Golf MK2 1.6 Подготовка за основен ремонт

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
tstanoev
Мнения: 2
Регистриран на: Пон 28 юли 2014 14:20
Автомобил:
Двигател:

Golf MK2 1.6 Подготовка за основен ремонт

Мнениеот tstanoev » Пон 28 юли 2014 18:30


Здраейте, отскоро ми изпадна един голф 2 1.6 в не цветущо състояние върви само на газ и на съвсем лек наклон ми изпусна на 3та, аз мисля че няма компресия защото и не върви много добре.Идеята ми е да си го направя моят Голфенщайн :D искам да си го направя сам или поне това което е възможно да направя сам.Тези дни попрочетох някоя друга тема и мисля да го зглобя с части от други мотори да стане малко по-бързичък и след време евентуално едно малко турбо искам да му сложа 110 120 коня да стане не повече.Идеята ми е такава за сега съм приготвил около 500 лева за части от вас искам да ми подскажете от кой мотор ланчия/голф/ лада няма значение какви части мога да използвам и за да съм по кокретен ще попитам вал от 1.8 112 коня нали ще стане ? също така ако може направо цялата глава или нещо такова някви по яки бутала ще искам да има защото мисля да се кара ежедневно, за 120 коня ще трябва ли да сменям и скоростите ? Също и един за пружини искам да питам от няква кола друга да взема по твърди, че мойте са здали багажа.Все още не знам точния модел на двигателя няма хидравлика или климатик. Имам и един друг върпос понеже гледам гарнитурата е заминала сигурно има много масло около нея, може ли да се позакърпят нещата защото ще ми трябва тези дни да пътувам и ако може да мина по тънката лайсна само с гарнитура и какво друго ще следва при смяната и ?




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK2 1.6 Подготовка за основен ремонт

Мнениеот zfa159 » Пон 28 юли 2014 20:06


Ако искаш 110-120к.с. срещу 500лв, най-лесния разумен вариант е да си сложих друг мотор директно вътре и си готов. Такива двигатели вървят по 300лв оборудвани със скорости и всичко. Махаш единия, слагаш другия и си 110-120к.с. с по-малко от 500лв. Само че ще береш ядове с узаконяването, ако решиш или се наложи да си признаеш, че този мотор, не е онзи мотор.
Иначе 500-те лв ти стигат за сравнително нормален ремонт на гарнитурата на главата на твоя - шлайф (челен, напасване на леглата на клапаните, смяна на водачите и гумичките) с нови части (болтове, фланци, гарнитури, семеринги, масло с филтър, антифриз и т.н.) стъпват на около 350-400лв. С останалите 100-150 горе-долу ще се вместиш да ровиш в картера, за да извадиш и смениш сегменти и т.н. (трябват ти к-т сегменти, нови биелни лагери, нова г-ра за картера). Иначе за да го модернизираш до 110-120к.с. доста повече финанси ще ти трябват. И пак казвам - ако ти трябва за кратко, карай я така - издухала. После вземи друг мотор със скорости и всичко към него(KR, PF, PB) и го хвърли в коша - хем ще ти излезе по-евтино, хем ще имаш 110-120к.с. заводски, а не преправяни неща.
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта