Въпрос относно радиаторчето за парното на Голф 2..(сваляне)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
holy_man
Мнения: 575
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 0:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпрос относно радиаторчето за парното на Голф 2..(сваляне)

Мнениеот holy_man » Вто 03 апр 2007 0:03


Проблема е следния преди 2/3 дни ми изтече антифриза (повечето ),в купето под централната и дясната част на таблото,отдолу от към корите.В движение без да е пусанто парното,без дори да е загряла колата .Просто изведнъж си изтече като изведро.Вероятно симптомите сочат че радиаторчето си е заминало. С търсачката намерих тема за махане на радиаторче за парно на Голф 2 деиствах по стъпките ,махнах корите отдолу пластмасовите.В двигателния отсек в дясно от към шофиора има една шпилка и на нея гайка,тя вероятно държи радиаторчето.Дотук добре започвам да отвивам с ключе 10 обаче нъцкиии шпилката превърта заедно с гайката ,отвътре неможе да се хване контра някакво пластмасов предпазител има около края на шпилката,тя не се вижда даже да я срежа немога. Края на шпилката от към двигателя го пръсках с ВД-40,и със спирачнатечност за да тръгне ,но не става продулжава да си превърта.

Та въпроса ми е как да я махна тази шпилка за да си сваля радиаторчето,някой ако се е сблъсквал с това да помага. Четох че и таблото трябвало да се сваля незнам става май сложно нямам много представа какво да правя от тук на сетне.

Колата в момента е в движение ,но се кара по рядко с един самоделен "бай-пас" , а именно един маркуч за водни съединения и както се казват електротехниците радиаторчето е шунтирано.

Кйто знае нещо по въпроса да помага :)




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Въпрос относно радиаторчето за парното на Голф 2..(сваля

Мнениеот vit_autosofia » Вто 03 апр 2007 4:36


holy_man написа:Проблема е следния преди 2/3 дни ми изтече антифриза (повечето ),в купето под централната и дясната част на таблото,отдолу от към корите.В движение без да е пусанто парното,без дори да е загряла колата .Просто изведнъж си изтече като изведро.Вероятно симптомите сочат че радиаторчето си е заминало. С търсачката намерих тема за махане на радиаторче за парно на Голф 2 деиствах по стъпките ,махнах корите отдолу пластмасовите.В двигателния отсек в дясно от към шофиора има една шпилка и на нея гайка,тя вероятно държи радиаторчето.Дотук добре започвам да отвивам с ключе 10 обаче нъцкиии шпилката превърта заедно с гайката ,отвътре неможе да се хване контра някакво пластмасов предпазител има около края на шпилката,тя не се вижда даже да я срежа немога. Края на шпилката от към двигателя го пръсках с ВД-40,и със спирачнатечност за да тръгне ,но не става продулжава да си превърта.
Не е необходимо да се сваля цялото табло.Цялата процедура по демонтажа и монтажа с наливането на антифриза е около два часа(за толкова го правя аз)
шпилката ти е превъртяла в корпуса на парното.Помоли някой да дърпа корпуса отвътре,а ти през това време развивай шпилката.

Та въпроса ми е как да я махна тази шпилка за да си сваля радиаторчето,някой ако се е сблъсквал с това да помага. Четох че и таблото трябвало да се сваля незнам става май сложно нямам много представа какво да правя от тук на сетне.

Колата в момента е в движение ,но се кара по рядко с един самоделен "бай-пас" , а именно един маркуч за водни съединения и както се казват електротехниците радиаторчето е шунтирано.

Кйто знае нещо по въпроса да помага :)

Не е необходимо да сваляш таблото.Аз го сменям за около два часа с наливането на антифриза.
Шпилката колега ти е превъртяла в корпуса на парното.Помоли някой да дърпа корпуса на парното,а ти развивай шпилката.


Потребителски аватар
Vargal
Мнения: 94
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 12:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Vargal » Вто 03 апр 2007 9:06


Не се сваля таблото,само пласмасите отдолу и шпилката вътре при двигателя.Лошото че е превъртяла в пласмасата на корпуса на радиаторчето.Трябвало е предварително да я пръснеш със спрей,защото спичат,от времето.Шпилката е дълга и ще можеш да я хванеш с нещо като клещи" трета ръка" накрая,но предварително пръсни и радвижи гайката много добре.Успех.


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Вто 03 апр 2007 10:22


Шпилките в двигателния отсег са 3 на брой.
Не е проблем, че ти се върти шпилката с гайката, защото шпилката ще се развие от самия корпис на парното и пак ще го свалиш после обаче трябва да си я завиеш на самото парно преди монтажа.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 03 апр 2007 11:06


Не е една, нито са три, шпилките са 2 :!: :wink:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Вто 03 апр 2007 11:14


Боби що не се обади бе човек.


Потребителски аватар
holy_man
Мнения: 575
Регистриран на: Съб 15 яну 2005 0:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот holy_man » Вто 03 апр 2007 13:31


Наистина са 2 шпилките,ще пробвам пак да я отвъртя и това с дърпането на корпуса пластмасовия също.

Никси бате последния път те измъчих с този съединител прокелт,тежка беше работата обаче ти се справо повече от отлично,сега реших да не те занимавам с този проблем ,май трябваше да ти се обадя :) ще го помъча още малко ,ако нестане ще звънкам да помагаш ако можеш:):):)

Блгодаря за препоръките на отзовалите се колеги :):)


Потребителски аватар
teko
Мнения: 140
Регистриран на: Вто 29 авг 2006 17:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот teko » Сря 04 апр 2007 9:40


NovobranecGT написа:Не е една, нито са три, шпилките са 2 :!: :wink:


Вярно че са 2 към радиатора,ама има 3-та за тръбата на вентилатора,ако иска да му е по-лесно трябва да развие и нея :idea:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 206 госта