Колеги кабелите от полпавъка директно ли отиват в таблото , възможно ли е да има букси по пътя им ?
проблема ми е че бензиномера както показва горивото и изведнъж пада под червените деления след време пак се оправя и така постоянно и в крайна сметка не се знае колко бензин имам .
Сменил съм 3 табла , платката на поплавъка явно се оказва че някъде по кабелите има окислено . как мога да измеря целостта на кабелите и двата ли отиват в таблото или единият е маса ?
Golf MK3 AAM- Въпрос за кабелите от поплавъка на бензиномера
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Голф 3 ААМ - Въпрос за кабелите от поплавъка на бензином
По-вероятно е да има проблем с платката на Реостата! Тя се износва и от там и прекъсването! Измери директно на буксата на кошницата.Най-добре извади кошницата с помпата и огледай.Скъсани проводници едва ли!Те минават в сноп през прага,а там са защитени,ако не си пипал нещо там,де .......
- absent
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Re: Golf MK3 AAM- Въпрос за кабелите от поплавъка на бензино
Сменена е платката на реостата с мултицет съпротивлението се променя нормално без да прекъсва .
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Golf MK3 AAM- Въпрос за кабелите от поплавъка на бензино
До колкото видях,пина за индикация на горивото е 21! http://www.a2resource.com/electrical/CE2cluster.html
Провери проводника,отиващ там!Когато падне стрелката за горивото,има ли промяна и в показанието на температурата?
Провери проводника,отиващ там!Когато падне стрелката за горивото,има ли промяна и в показанието на температурата?
- absent
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Re: Golf MK3 AAM- Въпрос за кабелите от поплавъка на бензино
Не няма промяна в температурата , и на трите табла проблема е единствено в показанието на горивото двете са с моторчета на стрелките 1 е от по старите с би метална пластина . утре че измеря съпротивлението на кабела .
- absent
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Re: Golf MK3 AAM- Въпрос за кабелите от поплавъка на бензино
Колеги кабела от поплавъка за таблото е здрав втория кабел от поплавъка отива на маса първоначално и той беше добре но в последствие се оказа че като пусна аварийните и става дискотека съпротивлението между масата на купето и масата на поплавъка почва да се мени с мигането на аварийните с 20 ома . по схема дават че на 3 крак на таблото с уредите е маса там се получава същото изменение с мигането на аварийните , при включване на фаровете става още по зле съпротивлението се качва с 70 ома . Другото което забелязах е че в резервоара има еди колко си бензин ... и съпротивлението на поплавъка е 190 ома като затворя вратата съпротивлението става 230 ома от там нататък стрелката на бензина си показва каквото си иска почна да се обажда и лампата за маслото ... с една дума стана страшна дискотека . проверил съм масата към купето , масата на стоповете , масата в лявата колона на шофьорското място , масата на акумулатора , масите на двигателя всичко е наред ? къде да търся проблема ? проблема с масите е само по таблото с уредите
- absent
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Re: Golf MK3 AAM- Въпрос за кабелите от поплавъка на бензино
Добавям че проблем има и с масата на бензиновата помпа , другото което забелязах е че двигателя си сменя оборотите при включване на фаровете и заедно с аварийните
Някой със съвет
http://a2resource.com/electrical/CE2.html
Някой със съвет
http://a2resource.com/electrical/CE2.html
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf MK3 AAM- Въпрос за кабелите от поплавъка на бензино
Провери ли масата на блока на двигателя, до водната помпа, доста маси се взимат от там.
Иначе за фаровете и от акумулатора напред повечето неща се вземат директно от масата на акумулатора (по тънкия проводник на клемата), също така почисти там където се ляга обувката на кабела към клемата на масата, случвало ми се е плюсовата да окислила там.
Иначе за фаровете и от акумулатора напред повечето неща се вземат директно от масата на акумулатора (по тънкия проводник на клемата), също така почисти там където се ляга обувката на кабела към клемата на масата, случвало ми се е плюсовата да окислила там.
- absent
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Re: Golf MK3 AAM- Въпрос за кабелите от поплавъка на бензино
Ако става въпрос за трите кафяви кабела хванати към плочка и след това към двигателя проверени са , не можах да изключа голямата черна букса до делкото тези маси минават през нея както и доста други кабели как се изважда тази букса с дърпане не става . А масата на поплавъка къде е хваната тръгва от багажника минава под задната седалка и след това се губи няма я в снопа с кабели в левия праг ?
- Mapoka
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
- Автомобил: 1992 VW Vento
- Двигател: 1.8 ABS
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf MK3 AAM- Въпрос за кабелите от поплавъка на бензино
Според А2 взема маса от бушонното табло (К/11), според толеранса я взема от някъде си, обаче тази точка 196, не мога да ти кажа физически къде се намира.
Премери най добре при пуснати фарове и др консуматори как е масата на Z2, ама не мери омове ами пад на напрежение спрямо клемата на акумулатора.
Да не би да се губи нещо по централно масата.
иначе за от зад се сещам единствено за масата под левия стоп, ама нямам спомен какво точно взема от там.
Това обаче за масата към потенциометъра отзад на резервоара.
Самото табло доколкото ми е известно взема маса единствено от main ground на бушонното табло, а то се замасява по Z2.
PP Коя година ти е голфа, по точно плюса на акумилатора от към разширителния съд ли е или от към фара.
Понеже след 95 (+към разширителния съд) се променят малко нещата и под стойката на акумулатора има едни главни маси
Премери най добре при пуснати фарове и др консуматори как е масата на Z2, ама не мери омове ами пад на напрежение спрямо клемата на акумулатора.
Да не би да се губи нещо по централно масата.
иначе за от зад се сещам единствено за масата под левия стоп, ама нямам спомен какво точно взема от там.
Това обаче за масата към потенциометъра отзад на резервоара.
Самото табло доколкото ми е известно взема маса единствено от main ground на бушонното табло, а то се замасява по Z2.
PP Коя година ти е голфа, по точно плюса на акумилатора от към разширителния съд ли е или от към фара.
Понеже след 95 (+към разширителния съд) се променят малко нещата и под стойката на акумулатора има едни главни маси
- absent
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Re: Golf MK3 AAM- Въпрос за кабелите от поплавъка на бензино
Голфа е 93 година плюса е от към фара
- georgebonev
- Мнения: 3098
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Golf MK3 AAM- Въпрос за кабелите от поплавъка на бензино
От горните схеми: Е196 точката за маса го дават да е някъде в ниша отзад (мисля, че до стоповете).
Иначе, от таблото има 3 кабела за маса - пинове 3, 5 и 18.
Kато 18 от таблото отива в U2/10 и през L/6 се връзва със стоп бутона на ръчната (елемент 23) и се връща през L/1 към пин 3 на таблото заедно с маса E119 (предполагам "таралежа" до ключа за фаровете).
Пин 5 "замасява" през U2/13 към G/15 (буксите в бушонното табло) към двигателния отсег E131.
Интересното е, че пин 18 има връзка към маса (Е119) и през нивомера за спирачна течност - елемент 24.
Схеми Golf MK3, pdf
Иначе, от таблото има 3 кабела за маса - пинове 3, 5 и 18.
Kато 18 от таблото отива в U2/10 и през L/6 се връзва със стоп бутона на ръчната (елемент 23) и се връща през L/1 към пин 3 на таблото заедно с маса E119 (предполагам "таралежа" до ключа за фаровете).
Пин 5 "замасява" през U2/13 към G/15 (буксите в бушонното табло) към двигателния отсег E131.
Интересното е, че пин 18 има връзка към маса (Е119) и през нивомера за спирачна течност - елемент 24.
Схеми Golf MK3, pdf
- absent
- Мнения: 427
- Регистриран на: Вто 29 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свищов
Re: Golf MK3 AAM- Въпрос за кабелите от поплавъка на бензино
Благодаря колега , като гледам схемата проблема се очертава около точка Е119 (маса) сега се пита как да разбера къде се намира (E119 In headlight loom / по схема ) ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], nikname и 189 госта