Golf MK2 ABF - свързвам оборотомера и гори компа.
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Golf MK2 ABF - свързвам оборотомера и гори компа.
Колеги.... голф 2 91ва с абф мотор и инсталация 95та ...всички релета си ги има на бушониерата ..пали без проблеми но като свържем оборотомера към бубината пали колата и като я изгася повече не пали. Следователно и двата чипа "фалираха" ....някой знае ли аджеба защо става така?
- kireto_radev_2
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
- Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
- Двигател: ABF.ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: голф мк2 АБФ - свързвам оборотомера и гори компа.
Станахме двама със един и същ проблем айде да видим има ли някой дето може да помогне
- kireto_radev_2
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
- Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
- Двигател: ABF.ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK2 АБФ - свързвам оборотомера и гори компа.
Айде нали всички ги чаткате,или си правите ТРАЙЧО
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MK2 АБФ - свързвам оборотомера и гори компа.
http://pic60.picturetrail.com/VOL1769/7825168/17029252/284244794.jpg
Yes to run the low amplified tach on MK2s you need to take the tach signal from the -VE side of the coil. This is found under a flap on MK3 coil packs next to Terminal 15
Ето така се прави
Yes to run the low amplified tach on MK2s you need to take the tach signal from the -VE side of the coil. This is found under a flap on MK3 coil packs next to Terminal 15
Ето така се прави
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: Golf MK2 АБФ - свързвам оборотомера и гори компа.
Баш така го свързвам и компа отива в отвъдното :)
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MK2 АБФ - свързвам оборотомера и гори компа.
Аз карах моя голф с мегаскуирт известно време така без никакви проблеми :)Връзваш го под капачето на клемата нали ?
- kireto_radev_2
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
- Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
- Двигател: ABF.ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK2 АБФ - свързвам оборотомера и гори компа.
SpeeDLine написа:http://pic60.picturetrail.com/VOL1769/7825168/17029252/284244794.jpg
Yes to run the low amplified tach on MK2s you need to take the tach signal from the -VE side of the coil. This is found under a flap on MK3 coil packs next to Terminal 15
Ето така се прави
Така така ,и мометално отива във отвъдното хихиххихихи,някъде другаде е грешката
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: Golf MK2 АБФ - свързвам оборотомера и гори компа.
SpeeDLine написа:Аз карах моя голф с мегаскуирт известно време така без никакви проблеми :)Връзваш го под капачето на клемата нали ?
да под капачето :)
- kireto_radev_2
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 04 юли 2008 21:38
- Автомобил: GOLF-2ABF GOLF-3ABFGOLF-4TDI
- Двигател: ABF.ALH
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK2 АБФ - свързвам оборотомера и гори компа.
Бая зор,маи никой незнае хихихихиих
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf MK2 ABF - свързвам оборотомера и гори компа.
Таблото от Г3 ли е? Коя схема гледате,че свързвате ABFския оборотомер към бобината? Аз на схемата виждам 35 краче на компа(син/бял) към 7мо на таблото(бял кабел) или ако има отделен датчик за обороти към 27краче на таблото.
- SpeeDLine
- Мнения: 916
- Регистриран на: Съб 01 юли 2006 14:27
- Автомобил: Audi A3 1.8T
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: Самоков
Re: Golf MK2 ABF - свързвам оборотомера и гори компа.
van4ooo написа:Таблото от Г3 ли е? Коя схема гледате,че свързвате ABFския оборотомер към бобината? Аз на схемата виждам 35 краче на компа(син/бял) към 7мо на таблото(бял кабел) или ако има отделен датчик за обороти към 27краче на таблото.
Според ауто дата 35- то е VSS :)
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: Golf MK2 ABF - свързвам оборотомера и гори компа.
van4ooo написа:Таблото от Г3 ли е? Коя схема гледате,че свързвате ABFския оборотомер към бобината? Аз на схемата виждам 35 краче на компа(син/бял) към 7мо на таблото(бял кабел) или ако има отделен датчик за обороти към 27краче на таблото.
Таблото е от мк2 с едната букса.
- Glove
- Мнения: 2042
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK2 ABF - свързвам оборотомера и гори компа.
При Г3 оборотомера се управлява от компа, при Г2 се взема сигнал от бобината!
1. Инаталацията в двигателен отсег от Г3 ли е или от Г2?
2. След като управляваш мотора с комп следва да работиш по схемата на Г3 за управление, което ше рече да вземе сигнал от компютъра на ABF а не от бобината!
1. Инаталацията в двигателен отсег от Г3 ли е или от Г2?
2. След като управляваш мотора с комп следва да работиш по схемата на Г3 за управление, което ше рече да вземе сигнал от компютъра на ABF а не от бобината!
- vtmn
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пон 30 мар 2009 10:48
- Автомобил: mk2 GTI
- Двигател: ABF
- Местоположение: Карлово, България
Re: Golf MK2 ABF - свързвам оборотомера и гори компа.
Glove написа:При Г3 оборотомера се управлява от компа, при Г2 се взема сигнал от бобината!
1. Инаталацията в двигателен отсег от Г3 ли е или от Г2?
2. След като управляваш мотора с комп следва да работиш по схемата на Г3 за управление, което ше рече да вземе сигнал от компютъра на ABF а не от бобината!
Мотор абф, инсталация АБФ, комп АБФ, бубина АБФ ...табло и всичко останало мк2
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Golf MK2 ABF - свързвам оборотомера и гори компа.
Ама то така май няма как да стане:
таблото на голф 2 работи с аналогови сигнали;
таблото на голф 3 сякаш е по шина за данни, от която си взема какво да показва;
Как ще сложите едното на мястото на другото, ако горното е вярно?
П.П. Не съм гледал никакви схеми от аутодата, нищо не съм търсил из нета - просто изчетох темата до тук...
П.П.П Съвсем невъзможно няма да е - но за да стане си мисля, че ще трябват модификации по таблото от голф 2, та да може да се върже директно към бобината, без тя да го убива междувременно... Някаква предпазна схема...
таблото на голф 2 работи с аналогови сигнали;
таблото на голф 3 сякаш е по шина за данни, от която си взема какво да показва;
Как ще сложите едното на мястото на другото, ако горното е вярно?
П.П. Не съм гледал никакви схеми от аутодата, нищо не съм търсил из нета - просто изчетох темата до тук...
П.П.П Съвсем невъзможно няма да е - но за да стане си мисля, че ще трябват модификации по таблото от голф 2, та да може да се върже директно към бобината, без тя да го убива междувременно... Някаква предпазна схема...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта