Golf MK4 1.4 AHW 1998г. Прегрява

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
d.draganova
Мнения: 199
Регистриран на: Нед 16 сеп 2012 10:08
Автомобил: Golf 4 1998
Двигател: AHW 1.4 16V
Местоположение: София

Golf MK4 1.4 AHW 1998г. Прегрява

Мнениеот d.draganova » Пет 25 юли 2014 22:38


:love.vwclub
Колата е голф 4 1.4 AHW
Днес нещо се прецака и изведнъж вдигна 120 градуса
Перките за охлаждане не се въртят.
Като пусна климатика започват да се въртят, първо 2те после 1та и като го изключа спират :)
Къде може да е проблема според вас... :)

Последна промяна от d.draganova на Съб 26 юли 2014 9:11, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 4 Прегрява

Мнениеот hvp800 » Пет 25 юли 2014 23:02


Бушона над акумулатора,релето или модула на перките..... за това се сещам най-напред


Потребителски аватар
d.draganova
Мнения: 199
Регистриран на: Нед 16 сеп 2012 10:08
Автомобил: Golf 4 1998
Двигател: AHW 1.4 16V
Местоположение: София

Re: Голф 4 Прегрява

Мнениеот d.draganova » Пет 25 юли 2014 23:06


бушона е наред , възможно ли е да е термостат


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4611
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Голф 4 Прегрява

Мнениеот hvp800 » Пет 25 юли 2014 23:11


Каквото и да е, е свързано със перката. Дори термостата да не е отворил перката трябва да се върти (голямата)


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 Прегрява

Мнениеот myrshavija » Съб 26 юли 2014 5:50


Брех! Как става това?
П.С. От кой датчик се включва перката при затворен термостат?

Последна промяна от myrshavija на Съб 26 юли 2014 6:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ivostefanov
Мнения: 2464
Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
Автомобил: Audi A4
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 Прегрява

Мнениеот ivostefanov » Съб 26 юли 2014 6:34




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Голф 4 Прегрява

Мнениеот pas1.8mi » Съб 26 юли 2014 7:22


Може да има повреда в температурният датчик за таблото! Проверка! icon_idea


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 4 Прегрява

Мнениеот stefan4o » Съб 26 юли 2014 7:25


Именно. Изведнъж да вдигне 120 градуса... трудновата работа :mhihi Пуснете една проверка със закачен комп да видите вагком какво показва като стойност.


Потребителски аватар
d.draganova
Мнения: 199
Регистриран на: Нед 16 сеп 2012 10:08
Автомобил: Golf 4 1998
Двигател: AHW 1.4 16V
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.4 AHW 1998г. Прегрява - Решено

Мнениеот d.draganova » Съб 26 юли 2014 12:24


Проблема е оправен , оказа се термостат и някакъв фланец :) :love.vwclub


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.4 AHW 1998г. Прегрява

Мнениеот zfa159 » Съб 26 юли 2014 14:17


Особености на немския национален автомобил :mhihi :
1. по въпроса с предпазителя (бушона над акумулатора) - ако той прекъсне или изгори, няма захранване на перките и на контролера за тях т.е. не тръгва и климатика - нито перки, нито компресор. В случая перките тръгват при пускане на климатика т.е. не е там проблема.
Първа степен на перките не минава през модула - датчика на радиатора директно ги пуска т.е. ако е здрав предпазителя и е изправна 1-ва степен, ще тръгнат при 95 градуса.
2. по впроса с датчика за перките - той е на радиатора - ако няма циркулация през радиатора, никога няма да тръгнат перките заради температурата (само заради климатика, както в този случай).
3. по въпроса за рязкото отиване на 120 и нагоре по табло - нормално е, всички VW след 97-ма са с новите типове табла - там таблото показва 90 градуса, между реални 80 и 100 градуса и чак след като температурата се задържи поне 3-4 минута над примерно 100 градуса, започва да мести стрелката нататък. Затова тези коли, както си седят на 90, от раз лепват 120 :mhihi
4. за термостата - оста му се крепи на една пластмаса на капачката му (фланеца). Когато се сцепи пластмаската, оста на теростата излиза през дупката и толкова - термостата никога не се отваря повече :mhihi

Една показателна снимка от друга тема във форума (за същия проблем) :
Изображение


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Голф 4 1.4 AHW 1998г. Прегрява

Мнениеот Bai Sando » Съб 26 юли 2014 20:05


И аз преди доста години имах същия проблем на 1.6 АЕЕ който е със почти същия термостат.От малките и се законтря в една пластмаса.Както си карах и изведнъж гледам 120 градуса отива,нито перки се включват нито нищо. :mrgreen
Спряхме,изчакахме под една сянка на едно дърво,развих с едно ключе 8 термостното тяло и го извадих.После по обратния ред и газ.Цяло лято така карах и държеше 70 градуса.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: plamen7667 и 84 госта