Имам проблем с парното колата е Голф 3 1.4 АБД проблема е следния:
Подавам газ имам парно,не подавам газ нямам парно? Що е то????
Проблем с парно Голф 3 РЕШЕН ТЕМАТА ЗА ТРИЕНЕ
Проблем с парно Голф 3 РЕШЕН ТЕМАТА ЗА ТРИЕНЕ
Последна промяна от vasex на Нед 20 яну 2013 11:59, променено общо 1 път.
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с парно Голф 3
радиаторче, дупки на клапите или водна помпа, по-малко вероятно!
Re: Проблем с парно Голф 3
так интересни факти са това че входния маркуч на радиаторчето е по хладен от изходния по същич начин са и маркучите към изпарителя въпреки че съм стеснил тръбата за да вкарва повече в радиаторчето другото което е губи ми антифриз течове видимо от никаде няма свалил съм капака на ангренажа да наблюдавам как варти водната и др което е като загася колата маркучите се одарвят и като истине се отпускат
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Проблем с парно Голф 3
Теча може да е в купето
- tot_1425
- Мнения: 166
- Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:20
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: Ямбол
Re: Проблем с парно Голф 3
Моята изпускаше по малко от фланеца(таралежа).Открих теча като се поусили и то на не много загрят двигател-на студен или горещ не се вижда нищо-или не тече или се изпарява.Вижда се мястото на теча-това червеното е силикона с който намазах при сглобяването.http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/534061_430359717018147_482409110_n.jpgАко тече от там тук съм описал как се оправя :http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=360092
Re: Проблем с парно Голф 3
не е от там като сменях термостата свалях целия тройник и аз съм го обогатил със силикон и от там нямам проблеми и в купето нямам течове има ли вариант някаде около водната помпа нещо да не е наред
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с парно Голф 3
Ако си сигурен в това което казваш,че входния маркуч е по-студен от изходящия....излиза,че се върти на обратно водата...
Ако има парно като даваш газ,а няма на обороти,ако губиш вода от преливникае водна помпа или пробив.
Пробива може да е по някой радиатор или маркучето зад моното/в частност гарнитура/.В този случай се получава въздушна възглавница.
Първата ти работа е да извадиш тънкия маркуч от разширитела,слагаш го вътре в гърлото/отвил си капачката/ и докладваш какво се случва на обороти с него.И какво на средна газ.
Вариантите са 3-или тече вода,или излиза вода с мехурчета въздух,или нищо не илиза на тихи обороти.Тогава пък аз ти казвам какъв е проблема.
Ако има парно като даваш газ,а няма на обороти,ако губиш вода от преливникае водна помпа или пробив.
Пробива може да е по някой радиатор или маркучето зад моното/в частност гарнитура/.В този случай се получава въздушна възглавница.
Първата ти работа е да извадиш тънкия маркуч от разширитела,слагаш го вътре в гърлото/отвил си капачката/ и докладваш какво се случва на обороти с него.И какво на средна газ.
Вариантите са 3-или тече вода,или излиза вода с мехурчета въздух,или нищо не илиза на тихи обороти.Тогава пък аз ти казвам какъв е проблема.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Проблем с парно Голф 3
Бръкни под таблото и опипай мокета.
Re: Проблем с парно Голф 3
значи колега днеска продухах радиаторчето с парострука излезе малко мръсотия долях антифриз колкото трябва що годе парното се закрепи но пак почва да изчезва по малко напрайх така както ми каза с маркучето когато е без газ излиза струйкана половината маркуче придружена с мн малки мехурчета когато е на средни обороти си тече хубава струя
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с парно Голф 3
Лоша работа,но понеже е хубаво да сме сигурни направи още един тест.Щото вариантите пак са 3.
Пробвай дали се надуват много маркучите колата като позагрее.След това отвърти капачката на казанчето и виж дали парното е по-добре на отвита капачка.Ако тръгнеш на път я завий наполовина,но без да я затягаш.Виж парното по-добре ли е .
Тея мехури говорят,че влиза въздух от някъде.Понеже радиатора на парното е по-високо бягат там и нямаш парно.Като дадеш газ успяват да излязат..Сега задачата е да разберем от къде е теча.
Аз мисля,че е от преливника,докажи го по някакъв начин.То всъщност като махнеш пластмасата на казанчето трябва да се види.Опитай да душиш в казанчето на какво мирише-на газ ли,на изгорели газове ли,на нищо ли.Вариантите както казах са 3-или от изпаритела надува газ,или от гарнитура,или/а дано/ имаш някъде дупка.
Ако искаш отиди на сервиз с газ анализатор или реактив да проверят за газове,също може и за газ.Това което можеш да направиш още е да се ослушваш при загряла и угасена кола за свистене.Също огледай и радиатора много внимателно за влага.От някъде ти дърпа въздух колата,ако приемем че останалото е наред.
За изпаритела също има вариант за проверка сам.Просто спираш газта от бутилката,изчакваш да угасне колата и продължаваш на бензин.
За всеки случай можеш да провериш свещите,дали има измита,пожъртяла,близни конденза от ауспуха дали сладни.
Можеш да оцветиш антифриза с нещо безопасно и червено-например боя за яйца и да огледаш внимателно коша за белези от теч.Не забравяй и маркуча зад моното,той ако се спука пръска на колкторите и изпарва директно.
Това е от мен з самодиагностика,разбира се можеш да идеш при майстор.Но докато не видиш доказателства,че е гарнитура-не се оставяй да я разглабят.
Пробвай дали се надуват много маркучите колата като позагрее.След това отвърти капачката на казанчето и виж дали парното е по-добре на отвита капачка.Ако тръгнеш на път я завий наполовина,но без да я затягаш.Виж парното по-добре ли е .
Тея мехури говорят,че влиза въздух от някъде.Понеже радиатора на парното е по-високо бягат там и нямаш парно.Като дадеш газ успяват да излязат..Сега задачата е да разберем от къде е теча.
Аз мисля,че е от преливника,докажи го по някакъв начин.То всъщност като махнеш пластмасата на казанчето трябва да се види.Опитай да душиш в казанчето на какво мирише-на газ ли,на изгорели газове ли,на нищо ли.Вариантите както казах са 3-или от изпаритела надува газ,или от гарнитура,или/а дано/ имаш някъде дупка.
Ако искаш отиди на сервиз с газ анализатор или реактив да проверят за газове,също може и за газ.Това което можеш да направиш още е да се ослушваш при загряла и угасена кола за свистене.Също огледай и радиатора много внимателно за влага.От някъде ти дърпа въздух колата,ако приемем че останалото е наред.
За изпаритела също има вариант за проверка сам.Просто спираш газта от бутилката,изчакваш да угасне колата и продължаваш на бензин.
За всеки случай можеш да провериш свещите,дали има измита,пожъртяла,близни конденза от ауспуха дали сладни.
Можеш да оцветиш антифриза с нещо безопасно и червено-например боя за яйца и да огледаш внимателно коша за белези от теч.Не забравяй и маркуча зад моното,той ако се спука пръска на колкторите и изпарва директно.
Това е от мен з самодиагностика,разбира се можеш да идеш при майстор.Но докато не видиш доказателства,че е гарнитура-не се оставяй да я разглабят.
- Kuncavia
- A.C.A.B.
- Мнения: 3360
- Регистриран на: Чет 25 яну 2007 13:00
- Автомобил: Golf MK1 Cabrio
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: LZ1LFC
- Контакти:
Re: Проблем с парно Голф 3
Аз имах същия проблем на служебното C15 (без климатик/климатроник) И един хубав ден както си карам изведнъж... топлина в краката и се кефа, но започна да пари. Парното изтече в краката ми След това я продадохме
Re: Проблем с парно Голф 3
нямам течове по мокета от парното благодаря на колегата Iezekil за даденото инфо ще последвам всичко което каза и ще дам отг
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем с парно Голф 3
vasex написа:так интересни факти са това че входния маркуч на радиаторчето е по хладен от изходния по същич начин са и маркучите към изпарителя въпреки че съм стеснил тръбата за да вкарва повече в радиаторчето другото което е губи ми антифриз течове видимо от никаде няма свалил съм капака на ангренажа да наблюдавам как варти водната и др което е като загася колата маркучите се одарвят и като истине се отпускат
Гарнитура глава
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Проблем с парно Голф 3
Ако не установиш никакви течове гарнитура ще да е.
Re: Проблем с парно Голф 3
проблема решен незнам същност маркучите на парното ако се обърнат дали оказва влияние но явно при мен си е оказало, огледах днес голфа на една колежка загледах се в таралежа с маркучите после погледнах моя и се оказа че маркучите на парното са ми обърнати оправих ги и сега в колата не се диша коренна разлика има сутринта нямах почти никакво парно следобяд не се диша благодаря колеги за препоръките ще ги имам впредвид за напред
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 214 госта