Golf MK2 ABF - свързвам оборотомера и гори компа.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

Golf MK2 ABF - свързвам оборотомера и гори компа.

Мнениеот vtmn » Чет 14 авг 2014 21:57


Колеги.... голф 2 91ва с абф мотор и инсталация 95та ...всички релета си ги има на бушониерата ..пали без проблеми но като свържем оборотомера към бубината пали колата и като я изгася повече не пали. Следователно и двата чипа "фалираха" ....някой знае ли аджеба защо става така?




Потребителски аватар
kireto_radev_2
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
Двигател: ABF.ALH
Местоположение: Пловдив

Re: голф мк2 АБФ - свързвам оборотомера и гори компа.

Мнениеот kireto_radev_2 » Чет 14 авг 2014 22:03


Станахме двама със един и същ проблем :death айде да видим има ли някой дето може да помогне :question icon_idea


Потребителски аватар
kireto_radev_2
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
Двигател: ABF.ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK2 АБФ - свързвам оборотомера и гори компа.

Мнениеот kireto_radev_2 » Пет 15 авг 2014 19:53


Айде нали всички ги чаткате,или си правите ТРАЙЧО :c010


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Re: Golf MK2 АБФ - свързвам оборотомера и гори компа.

Мнениеот SpeeDLine » Пет 15 авг 2014 20:22


http://pic60.picturetrail.com/VOL1769/7825168/17029252/284244794.jpg
Yes to run the low amplified tach on MK2s you need to take the tach signal from the -VE side of the coil. This is found under a flap on MK3 coil packs next to Terminal 15
Ето така се прави


Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

Re: Golf MK2 АБФ - свързвам оборотомера и гори компа.

Мнениеот vtmn » Пет 15 авг 2014 22:23


Баш така го свързвам и компа отива в отвъдното :)


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Re: Golf MK2 АБФ - свързвам оборотомера и гори компа.

Мнениеот SpeeDLine » Пет 15 авг 2014 22:33


Аз карах моя голф с мегаскуирт известно време така без никакви проблеми :)Връзваш го под капачето на клемата нали ?


Потребителски аватар
kireto_radev_2
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
Двигател: ABF.ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK2 АБФ - свързвам оборотомера и гори компа.

Мнениеот kireto_radev_2 » Пет 15 авг 2014 22:43


SpeeDLine написа:http://pic60.picturetrail.com/VOL1769/7825168/17029252/284244794.jpg
Yes to run the low amplified tach on MK2s you need to take the tach signal from the -VE side of the coil. This is found under a flap on MK3 coil packs next to Terminal 15
Ето така се прави

Така така ,и мометално отива във отвъдното хихиххихихи,някъде другаде е грешката :gruebel


Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

Re: Golf MK2 АБФ - свързвам оборотомера и гори компа.

Мнениеот vtmn » Пет 15 авг 2014 23:06


SpeeDLine написа:Аз карах моя голф с мегаскуирт известно време така без никакви проблеми :)Връзваш го под капачето на клемата нали ?

да под капачето :)


Потребителски аватар
kireto_radev_2
Мнения: 113
Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
Двигател: ABF.ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK2 АБФ - свързвам оборотомера и гори компа.

Мнениеот kireto_radev_2 » Вто 19 авг 2014 17:41


:gruebel Бая зор,маи никой незнае хихихихиих :dummy


Потребителски аватар
van4ooo
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Golf MK2 ABF - свързвам оборотомера и гори компа.

Мнениеот van4ooo » Съб 23 авг 2014 21:58


Таблото от Г3 ли е? Коя схема гледате,че свързвате ABFския оборотомер към бобината? Аз на схемата виждам 35 краче на компа(син/бял) към 7мо на таблото(бял кабел) или ако има отделен датчик за обороти към 27краче на таблото.


Потребителски аватар
SpeeDLine
Мнения: 916
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
Автомобил: Audi A3 1.8T
Двигател: AGU 1998
Местоположение: Самоков

Re: Golf MK2 ABF - свързвам оборотомера и гори компа.

Мнениеот SpeeDLine » Нед 24 авг 2014 12:28


van4ooo написа:Таблото от Г3 ли е? Коя схема гледате,че свързвате ABFския оборотомер към бобината? Аз на схемата виждам 35 краче на компа(син/бял) към 7мо на таблото(бял кабел) или ако има отделен датчик за обороти към 27краче на таблото.

Според ауто дата 35- то е VSS :)


Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

Re: Golf MK2 ABF - свързвам оборотомера и гори компа.

Мнениеот vtmn » Нед 24 авг 2014 15:27


van4ooo написа:Таблото от Г3 ли е? Коя схема гледате,че свързвате ABFския оборотомер към бобината? Аз на схемата виждам 35 краче на компа(син/бял) към 7мо на таблото(бял кабел) или ако има отделен датчик за обороти към 27краче на таблото.


Таблото е от мк2 с едната букса.


Потребителски аватар
Glove
Мнения: 2042
Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: AUM
Местоположение: Варна

Re: Golf MK2 ABF - свързвам оборотомера и гори компа.

Мнениеот Glove » Нед 24 авг 2014 18:31


При Г3 оборотомера се управлява от компа, при Г2 се взема сигнал от бобината!
1. Инаталацията в двигателен отсег от Г3 ли е или от Г2?
2. След като управляваш мотора с комп следва да работиш по схемата на Г3 за управление, което ше рече да вземе сигнал от компютъра на ABF а не от бобината!


Потребителски аватар
vtmn
Мнения: 244
Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
Автомобил: mk2 GTI
Двигател: ABF
Местоположение: Карлово, България

Re: Golf MK2 ABF - свързвам оборотомера и гори компа.

Мнениеот vtmn » Пон 25 авг 2014 5:52


Glove написа:При Г3 оборотомера се управлява от компа, при Г2 се взема сигнал от бобината!
1. Инаталацията в двигателен отсег от Г3 ли е или от Г2?
2. След като управляваш мотора с комп следва да работиш по схемата на Г3 за управление, което ше рече да вземе сигнал от компютъра на ABF а не от бобината!


Мотор абф, инсталация АБФ, комп АБФ, бубина АБФ ...табло и всичко останало мк2


Потребителски аватар
mrpetrov
Мнения: 415
Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
Автомобил: 1997 Passat B5
Двигател: 1.6 AHL
Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯

Re: Golf MK2 ABF - свързвам оборотомера и гори компа.

Мнениеот mrpetrov » Пон 25 авг 2014 6:56


Ама то така май няма как да стане:
таблото на голф 2 работи с аналогови сигнали;
таблото на голф 3 сякаш е по шина за данни, от която си взема какво да показва;
Как ще сложите едното на мястото на другото, ако горното е вярно?

П.П. Не съм гледал никакви схеми от аутодата, нищо не съм търсил из нета - просто изчетох темата до тук...

П.П.П Съвсем невъзможно няма да е - но за да стане си мисля, че ще трябват модификации по таблото от голф 2, та да може да се върже директно към бобината, без тя да го убива междувременно... Някаква предпазна схема...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта