Така колеги проблема ми е следния днеска реших да си пусна климатика и така от нищо то като натисна копчето за климата ми се качат оборотите на колата а не падат и не духа изобщо студено,следователно не работи.
Компресора не издава абсолютно никакви звуци нито пък загрява или каквото и да било.
Мотора е 1.6 АБУ 75 коня моля помагайте колеги да не е някои датчик и ако е къде се намира.
Благодаря предварително пишете тук,ЛС или ако искате и ми звънете на тел 0890391978-Дидо от Добрич.
Golf MK3 1.6 ABU Проблем с клима
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Проблем с клима Голф3.
Най-вероятно е изтекъл хладилният агент.
- DiDoGolfa
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 22:35
- Автомобил: Golf3-Golf2
- Двигател: 1-6 mono ABU 1-8 karborator
- Местоположение: Dobrich
Re: Проблем с клима Голф3.
Е как до горе 800 грама фреон и двапате миналия месец съм проверявал климата няма течове никъде съмняваме да е от това.Явно майстора няма да ми се размине.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с клима Голф3.
Е какво му пречи на фреона да изтече? .Това е система, която е под постоянно налягане, без значение дали я пускаш или не. Средното налягане е 6-8 атмосфери (3-4 пъти повече от автомобилната гума) при горещо време, когато колата е в покой т.е. не работи. Във всеки един момент, дори докато колата си седи на паркинга, може да възникне пробив (маркуч, гумичка, г-ра на компресора, както и всичко останало) и фреона след 1 час да го няма целия. Това се случва често и на нови коли, да не говорим за система на 15-20 години.
Както и да е - според мен също проблема е електрически, ама първо виж дали наистина има фреон - няма за какво да се тегли, за да ти кажат - датчика мери налягането - има ли налягане, трябва да работи. Недей да правиш като повечето хора и да натискаш дюзите, за да видиш дали съска - така ги повреждаш и обикновено започват да изпускат след това и трябва да се сменят.
Ако си има фреон, търси електро проблем. За да ти помогнем за електро проблема обаче, трябва да кажеш дали климатика е заводски или е допълнително монтиран 'талянски. Ако не знаеш или не си сигурен какъв е - направи една снимка отгоре на коша на двигателя (без кори) и ще ти кажем. Схемите на заводския и допълнително монтирания, нямат нищо общо.
Както и да е - според мен също проблема е електрически, ама първо виж дали наистина има фреон - няма за какво да се тегли, за да ти кажат - датчика мери налягането - има ли налягане, трябва да работи. Недей да правиш като повечето хора и да натискаш дюзите, за да видиш дали съска - така ги повреждаш и обикновено започват да изпускат след това и трябва да се сменят.
Ако си има фреон, търси електро проблем. За да ти помогнем за електро проблема обаче, трябва да кажеш дали климатика е заводски или е допълнително монтиран 'талянски. Ако не знаеш или не си сигурен какъв е - направи една снимка отгоре на коша на двигателя (без кори) и ще ти кажем. Схемите на заводския и допълнително монтирания, нямат нищо общо.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Проблем с клима Голф3.
Провери дали се активира съединителят на шайбата на компресора.Обикновено се чува отчетливо щракване при активиране.Дали ще мериш напрежение към него,дали ще го мериш на "омове"...Иначе,ако фреонът е изтекъл,мисля че имаше датчик за критично ниско налягане-оттам изобщо се забранява включването на хладилния компресор.А фреонов агрегат се проверява най-добре чрез фреонови манометри,без тях само се налучква!
- DiDoGolfa
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 03 май 2011 22:35
- Автомобил: Golf3-Golf2
- Двигател: 1-6 mono ABU 1-8 karborator
- Местоположение: Dobrich
Re: Golf MK3 1.6 ABU Проблем с клима
Оправих го тоя климатик днеска най накрая оказа се че кабела към компресора и клеясал и не предава импулс и едното ми реле беше изгоряло нищо сериозно и скъпо благодаря на всички които се опитаха да помогнат ;)
Може да се трие темата.
Може да се трие темата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 71 госта