Golf MK4 2001г. 1.8T AUM-Проблем с втора ламбда сонда

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Golf MK4 2001г. 1.8T AUM-Проблем с втора ламбда сонда

Мнениеот ilian. » Пон 08 дек 2014 22:41


Ходих до брезел писал съм по назад в темата :th_up




Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Golf MK4 2001г. 1.8T AUM-Проблем с втора ламбда сонда

Мнениеот ilian. » Нед 21 дек 2014 9:25


Запоихме едно съпротивление на подгрева на втората сонда за сега върши работа пък ще видим до кога.


Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Golf MK4 2001г. 1.8T AUM-Проблем с втора ламбда сонда

Мнениеот ilian. » Нед 04 яну 2015 10:43


При мен проблема все още не е решен :cry


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Golf MK4 2001г. 1.8T AUM-Проблем с втора ламбда сонда

Мнениеот KBK » Вто 06 яну 2015 9:16


Колеги снощи говорихме с един приятел на тази тема и се сетих нещо, което съм забравил да спомена. Както казах вече 30 000 км съм с фтулката на втората сонда и нямам проблеми, но на бързо ще ви разкажа какво се получи при мен. Като купих колата беше със свещи BERU Platinium, сложих фтулката и нямаше проблеми. След няколко хиляди поради проблеми с паленето реших да сменя свещите, като сложих обикновени NGK - точно с каквито е излязла колата от завода. Точно след 10км ми наби грешката за втората сонда. Изчистих я, но веднага пак светна. На платинените и иридиевите свещи производителите твърдят, че има по-пълно изгаряне и т.н. и т.н. като до преди това си мислех че са маркетингови глупости. След това сложих NGK Iridium, които са upgrade на заводските, които са по-скъпи, но препоръчителен интервал на смяна са 50 000 мили. Оттогава грешката не се е появявала.
Не казвам че това ще помогне на всеки, можи би е частен случай, защото катализатора все още не е заминал тотално, не знам (колата е на 278 000 - реални), и найстина много малко подобряване в процеса на изгаряне вкарва газовете в норма.


Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Golf MK4 2001г. 1.8T AUM-Проблем с втора ламбда сонда

Мнениеот ilian. » Вто 06 яну 2015 21:04


С NGK Iridium съм и аз смених няколко майстора повечето казват или катализатор или софтуерно друго решение нямало :redface


Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Golf MK4 2001г. 1.8T AUM-Проблем с втора ламбда сонда

Мнениеот ilian. » Пет 23 яну 2015 20:13


Днес си купих втора ръка оригинален катализатор монтирах го и мисля,че проблема е решен.Колата си върви супер демек за сега катализатора не е запушен не светва и чека :th_up


Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Golf MK4 2001г. 1.8T AUM-Проблем с втора ламбда сонда

Мнениеот ilian. » Пет 06 фев 2015 20:30


Проблема вече е решен след поставянето на катализатора всичко е идеално :th_up


Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Golf MK4 2001г. 1.8T AUM-Проблем с втора ламбда сонда

Мнениеот ilian. » Съб 07 фев 2015 17:16


След махането на моя си катализатор се усети минимална разлика във вървежа и след около 12-13000 км ми светна чека. Този катализатор го взех втора ръка за 100лв и след поставянето му не усетих разлика във вървежа.Колега щом си нагласил нещата софтуерно няма да имаш проблеми с чека :th_up


misho_GTI
Мнения: 1986
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Re: Golf MK4 2001г. 1.8T AUM-Проблем с втора ламбда сонда

Мнениеот misho_GTI » Вто 17 фев 2015 15:41


ilian. написа:С NGK Iridium съм и аз смених няколко майстора повечето казват или катализатор или софтуерно друго решение нямало :redface

Колега може ли да кажеш точния модел на свещите?


Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Golf MK4 2001г. 1.8T AUM-Проблем с втора ламбда сонда

Мнениеот ilian. » Сря 18 фев 2015 8:16


Колега свещите които сложих и тези дето преди това бях сложил са на NGK с емблемата на AUDI VW за около 140 лв и мисля,че им дават пробег 70 хил.км ако ти е важно мога и да ти снимам кутията и номера тя пак е с двете емблеми :th_up http://www.vw-audi-shop.com/WebRoot/Store14/Shops/61836527/4ABB/2283/9EAD/0814/4B2A/C0A8/28BB/60E0/Zuendkerzen101000033AA.jpg Снимката е от нета така изглеждат и моите но мисля че са с един електрод


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Golf MK4 2001г. 1.8T AUM-Проблем с втора ламбда сонда

Мнениеот KBK » Сря 18 фев 2015 8:58


Колега хубаво си сложил оригинални свещи, но тези НЕ са иридиеви.

За двигатели AGU, NGK имат Laser Platinum, не намирам иридиеви, но и тези са добри. Номера им е PFR6Q.


Потребителски аватар
ilian.
Мнения: 316
Регистриран на: Съб 04 юли 2009 21:41
Автомобил: GOLF 4 AUDI A3
Двигател: AUM AHF
Местоположение: Своге 1,8T 20V +чип

Re: Golf MK4 2001г. 1.8T AUM-Проблем с втора ламбда сонда

Мнениеот ilian. » Сря 18 фев 2015 21:13


Може да си прав колега не споря просто по каталог за моя мотор AUM ми казаха това е най доброто и се доверих първите ги смених на около 75 хил км без да съм усетил някакъв проблем в тях просто ги бях забравил че са на такъв голям пробег :th_up


Потребителски аватар
KBK
Мнения: 427
Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
Автомобил: VW PASSAT b5.5
Двигател: 2.0i AZM
Местоположение: Blagoevgrad / Sofia

Re: Golf MK4 2001г. 1.8T AUM-Проблем с втора ламбда сонда

Мнениеот KBK » Сря 18 фев 2015 21:30


Колега и за твоя двигател дават от NGK същите свещи


rudoni
Мнения: 2091
Регистриран на: Пет 01 юни 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Golf MK4 2001г. 1.8T AUM-Проблем с втора ламбда сонда

Мнениеот rudoni » Сря 18 фев 2015 22:27


Това упражнение къде го прави?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта