Проблема е следния преди 2/3 дни ми изтече антифриза (повечето ),в купето под централната и дясната част на таблото,отдолу от към корите.В движение без да е пусанто парното,без дори да е загряла колата .Просто изведнъж си изтече като изведро.Вероятно симптомите сочат че радиаторчето си е заминало. С търсачката намерих тема за махане на радиаторче за парно на Голф 2 деиствах по стъпките ,махнах корите отдолу пластмасовите.В двигателния отсек в дясно от към шофиора има една шпилка и на нея гайка,тя вероятно държи радиаторчето.Дотук добре започвам да отвивам с ключе 10 обаче нъцкиии шпилката превърта заедно с гайката ,отвътре неможе да се хване контра някакво пластмасов предпазител има около края на шпилката,тя не се вижда даже да я срежа немога. Края на шпилката от към двигателя го пръсках с ВД-40,и със спирачнатечност за да тръгне ,но не става продулжава да си превърта.
Та въпроса ми е как да я махна тази шпилка за да си сваля радиаторчето,някой ако се е сблъсквал с това да помага. Четох че и таблото трябвало да се сваля незнам става май сложно нямам много представа какво да правя от тук на сетне.
Колата в момента е в движение ,но се кара по рядко с един самоделен "бай-пас" , а именно един маркуч за водни съединения и както се казват електротехниците радиаторчето е шунтирано.
Кйто знае нещо по въпроса да помага
Въпрос относно радиаторчето за парното на Голф 2..(сваляне)
- vit_autosofia
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: Въпрос относно радиаторчето за парното на Голф 2..(сваля
holy_man написа:Проблема е следния преди 2/3 дни ми изтече антифриза (повечето ),в купето под централната и дясната част на таблото,отдолу от към корите.В движение без да е пусанто парното,без дори да е загряла колата .Просто изведнъж си изтече като изведро.Вероятно симптомите сочат че радиаторчето си е заминало. С търсачката намерих тема за махане на радиаторче за парно на Голф 2 деиствах по стъпките ,махнах корите отдолу пластмасовите.В двигателния отсек в дясно от към шофиора има една шпилка и на нея гайка,тя вероятно държи радиаторчето.Дотук добре започвам да отвивам с ключе 10 обаче нъцкиии шпилката превърта заедно с гайката ,отвътре неможе да се хване контра някакво пластмасов предпазител има около края на шпилката,тя не се вижда даже да я срежа немога. Края на шпилката от към двигателя го пръсках с ВД-40,и със спирачнатечност за да тръгне ,но не става продулжава да си превърта.
Не е необходимо да се сваля цялото табло.Цялата процедура по демонтажа и монтажа с наливането на антифриза е около два часа(за толкова го правя аз)
шпилката ти е превъртяла в корпуса на парното.Помоли някой да дърпа корпуса отвътре,а ти през това време развивай шпилката.
Та въпроса ми е как да я махна тази шпилка за да си сваля радиаторчето,някой ако се е сблъсквал с това да помага. Четох че и таблото трябвало да се сваля незнам става май сложно нямам много представа какво да правя от тук на сетне.
Колата в момента е в движение ,но се кара по рядко с един самоделен "бай-пас" , а именно един маркуч за водни съединения и както се казват електротехниците радиаторчето е шунтирано.
Кйто знае нещо по въпроса да помага
Не е необходимо да сваляш таблото.Аз го сменям за около два часа с наливането на антифриза.
Шпилката колега ти е превъртяла в корпуса на парното.Помоли някой да дърпа корпуса на парното,а ти развивай шпилката.
Не се сваля таблото,само пласмасите отдолу и шпилката вътре при двигателя.Лошото че е превъртяла в пласмасата на корпуса на радиаторчето.Трябвало е предварително да я пръснеш със спрей,защото спичат,от времето.Шпилката е дълга и ще можеш да я хванеш с нещо като клещи" трета ръка" накрая,но предварително пръсни и радвижи гайката много добре.Успех.
- NovobranecGT
- Мнения: 2831
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- holy_man
- Мнения: 575
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 0:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Наистина са 2 шпилките,ще пробвам пак да я отвъртя и това с дърпането на корпуса пластмасовия също.
Никси бате последния път те измъчих с този съединител прокелт,тежка беше работата обаче ти се справо повече от отлично,сега реших да не те занимавам с този проблем ,май трябваше да ти се обадя ще го помъча още малко ,ако нестане ще звънкам да помагаш ако можеш:):):)
Блгодаря за препоръките на отзовалите се колеги :)
Никси бате последния път те измъчих с този съединител прокелт,тежка беше работата обаче ти се справо повече от отлично,сега реших да не те занимавам с този проблем ,май трябваше да ти се обадя ще го помъча още малко ,ако нестане ще звънкам да помагаш ако можеш:):):)
Блгодаря за препоръките на отзовалите се колеги :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 206 госта