Golf MK4 1.8T охладителни перки(боклуци) FEBI !!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Golf MK4 1.8T охладителни перки(боклуци) FEBI !!!

Мнениеот feniksgod » Сря 13 авг 2014 21:20


Здравейте колеги реших като цяло просто да споделя грешката си и други да не я допускат.
Закупих си НОВИ перки FEBI за радиатора. Причината, е че на старите и на двете първата степен беше сдала багажа. Реших, че ще взема нови, по принцип обичам да пазарувам оригинални части директно от VW. Този път обаче не бях добре парично и тъй като цената беше фрапантно висока за оригинални перки от VW. Реших да взема AFTERMARKET, поради факта, че читавите марки които съм чувал не предлагаха перки за Golf 4.
Взех перки FEBI, по препоръка на колеги от форума и познати. Всичко беше хубаво в началото. Сложих перките имах си вече първа степен и климатик, който вече можех да ползвам безпроблемно. Обаче установих, че имам странни вибрации ??? Викам си нещо, колата ми работи неравномерно, бърза проверка обаче показа, че проблем с оборотите няма. И така един хубав ден....... гася аз колата хващам си вратата да излизам и усещам как колата резонира. Викам си брех, гледам мотора е загасен, а все едно нещо работи. Хоп оказа се, хубавите МАМИНИ СЛАДКИ FEBI-та, които като въртят и цялата кола вибрира, като все едно съм си сложил суббуфер.
Реших да не се панирам много в началото..............и........ОТКАЧИХ. Искам да благодаря на здравите ми маркучи и пластмасови съединения на антифриза, които видяха много бой. От факта, че откачах и закачах отново перките. Видимо докато въртят като гледам на око, перките не бият, НО целият мотор се вижда, как трепери пред МОЩТА НА ТОВА МОЩТНООО FEBI.
Сега да споделя видимо разликите на перките. Оригиналните, нямат никъде щифче за баланс. Докато мега мощните FEBI-та имат такива щифчета за баланс. Естествено в самото начало първото, което направих е да видя дали не са паднали щифчетата, но си бяха на място. За малко да пропусна видимо, боклуците(FEBI) изглеждат евтини. Искам да кажа, че пластмасата няма нищо общо с оригиналните. Въобще оригиналното си е ОРИГИНАЛНО.
Днес реших да пусна тази тема, защото чашата преля с това, че от перките които въртят на първа степен след като колата е изгасена, ми се ПУСКА АЛАРМАТА. Докато не спряха перките, и съответно не спряха датчиците за движение вътре в купето да отчитат движение, алармата не спря да свири. След което най-сетне можех да заключа колата си и да си се кача нагоре. Беше супер приятно да чакам около 3 минути на жегата да спрат перките.
Моя извод просто е FEBI(дотук с ведрото писане)................ПЪЛЕН БОКЛУК, ПОМИЯ, ОТВРАТ.
При първа възможност, просто ще ги натроша с чука ритуално. Първо обаче, ще събирам 700лв. за нови перки от VW.

Ако някои има идеи, как да си оправя проблема с вибрациите, ще съм УНИКАЛНО БОЖЕСТВЕНО доволен, да сподели информацията.
Поздрави на всички.




Потребителски аватар
anonym0us
Мнения: 1721
Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ηετρϰζ

Re: Golf 4 1.8T охладителни перки(боклуци) FEBI !!!

Мнениеот anonym0us » Сря 13 авг 2014 21:41


Колега, и при мен се появи същото тресене, когато се пускат перките. Бях с оригиналната перка (голямата) работише си, но когато я завъртиш на ръка, се чува, едно цъкане, сякаш закача перката някъде, но когато я свалих и я завъртях на ръка пак си го има. Смених я с нова Феби, и тресенето горе доло намаля. Но пак си го има. Според мен проблема, е в радиатора, явно не е затегнат добре. Поне така мисля, АЗ! При тебе явно е по-голям проблема, щом и алармата ти се пуска, явно нещо дава на късо.
При мен съм забелязъл, когато колата работи на място, и дойде ред да се пусне перката, има леко падане на оборотите точно когато тръгва перката, и после всичко се нормализира. Никой не знае от къде идва това. Имаше го и на старата перка. :gruebel


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8T охладителни перки(боклуци) FEBI !!!

Мнениеот feniksgod » Сря 13 авг 2014 22:46


Оборотите са ЧУК, не мърдат. Със старите перки, като включи втора степен, нищо не мърдаше в колата, само се чуваше доста силен шум. Нищо не дава на късо, абсурдно е. Просто вибрациите са осезаеми. А датчиците ми са чувствителни, като вътре има някакво летящо насекомо и ми се пуска алармата. Ама в случая вътре нямаше нищо. По съборите ми се е пускала алармата от силна музика, така че 100% е от вибрациите.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13422
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf 4 1.8T охладителни перки(боклуци) FEBI !!!

Мнениеот kris11 » Чет 14 авг 2014 9:23


върни си старите перки.Купи си реотани /резистори 1 0м /50 Вт/ и ще имаш ниски обороти на перките.
Имаше 1 тема във форума за монтажа на резисторите при Г4 - потърси я.

П.П. намерих я : http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=417272&hilit=%D0%A0%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82+%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%BA%D0%B0


Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Golf MK4 1.8T охладителни перки(боклуци) FEBI !!!

Мнениеот ilian. » Пет 15 авг 2014 23:15


Аз минах по този път с менте перка и вибрации.Ремонтираха ми оригиналната перка и всичко си заспа.Ментака перка беше SVAG седи си ми в гаража карах я 5-6 дни и не я изтърпях.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта