Golf MK4 1.4 AKQ 1999г. прегрял двигател
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 26 май 2013 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Golf MK4 1.4 AKQ 1999г. прегрял двигател
Здравейте колеги,докато карах, започна да ми сигнализира лампата за температурата,стрелката беше отишла към 130 градуса/то това като гледам е максумума който показва/.Намерих удобно място и отбих/7-800 метра да съм минал така/.Антифриза вече беше започнал да пушии и да извира от казанчето.Термостата не беше отворил и перката не беше включила.Смених термостата и сега си работи нормално и перката си включва.От тогава съм минал около 4-500 км и я следя постоянно.Все още не е умешала масло с вода, т.е маслото си е черно,не губи вода и не надува маркучите. Въпроса ми е след колко километра ще ми покаже дали евентуално е станала някаква поразия/изкривена глава,издухала гарнитура и т.н./? Колата е с ГИ и в момента когато прегря карах на газ ако това има значение.
- ktamen
- Мнения: 6151
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: vw golf 4 1.4 AKQ 1999година, прегрял двигател
Най-вероятно ти се е разминало и нищо и няма на колата. Следващия път не търси удобно място толкова дълго. В подобни случаи се спира незабавно.
Re: vw golf 4 1.4 AKQ 1999година, прегрял двигател
700-800 метра ....това нищо не е.
Сина мина с голфа десет километра без ремък на водната помпа и смачкан картер,при светеща червена лампичка на маслото.И нищо ! Все едно нищо не е станало.
Сина мина с голфа десет километра без ремък на водната помпа и смачкан картер,при светеща червена лампичка на маслото.И нищо ! Все едно нищо не е станало.
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: vw golf 4 1.4 AKQ 1999година, прегрял двигател
На мен ми се случи на голф 4 1.9tdi 110к.с нагоре на изкачване на Шипка.
Температува на околната среда 5-6 градуса,колата изпищя и беше там някъде 120-130 градуса.
Веднага я изгасих както беше на 3-та,още докато се движеше и врътнах ключа!
После като истина,вода и цялата шипка я пуснах на ръчна.После до пловдив на 3 пъти с доливане на вода и гледане на температурата.
Та вече 45 000км,и няма нищо!Иначе при мен,водната помпа си беше превъртяла турбинката (понеже беше оригиналната).
Ако си я изгасил веднага,няма какво да е станало не се притеснявай!
Температува на околната среда 5-6 градуса,колата изпищя и беше там някъде 120-130 градуса.
Веднага я изгасих както беше на 3-та,още докато се движеше и врътнах ключа!
После като истина,вода и цялата шипка я пуснах на ръчна.После до пловдив на 3 пъти с доливане на вода и гледане на температурата.
Та вече 45 000км,и няма нищо!Иначе при мен,водната помпа си беше превъртяла турбинката (понеже беше оригиналната).
Ако си я изгасил веднага,няма какво да е станало не се притеснявай!
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 26 май 2013 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK4 1.4 AKQ 1999г. прегрял двигател
Благодаря за отговорите колеги. Че така се бях стегнал, че не смеех да тръгна никъде с тая кола тъй като се чудех какво ли е станало и се опасявах че всеки момент може да ме остави някъде на път...е, то гаранция за това няма де,по принцип всака кола може да те остави на път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: jordan17772 и 69 госта