Дави се само когато е студена при потегляне, оправя се след като спре да работи смукача (май).
Или по подробно: при потегляне при подаване на газ като че ли се задавя и предницата се накланя напред, при което инстинктивно подавам повече газ и след съвсем кратка пауза колата се изстрелва напред.
Колата е чист бензин, няма газови или метанови уредби. Всички филтри включително и горивния са сменени, свещи също.
Закачвана е на ЕЛКОН - нищо не показва, но не е закачвана като е студена.
Golf MK4 1.6 AKL (100hp) - дави се при потегляне
- nfworld
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 30 юли 2010 11:29
- Автомобил: VW GOLF III 1.6 GT
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 1.6 AKL (100hp) - дави се при потегляне
На колата от профила ми този проблем се реши с почистване на MAF сензора.
- nfworld
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 30 юли 2010 11:29
- Автомобил: VW GOLF III 1.6 GT
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 1.6 AKL (100hp) - дави се при потегляне
Да, само че, доколкото знам, нашите не са Bosch като този, а Hitachi като ето този https://www.youtube.com/watch?v=wrpMsBER6Yw
Аз също го почистих със спрей за почистване на контакти, като не съм разглабял нищо допълнително и не съм ползвал ацетон или клечки за уши, просто махнах двете диагонални болтчета и извадих самия сензор от корпуса му, напръсках го обилно и продължително и го оставих да изсъхне.
Аз също го почистих със спрей за почистване на контакти, като не съм разглабял нищо допълнително и не съм ползвал ацетон или клечки за уши, просто махнах двете диагонални болтчета и извадих самия сензор от корпуса му, напръсках го обилно и продължително и го оставих да изсъхне.
- dijon
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 16 юли 2011 9:54
- Автомобил: VW Golf MK4 1.6 SR
- Двигател: AKL 1998
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK4 1.6 AKL (100hp) - дави се при потегляне
Аз напръсках тази тръба, която е на видеото, което пуснах (напръсках я хубаво с контактен спрей, обаче ми се видя странно да я пръскам и я минах с ацетон после).
На твоето видео това не е ли дебитомера? Него не съм го свалял. Него да го мина с контактен спрей или с ацетон?
На твоето видео това не е ли дебитомера? Него не съм го свалял. Него да го мина с контактен спрей или с ацетон?
- nfworld
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 30 юли 2010 11:29
- Автомобил: VW GOLF III 1.6 GT
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 1.6 AKL (100hp) - дави се при потегляне
Да за него става въпрос, дебитомер=MAF.
На първия клип го почистват без да го разглобяват от корпуса му, тази пластмаса стърчаща в средата на корпуса му го пази. Просто са деликатни тези работи и аз не посмях да го чистя механично, само с контактен спрей, моя е същия като на втория клип и се разглабя както е показано за да се извади от корпуса.
Да добавя само, че има специални спрейове за почистване на дебитомер, които, очевидно, са точно за тази цел и предполагам са по-подходящи от разни там ацетони, контактни спрейове и т.н.
На първия клип го почистват без да го разглобяват от корпуса му, тази пластмаса стърчаща в средата на корпуса му го пази. Просто са деликатни тези работи и аз не посмях да го чистя механично, само с контактен спрей, моя е същия като на втория клип и се разглабя както е показано за да се извади от корпуса.
Да добавя само, че има специални спрейове за почистване на дебитомер, които, очевидно, са точно за тази цел и предполагам са по-подходящи от разни там ацетони, контактни спрейове и т.н.
- dijon
- Мнения: 50
- Регистриран на: Съб 16 юли 2011 9:54
- Автомобил: VW Golf MK4 1.6 SR
- Двигател: AKL 1998
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK4 1.6 AKL (100hp) - дави се при потегляне
Аз го извадих и минах "реотаните" с клечка за уши и ацетон. Видимо имаше разлика в цвета на реотаните. :)
После обаче не можах да защипя буксата на този дебитомер, дали уплътнението беше се надуло от топлото време... вързах я с медна тел и утре сутринта по хладината ще напъна отново буксата.
Благодаря за идеята и утре като я припаля ще видим имало ли е резултат.
После обаче не можах да защипя буксата на този дебитомер, дали уплътнението беше се надуло от топлото време... вързах я с медна тел и утре сутринта по хладината ще напъна отново буксата.
Благодаря за идеята и утре като я припаля ще видим имало ли е резултат.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ognqn и 212 госта