Golf MK4 1.6 16V - пали и гасне

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
stevap
Мнения: 144
Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пещера

Golf MK4 1.6 16V - пали и гасне

Мнениеот stevap » Чет 07 авг 2014 11:48


Здравейте колеги, имам следния проблем колата е Голф 4 1.6 16 V 105 коня код на двигателя ATN, когато е студена и е престояла 10-12 часа без да работи пали от раз държи нормални обороти за сек. 1000-1100 и веднага започва да глъхне оборотити падат на 550-600 и се опитва да загасне като същевременно за секунди пак се качват на 1000-1100 това играене на оборотите го прави няколоко пъти в порядъка на около 30 сек. като понякога за това време нещата се нормализират и мотора започва да си работи нормално, а понякога като поиграят малко оборотите направо гасне. Когато прави тези номера като подавам газ нищо не се променя. Като прекъсва така двигателя преди да изгасне, ако го загася аз при следващото запалване в повечето случай проблема е изчезнал и колата си работи нормално. Възможно ли е проблема да е от бобината, свещите и кабелите са сменени!?!




Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 696
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 1.6 16 V - пали и гасне

Мнениеот the_red_camel » Чет 07 авг 2014 12:00


За тия мотори доста е писано, точно за такъв проблем, аз моя го реших с чистене на дросел, ако не си чистил изобщо, време ти е.. а за бобината не ми се вярва.


владислав
Мнения: 668
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon ST
Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.6 16 V - пали и гасне

Мнениеот владислав » Чет 07 авг 2014 14:01


Имаш ли дебитомер, за този код на двигателя не е писано много.
Чистене на дросела няма да навреди, но и дебитомера ако имаш почисти и него.


Потребителски аватар
stevap
Мнения: 144
Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пещера

Re: Голф 4 1.6 16 V - пали и гасне

Мнениеот stevap » Чет 07 авг 2014 14:06


Нямам дебитомер, имам датчик за високото налягане на всмукателните тръби но той е сменен с нов, дросела също е чистен, ако бобината е заминала какви биха били симптомите за това?


Потребителски аватар
Golf_Gogo
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 05 юли 2014 14:41
Автомобил: Passat Alltrack B8 + Golf 4
Двигател: 2_0 TDI DFCA + 1_6 16V BCB
Местоположение: гр. София

Re: Голф 4 1.6 16 V - пали и гасне

Мнениеот Golf_Gogo » Чет 07 авг 2014 14:34


Ами аз съм с BCB мотор (четири бобини, по една на цилиндър) и като ми замина едната бобина (на втори цилиндър), направо си умря. Нямаше някакви признаци, симптоми или проблеми преди това. Просто в движение изведнъж минах на три цилиндъра и се започна с тресене, придърпване, неравномерна работа на ДВГ и смешно нисък разход (спира се подаването на гориво към съответният неработещ цилиндър). Та ме съмнява да е бобина, ама знам ли ...


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 696
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 1.6 16 V - пали и гасне

Мнениеот the_red_camel » Чет 07 авг 2014 14:34


Аз имах проблеми с бобината и на топъл двигател при потегляне прекъсваше(искаше да гасне) друго не се сещам..

iat.JPG
за този датчик ли имаш предвид, ако е нов, изключваш проблема да е от него..


Потребителски аватар
stevap
Мнения: 144
Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пещера

Re: Голф 4 1.6 16 V - пали и гасне

Мнениеот stevap » Чет 07 авг 2014 15:39


Да точно за този датчик става въпрос.


Потребителски аватар
toni82
Мнения: 515
Регистриран на: Пет 27 ное 2009 16:33
Автомобил: golf4 1.6 16v
Двигател: azd
Местоположение: italia

Re: Golf MK4 1.6 16V - пали и гасне

Мнениеот toni82 » Пон 18 авг 2014 21:22


Играта на оборотите нее от неправилно изгаряне.може да е или мап сензор или мръсен егр или смуче въздух о някъде,провери маркучето от дросела до оная черната кутия пред казанчето с антифриз,извади маркучето от дросела и затапи с пръст за проба.


Потребителски аватар
stevap
Мнения: 144
Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пещера

Re: Golf MK4 1.6 16V - пали и гасне

Мнениеот stevap » Нед 24 авг 2014 15:06


На диагностика няма записани грешки, възможно ли е проблема при паленето да е породен от датчика на коляновия вал или от датчика на разпределителния вал?


qsefthukoo
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 23 дек 2014 9:49
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.6 16V - пали и гасне

Мнениеот qsefthukoo » Чет 25 дек 2014 0:14


Здравейте колеги в тази тема виждам, че не е писано скоро, но дано някои ми помогне. Проблемът ми е следният. Имам голф 4 1.6 ср. Като почна да става сутрин по студено започнаха и проблемите. Сутрин като я запаля или няколко пъти ми гасне или държи някъде 500 оборота и едва ли не ще загасне след около 20 секунди оборотите се дигат и работи нормално. Следващият проблем е докато е студена колата като ускорявам и просто няма мощност чак след 2000 оборота се оправя и започвам да набирам иначе едва набира. Това ми го прави при студен двигател докато прехвърля на газ. Колата ми е на газ сложих инжекцион на LandiRenzo преди около 2 месеца. Сменил съм кабели и свещи но проблема не се оправя. Ходих на диагностика два пъти, но не откриват грешки в компютъра. Едните майстори ми казаха нов дросел, а другите, че дърпа от някъде въздух и ми прегледаха изпускателните колектори, но и от там не гълта въздух. Помогнете ми не искам да купя друг дросел и да се окаже, че не е от него. Другото, което ми е проблем при студен двигател като форсирам колата оборотите ми спадат нормално до 900, а когато колата е загряла като я форсирам на място оборотите спадат, но се задържат на 1100 и чак след 10 секунди падат на 900. Също така дебитомера е откачан и промяна няма. Надявам се някои да ми помогне. Благодаря предварително


kikko13
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 11 яну 2015 2:05
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK4 1.6 16V - пали и гасне

Мнениеот kikko13 » Нед 11 яну 2015 2:39


Хора нов съм в форума не се сърдете,ако съм постнал в неправилната тема,но все още съм малко дезориентиран.Та един приятел ми закачи колата на на компа и ми излязоха 3 грешки(прикачил съм снимка),изчистваме ги,но пак се появяват.Лампата на маслото мига когато си поиска,а масло има и е сменяно скоро.Втори Цилиндър ми се губи на ниски оборотои,а като кача на 1000 се появява,по-някога напълно изчезва и колата губи мощност и тресе.Бях на няколко места,но едните ми казват,че трябва да се шлайфа главата,да се сменят клапани,други казват,че проблема ми е в токовете.Преди 1 месец съм я карал на сервиз ж Дупница сервиза на Бош,от там казват,че са проверили свещи,бобини и проблема не е в тях,а трябва да се отваря двигателя и вече не знам какво да правя наистина,да не цепя двигателя и накрая да се окаже,че проблема си стои.. някой,ако може да помага,благодаря.Golf 4 1.6 16V 105hp двигател.
Прикачени файлове
10675781_10204724288500386_6706362396040274404_n.jpg


Потребителски аватар
Golf_Gogo
Мнения: 147
Регистриран на: Съб 05 юли 2014 14:41
Автомобил: Passat Alltrack B8 + Golf 4
Двигател: 2_0 TDI DFCA + 1_6 16V BCB
Местоположение: гр. София

Re: Golf MK4 1.6 16V - пали и гасне

Мнениеот Golf_Gogo » Пон 12 яну 2015 9:36


Вижте тази тема:

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=432944

Намирисва ми на същият проблем, само че датчика е зациклил на висока (работна) температура и при студен двигател е нормално да не работи като хората. Пък и е доста често срещан проблем при 1.6 16V незасивисимо от кода на ДВГ. Струва си да се провери :rolleyes

П.П. Не се отнася за колегата kikko13 - него бих го посъветвал да отиде при някой от клубните майстори.


djesika255
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 25 авг 2014 17:31
Автомобил: GOLF 4
Двигател: 1.6 SR
Местоположение: Велико Търново

Re: Golf MK4 1.6 16V - пали и гасне

Мнениеот djesika255 » Вто 13 яну 2015 18:32


Здравейте аз също имам подобен проблем само ,че моята е 1.6 sr 101 к.с и имам газ.инж. можете ли да ми помогнете.При мен пали и веднага гасне и няма никакви обороти,после я запалих и я форсирах но оборотите не мръднаха и пак огасна така няколко пъти и не иска и това е.А вчера и нямаше нищо.извинявам се ,че се намесвам в темата но са сходни проблемите .Благодаря ви

И аз имах подобен проблем с лавпичката на маслото и се оказа дачик на маслото който струва 10лв



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: chifut и 63 госта