Golf MK4 1.9 TDI 110hp AHF - не работещ борд компютър
- nikolay_nachev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 09 юли 2014 12:56
- Автомобил: Golf MK4 1.9 TDI 110hp
- Двигател: AHF 1999
Re: Golf MK4 1.9 TDI 110hp AHF - не работещ борд компютър
Смених го и запали, но не работи оборотомера и понеже ми пише, че не е включен имобилайзера пише СТОП и нещо на италиански. Вързах vag-com, смених езика и ми остана лампата за маслото да свети в червено и да пише да ида на сервиз. Предполагам че връзка с контролния модул на двигателя, защото вага изобщо не иска да се свърже с него. Всичко е ток и жица докато не запаля, като изключим, че свети лампата за коланите, но след като прехвърля седалката предполагам, че ще се оправи. Има ли разлика във връзката между компютъра на 116-ката помпа дюза и 110 AHF. Нямаше грешки в АБС, но лампата не угасваше както и тази за изхабените накладки.
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Golf MK4 1.9 TDI 110hp AHF - не работещ борд компютър
Това с оборотомера е неприятно,няма да се оправи....
- nikolay_nachev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 09 юли 2014 12:56
- Автомобил: Golf MK4 1.9 TDI 110hp
- Двигател: AHF 1999
Re: Golf MK4 1.9 TDI 110hp AHF - не работещ борд компютър
Всичко се оправи явно не беше влязло хубаво. Проблема сега е как да му изключа ш*бания имобилайзер и да зануля сервизите защото ми свети датчика за накладките и ми дава 200км до масло Ако някои има идеи да казва Впрочем разбрах че таблото ми е сменяно (вероятно още в Италия за да го продадат на по малко км.) след като намерих само 1 болт, а то се държи на 2 и само след правилното слагане борда проработи.
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Golf MK4 1.9 TDI 110hp AHF - не работещ борд компютър
Отиваш на 17.instruments
07.Recode
и прекодираш.
xхx0x
Instrument Cluster Soft Coding
?? xxx - Options
+01 = Brakepad Warning active
+02 = Seatbelt Warning active
+04 = Washer Fluid Warning active
+08 = Seatbelt Warning active (NAR only)
+10 = Seatbelt Warning Driver & Passenger active (NAR only)
+16 = Secondary Display (Radio/Navigation) active
Add the values of all the installed options together and the total is the first two digits of the soft coding [;)]
xx ? xx - Country
1 = Europe
2 = USA
3 = Canada/Mexico/Latin America
4 = Great Britain (GB)
5 = Japan
6 = Saudi Arabia
7 = Australia
xxx ? x - Service Intervals
0 = fixed Service Intervals (PR-QG0) without Oil Level/Temperature Sensor
1 = flexible Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG1)
2 = fixed Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG2)
3 = without Service Intervals (USA/Canada)
xxxx ? - Distance Impulse Number (K-Value)
0 = All Engines/Transmissions (Impulse via CAN)
1 = 4345 Impulses/Km or 6991 Impulses/Mi
2 = 3528 Impulses/Km or 5677 Impulses/Mi
3 = 4134 Impulses/Km or 6651 Impulses/Mi
4 = 3648 Impulses/Km or 5870 Impulses/Mi
07.Recode
и прекодираш.
xхx0x
Instrument Cluster Soft Coding
?? xxx - Options
+01 = Brakepad Warning active
+02 = Seatbelt Warning active
+04 = Washer Fluid Warning active
+08 = Seatbelt Warning active (NAR only)
+10 = Seatbelt Warning Driver & Passenger active (NAR only)
+16 = Secondary Display (Radio/Navigation) active
Add the values of all the installed options together and the total is the first two digits of the soft coding [;)]
xx ? xx - Country
1 = Europe
2 = USA
3 = Canada/Mexico/Latin America
4 = Great Britain (GB)
5 = Japan
6 = Saudi Arabia
7 = Australia
xxx ? x - Service Intervals
0 = fixed Service Intervals (PR-QG0) without Oil Level/Temperature Sensor
1 = flexible Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG1)
2 = fixed Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG2)
3 = without Service Intervals (USA/Canada)
xxxx ? - Distance Impulse Number (K-Value)
0 = All Engines/Transmissions (Impulse via CAN)
1 = 4345 Impulses/Km or 6991 Impulses/Mi
2 = 3528 Impulses/Km or 5677 Impulses/Mi
3 = 4134 Impulses/Km or 6651 Impulses/Mi
4 = 3648 Impulses/Km or 5870 Impulses/Mi
- nikolay_nachev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 09 юли 2014 12:56
- Автомобил: Golf MK4 1.9 TDI 110hp
- Двигател: AHF 1999
Re: Golf MK4 1.9 TDI 110hp AHF - не работещ борд компютър
За накладките покорно благодаря а някаква идея за борбата с имобилайзера ? Или да го залепя с изолирбанд отгоре да не ми свети поне
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Golf MK4 1.9 TDI 110hp AHF - не работещ борд компютър
обучи си ключ и готово,ще изгасне!
- nikolay_nachev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 09 юли 2014 12:56
- Автомобил: Golf MK4 1.9 TDI 110hp
- Двигател: AHF 1999
Re: Golf MK4 1.9 TDI 110hp AHF - не работещ борд компютър
А ключът трябва ли да има нещо за да бъде обучен ? Смисъл моя обикновения ще проработи ли ?
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Golf MK4 1.9 TDI 110hp AHF - не работещ борд компютър
Ами за предпочитане е да сложиш една ампула.Иначе какво ще му обучаваш?
- nikolay_nachev
- Мнения: 41
- Регистриран на: Сря 09 юли 2014 12:56
- Автомобил: Golf MK4 1.9 TDI 110hp
- Двигател: AHF 1999
Re: Golf MK4 1.9 TDI 110hp AHF - не работещ борд компютър
Аз разглобих и разгледах оригиналния ключ с имобилайзера и честно казано никаква разлика не видях
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта