с предпазителя (бушона над акумулатора) - ако той прекъсне или изгори, няма захранване на перките и на контролера за тях т.е. не тръгва и климатика - нито перки, нито компресор. В случая перките тръгват при пускане на климатика т.е. не е там проблема.
Първа степен на перките не минава през модула - датчика на радиатора директно ги пуска т.е. ако е здрав предпазителя и е изправна 1-ва степен, ще тръгнат при 95 градуса.
2. по впроса с датчика за перките - той е на радиатора - ако няма циркулация през радиатора, никога няма да тръгнат перките заради температурата (само заради климатика, както в този случай).
3. по въпроса за рязкото отиване на 120 и нагоре по табло - нормално е, всички VW след 97-ма са с новите типове табла - там таблото показва 90 градуса, между реални 80 и 100 градуса и чак след като температурата се задържи поне 3-4 минута над примерно 100 градуса, започва да мести стрелката нататък. Затова тези коли, както си седят на 90, от раз лепват 120
4. за термостата - оста му се крепи на една пластмаса на капачката му (фланеца). Когато се сцепи пластмаската, оста на теростата излиза през дупката и толкова - термостата никога не се отваря повече
Една показателна снимка от друга тема във форума (за същия проблем) :
1. по въпроса с предпазителя (бушона над акумулатора) - ако той прекъсне или изгори, няма захранване на перките и на контролера за тях т.е. не тръгва и климатика - нито перки, нито компресор. В случая перките тръгват при пускане на климатика т.е. не е там проблема.
Първа степен на перките не минава през модула - датчика на радиатора директно ги пуска т.е. ако е здрав предпазителя и е изправна 1-ва степен, ще тръгнат при 95 градуса.
2. по впроса с датчика за перките - той е на радиатора - ако няма циркулация през радиатора, никога няма да тръгнат перките заради температурата (само заради климатика, както в този случай).
3. по въпроса за рязкото отиване на 120 и нагоре по табло - нормално е, всички VW след 97-ма са с новите типове табла - там таблото показва 90 градуса, между реални 80 и 100 градуса и чак след като температурата се задържи поне 3-4 минута над примерно 100 градуса, започва да мести стрелката нататък. Затова тези коли, както си седят на 90, от раз лепват 120
4. за термостата - оста му се крепи на една пластмаса на капачката му (фланеца). Когато се сцепи пластмаската, оста на теростата излиза през дупката и толкова - термостата никога не се отваря повече
Една показателна снимка от друга тема във форума (за същия проблем) :
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Голф 4 1.4 AHW 1998г. Прегрява
И аз преди доста години имах същия проблем на 1.6 АЕЕ който е със почти същия термостат.От малките и се законтря в една пластмаса.Както си карах и изведнъж гледам 120 градуса отива,нито перки се включват нито нищо.
Спряхме,изчакахме под една сянка на едно дърво,развих с едно ключе 8 термостното тяло и го извадих.После по обратния ред и газ.Цяло лято така карах и държеше 70 градуса.
Спряхме,изчакахме под една сянка на едно дърво,развих с едно ключе 8 термостното тяло и го извадих.После по обратния ред и газ.Цяло лято така карах и държеше 70 градуса.