Golf MK3 1.6 АЕК Проблем със зацепването на ангренажа-Решено

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Golf MK3 1.6 АЕК Проблем със зацепването на ангренажа-Решено

Мнениеот stypkata » Вто 29 юли 2014 14:57


Преди да сваля ангренажния ремък с бял лак за нокти направих белязки на коляновия вал,разпределителния и този,който върти делкото.Т.е. белязки на зъбните им колела.След като свалих стария ангренаж го наложих върху новия и прехвърлих белязките от стария на новия.До тук всичко е добре,но дойде един некакен майстор и завъртя коляновия вал на някъде и сега не съм сигурен дали съм зацепил правилнно ремъка,защото като сложих новия ремък,докарах му белязките и направя 1 оборот на ремъка с въртене на ролката на коляновия вал с тресчотката (1 оборот на ремъка,а не на ролката),докарвам белязката на коляновия вал,но другите 2 се губят ( тази на разпределителния и на вала,който върти делкото).Това явление според вас нормално ли е?




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19555
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 1,6i 96г АЕК Проблем със зацепването на ангренаже

Мнениеот radotom » Вто 29 юли 2014 15:10


Коляновия вал като направи 1 оборот (вала, не ремъка!), разпределителния прави половин.
Ти въртиш по ремък... :no Там пък нищо не е ясно.
Щом маркировките ти са съвпаднали - нищо не може да стане (разбирай: няма да удари клапани) - най много да е завъртян коляновия на 1 оборот и да не съвпаднат фазите на клапаните. Съответно - няма да запали. В такъв случай ще трябва пак да сваляш ангренажа и да завъртиш коляновия на още 1 оборот.


Потребителски аватар
stypkata
Мнения: 1223
Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
Двигател: AEK
Местоположение: Бургас

Re: Голф 3 1,6i 96г АЕК Проблем със зацепването на ангренаже

Мнениеот stypkata » Вто 29 юли 2014 18:53


Благодаря ти радо.Това с белязките от стария на новия ремък го знам от теб :beer Сглобих всичко и като по чудо запали от първия път и работи нормално.Явно не е трябвало да ме притеснява това,че след развъртането белязките не идват..Но малко ме притесни,че новия ремък е 2 пъти по-тънък от стария ,който е на 60к км.Много фалшив ми изглежда а не беше евтин (30лв ми взеха ) и e Gates/Powergrip.Стария е същия ,но е от много по-дебела гума .Така ли са новите или съм попаднал на менте?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта