Здравейте,от известно време ми се появи проблем със запалването. В началото започна да запалва след 3-4 опит,а от вчера окончателно спря да пали/дори и на току що загасен двигател/...и сега само след леко побутване запалва двигателя и в движение си върви добре. Акумулатора не е проблемен,върти силно.От както я имам колата винаги е палила от първия път,за първи път проблема се появи след един по-дълъг период в който не беше карана/може й да има някаква връзка/
Моля за мнения и помощ,благодаря :)
Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването
Така както описваш проблема, много прилича на дефект в клемореда. При включване на контатния ключ светват ли нормално лампите на таблото-вода, масло акумулатор? При завъртане ключа за стартиране лампите на таблото угасват ли? А стартера върти ли?
Ако стартера не върти и лампите на таблото си светят-проблема е в стартера, ако стартера върти, но лампите на таблото угасват- проблема е в клемореда на контактния ключ.
Ако стартера не върти и лампите на таблото си светят-проблема е в стартера, ако стартера върти, но лампите на таблото угасват- проблема е в клемореда на контактния ключ.
- bratoto
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 14:02
- Автомобил: Vento GT 2000 - 115
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването
стартера работи,а при опит за запалване червените лампи примигват и загасват.как да стигна до клемореда,какъв би могъл да е проблема,дали може да се отремонтира или трябва нов ?
- eXecuteRz
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 13 мар 2011 20:31
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 8v 2e
- Местоположение: Габрово
Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването
сменяй клемореда направо, не е скъп ! за да ти е спокойно на главата
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването
За да се смени трябва да се свали волана, намира се под контактния ключ. Сложи си валео или друг качествен, за да не сменяш след 6 месеца пак
- bratoto
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 14:02
- Автомобил: Vento GT 2000 - 115
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването
разглобих го,извадих волана,смених клемореда и започнах обратно да монтирам,но нещо ме затрудни да хвана кормилния прът и карето...не успявам да го напъхам достатъчно за да мога го хвана с болта/доста се измъчих и нищо не направих/
ако някой знае хватка,трик,начин да дава идеи... :)
ако някой знае хватка,трик,начин да дава идеи... :)
-
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 2.0 GTI 115 1994
- Местоположение: Blagoevgrad
Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването
Колега ако говориш за кормилния прът той се чупи на две, ако си извадил горната част а долната си седи долу захваната за карето при слагане обърни внимание между двата пръта има една ламаринка като щифт е тя се мушка между 2-та пръта за да обере луфта и да ги закрепи на мен ми се случи и бях забравил да я сложа и после по дупките ми тропаше и се чудех от какво е така че внимавай с нея да не патиш
- bratoto
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 14:02
- Автомобил: Vento GT 2000 - 115
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването
аз съм разглобил сглобката при кормилния прът и карето и сега не успявам да го сглобя,не мога да вкарам шлиците на пръта в шлиците на карето толкова навътре,че да пъхна болта...т.е. идва късо
вероятно има начин,но за момента не се сещам,ако на някой му светва идея да казва :)
вероятно има начин,но за момента не се сещам,ако на някой му светва идея да казва :)
- bratoto
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 14:02
- Автомобил: Vento GT 2000 - 115
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването
проблема е решен и пали само с вкарване на ключа :)
благодаря на отзовалите се :)
благодаря на отзовалите се :)
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването
Късно видях темата...но си минал по "трудния път"-сваля се само "геврека",а не заедно с пръта.Разбира се,манипулацията изисква спец.скоба за една втулка на волана,но има описани и други приспособления.В случая можеше да ти дам за момента такава скоба,тъй като си от София...
- radkov97
- Мнения: 105
- Регистриран на: Вто 30 окт 2007 22:02
- Автомобил: Голф
- Двигател: AGU-1999
- Местоположение: София
Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването
А този клеморед има ли нещо общо с брояча на километража(trip) и часовника?При почти всяко палене занулява км. и часа е на 12:00.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването
Това се получава при калпав акумулатор.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта