Golf MK4 1.6 16v AZD - проблем
-
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Golf 4 1.6 16v AZD - проблем в двигател
Според мен махнете главата и вижте гарнитурата.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.6 16v AZD - проблем в двигател
Белите свещи не е ли признак на бедна смес... или най малкото неподходящи свещи...и в двата случая няма да е годна за каране....
- Fearless
- Мнения: 518
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.6 16v AZD - проблем в двигател
Със сигурност са неподходящи,това е ясно.След смяната с такива,каквито трябва да са една от бубините се предаде мигновенно.
- malin.angelov
- Мнения: 322
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 23:33
- Автомобил: vw passat
- Двигател: BMP 07
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 1.6 16v AZD - проблем в двигател
Колега развий новите и ги виж как са
- Fearless
- Мнения: 518
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.6 16v AZD - проблем
От днес вече сме и със светещ чек + Emission Workshop на борда.Все по-страхотно става...
П.П Най-вероятно проблема е поредна изгоряла бобина,но утре на светло ще я проверя.
П.П Най-вероятно проблема е поредна изгоряла бобина,но утре на светло ще я проверя.
- toni82
- Мнения: 515
- Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
- Автомобил: golf4 1.6 16v
- Двигател: azd
- Местоположение: italia
Re: Golf MK4 1.6 16v AZD - проблем
Става,те моторите са еднакви.аз от аус с една бобина минах на азд с четири бобини със една лека модификация на кабела.но можеш спокойно да смениш моторите без да пипаш бобините.
- Fearless
- Мнения: 518
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 1.6 16v AZD - проблем
Тази опция отпадна напълно.Мотора ми е в перфектно здраве и състояние.Проблема е по периферията,като за момента е установен само един сигурен - детонационен датчик.Другото е само на теория,но все пак ще се пробва и то - износен ТПС на дросела , т.е следва подмяна с нов.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта