Golf MK2 1.8 моно 90к.с. 1990г. зацепване на ангренаж
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 21:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Golf MK2 1.8 моно 90к.с. 1990г. зацепване на ангренаж
Здравейте колеги. Вчера си смених водната помпа на Голф 2 1.8 моно 90к.с. 1990 год.Явно нещо съм объркал при зацепването на ремъка, макар че бях фиксирал горната и долната шайба на белезите и само го върнах както си е бил. Промених само положението на средната голяма ролка със зъби, тъй като тръгна да изпада шпонката отдолу и най-вероятно там е проблема? Тя има ли общо с делкото, защото двигателя си върти и се опива да запали, но нищо не става и само гърми през ауспуха? Ако някой може да помогне, ще съм много благодарен :)
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Golf 2 1.8 моно 90к.с. 1990 год зацепване на ангренаж
Променил си ъгъла на запалване.Презацепи ремъка,като този път спази положението на палеца в делкото-той се върти именно от "голямото зъбно колело".Виж конкретно за твоя мотор как са белезите (как изглеждат),някой може да ти прикачи схема от ауто-датата.
Ако грешката е 1-2 зъба на "паразитния вал",може да наместиш делкото при ГМТ,така че да пасне белегът на палеца...но препоръчвам да направиш горната,по-сложна процедура.Аз така направих ,по лесния начин,когато сбърках с 1 зъб,но имам чувство-тоя "паразитен" вал, освен че върти делко и маслена помпа...май балансира и мотора..като че ли малко вибрации се появиха...не съм много сигурен в последните разсъждения...
Ако направя аналогия с 1.8-Моно на Г3..там водната помпа не е на ангренажа,та се чудя при теб какво е наложило да се сваля ремък...
Ако грешката е 1-2 зъба на "паразитния вал",може да наместиш делкото при ГМТ,така че да пасне белегът на палеца...но препоръчвам да направиш горната,по-сложна процедура.Аз така направих ,по лесния начин,когато сбърках с 1 зъб,но имам чувство-тоя "паразитен" вал, освен че върти делко и маслена помпа...май балансира и мотора..като че ли малко вибрации се появиха...не съм много сигурен в последните разсъждения...
Ако направя аналогия с 1.8-Моно на Г3..там водната помпа не е на ангренажа,та се чудя при теб какво е наложило да се сваля ремък...
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Golf 2 1.8 моно 90к.с. 1990 год зацепване на ангренаж
Тя не е на агренажа,но за да се свали ремъка пречи Както е казал колегата ако е мръднало малко може да пробваш с ъгъла на делкото само
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 21:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 2 1.8 моно 90к.с. 1990 год зацепване на ангренаж
Благодаря колеги, само дано успея да намеря белезите на тази шайба иначе разбрах за проблема :)
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Golf 2 1.8 моно 90к.с. 1990 год зацепване на ангренаж
По принцип има белег на това колело,но по подразбиране се зацепва на маркер на палец-корпус(делко).А водната помпа се сваля "комплект с охлюва",сменя се фланец с перка и се качва отново,тогава не се сваля нищо друго освен генератор,конзола,ремък-помпа.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 21:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 2 1.8 моно 90к.с. 1990 год зацепване на ангренаж
Е вече знам, че може и така да се смени, но нямах гарнитурата, пък вече бях започнал да разглобявам ;) Благодаря за информацията, ще го оправя :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: angelo999 и 220 госта