Golf MK5 1.6FSI Въпрос за перките на охлаждането

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
dobatavision
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 26 май 2011 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Golf MK5 1.6FSI Въпрос за перките на охлаждането

Мнениеот dobatavision » Пон 25 авг 2014 0:06


Здравейте !
Днес забелязах като пусна климатика на голфа ,че работи само голямата перка на радиатора , а малката не включва (те са две - едната по-голяма другата е по-малка) и голямата има моменти когато върти на по-висока но малката пак не се включва .
Нормално ли е това ?
Трябва ли да работят и двете ?




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK5 1.6FSI Въпрос за перките на охлаждането

Мнениеот zfa159 » Пон 25 авг 2014 17:02


Трябва и двете. Има електронен модул, който регулира скоростта на перките. Той се намира в голямата перка. От нея излизат два кабела към малката - захранване и маса (зад маската са, откъм радиатора). Най-вероятно малката е изгоряла и затова не работи и тя заедно с голямата. При това положение недей да ползваш климатика при много горещо време (голямата перка няма да му е достатъчна и ще претовариш компресора). Перката или трябва да се ремонтира (сервиз за ел. мотори) или да се подмени с нова.
:beer


dobatavision
Мнения: 25
Регистриран на: Чет 26 май 2011 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bulgaria

Re: Golf MK5 1.6FSI Въпрос за перките на охлаждането

Мнениеот dobatavision » Пон 25 авг 2014 18:15


На малката перка и дадох директно 12v и тръгна да върти ...
Къде да търся проблема ?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK5 1.6FSI Въпрос за перките на охлаждането

Мнениеот zfa159 » Пон 25 авг 2014 20:00


Тогава трябва да се види платката на голямата. Идеята на схемата е такава - в голямата има електронен модул (платка), която управлява директно голямата и има куплунг, в който се включва малката. Щом като се подаде захранване на малката, тя тръгва, тогава проблема трябва да е в модула в голямата. Може да има спукана спойка или да е изгоряло нещо вътре по електрониката, което отговаря за малката.
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта