Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bratoto
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 14:02
Автомобил: Vento GT 2000 - 115
Двигател: 2E
Местоположение: София

Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот bratoto » Пон 15 сеп 2014 8:51


Здравейте,от известно време ми се появи проблем със запалването. В началото започна да запалва след 3-4 опит,а от вчера окончателно спря да пали/дори и на току що загасен двигател/...и сега само след леко побутване запалва двигателя и в движение си върви добре. Акумулатора не е проблемен,върти силно.От както я имам колата винаги е палила от първия път,за първи път проблема се появи след един по-дълъг период в който не беше карана/може й да има някаква връзка/
Моля за мнения и помощ,благодаря :)




Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот vladovelin » Пон 15 сеп 2014 20:28


Така както описваш проблема, много прилича на дефект в клемореда. При включване на контатния ключ светват ли нормално лампите на таблото-вода, масло акумулатор? При завъртане ключа за стартиране лампите на таблото угасват ли? А стартера върти ли?
Ако стартера не върти и лампите на таблото си светят-проблема е в стартера, ако стартера върти, но лампите на таблото угасват- проблема е в клемореда на контактния ключ.


Потребителски аватар
bratoto
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 14:02
Автомобил: Vento GT 2000 - 115
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот bratoto » Вто 16 сеп 2014 10:48


стартера работи,а при опит за запалване червените лампи примигват и загасват.как да стигна до клемореда,какъв би могъл да е проблема,дали може да се отремонтира или трябва нов ?


Потребителски аватар
eXecuteRz
Мнения: 93
Регистриран на: Нед 13 мар 2011 20:31
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 8v 2e
Местоположение: Габрово

Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот eXecuteRz » Вто 16 сеп 2014 22:40


сменяй клемореда направо, не е скъп ! за да ти е спокойно на главата


Потребителски аватар
megatone
Мнения: 486
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот megatone » Сря 17 сеп 2014 8:45


За да се смени трябва да се свали волана, намира се под контактния ключ. Сложи си валео или друг качествен, за да не сменяш след 6 месеца пак :Mr Green Fun


Потребителски аватар
bratoto
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 14:02
Автомобил: Vento GT 2000 - 115
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот bratoto » Сря 17 сеп 2014 21:41


разглобих го,извадих волана,смених клемореда и започнах обратно да монтирам,но нещо ме затрудни да хвана кормилния прът и карето...не успявам да го напъхам достатъчно за да мога го хвана с болта/доста се измъчих и нищо не направих/
ако някой знае хватка,трик,начин да дава идеи... :)


Stopanski
Мнения: 165
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2.0 GTI 115 1994
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот Stopanski » Сря 17 сеп 2014 23:03


Колега ако говориш за кормилния прът той се чупи на две, ако си извадил горната част а долната си седи долу захваната за карето при слагане обърни внимание между двата пръта има една ламаринка като щифт е тя се мушка между 2-та пръта за да обере луфта и да ги закрепи на мен ми се случи и бях забравил да я сложа и после по дупките ми тропаше и се чудех от какво е така че внимавай с нея да не патиш :smile


Потребителски аватар
bratoto
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 14:02
Автомобил: Vento GT 2000 - 115
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот bratoto » Чет 18 сеп 2014 6:45


аз съм разглобил сглобката при кормилния прът и карето и сега не успявам да го сглобя,не мога да вкарам шлиците на пръта в шлиците на карето толкова навътре,че да пъхна болта...т.е. идва късо
вероятно има начин,но за момента не се сещам,ако на някой му светва идея да казва :)


Потребителски аватар
bratoto
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 14:02
Автомобил: Vento GT 2000 - 115
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот bratoto » Чет 18 сеп 2014 16:11


проблема е решен и пали само с вкарване на ключа :)
благодаря на отзовалите се :)


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот emo-gar » Пет 19 сеп 2014 14:45


Късно видях темата...но си минал по "трудния път"-сваля се само "геврека",а не заедно с пръта.Разбира се,манипулацията изисква спец.скоба за една втулка на волана,но има описани и други приспособления.В случая можеше да ти дам за момента такава скоба,тъй като си от София...


Потребителски аватар
radkov97
Мнения: 105
Регистриран на: Вто 30 окт 2007 22:02
Автомобил: Голф
Двигател: AGU-1999
Местоположение: София

Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот radkov97 » Съб 27 сеп 2014 23:24


А този клеморед има ли нещо общо с брояча на километража(trip) и часовника?При почти всяко палене занулява км. и часа е на 12:00.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Vento 1994 г. 2Е 115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот vladovelin » Нед 28 сеп 2014 5:11


Това се получава при калпав акумулатор.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 195 госта