Golf МК2 1990г. PN - Гасне на празен ход на бензин, поплавък

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf МК2 1990г. PN - Гасне на празен ход на бензин, поплавък

Мнениеот icorainbow » Нед 21 сеп 2014 15:55


Привет на всички заинтересовани,
Проблемът стана като свърши газта и обърнах на бензин, пуснах по инерция и изгасна. Запалих от ключа, но пак угасна, на скорост пали. При подаване на газ от педала работи, но в момента в, който се пусне педалъг и гасне. На газ работи, няма проблем - при мърдане на карбуратора не мени обороти, значи тампона под карбуратора е здрав. Мислех да няма вода в бензина и сипах малко спирт за горене, като и долях 4 литра бензин, но проблема си остава. Въртях винта за оборотите на празен ход( този за отваряне на дросела на първа камера, че лятото го пипах, но тогава нямаше проблем) да ги вдигне, но пак гасне. Подава ли са газ от педала и работи, като при постоянно натиснат педал мени и оборотите без да се пипа допълнително педала. Направи ми впечатление, че е протекло от карбуратора бензин, значи прелива поплавъковата камера и свалих карбуратора, но щифта, който държи поплавъка е здраво набит и не искам да счупя нещо, та да питам той се избива, но като гледа диаметъра на оста, където съм оградил на снимката е май по-голям от диаметъра и в другия край, значи в другия край трябва да натисна. Всъщност това въобще така ли е? Искам да сваля поплавъка и да пробвам дали е пробит. Лятото бях въртял винта, който определя колко се отваря дросела на първа камера и тогава нямаше проблем, предполагам, че не е той виновникът, защото сега пак го въртях да отвори дросела, но промяна няма. Пробвах и сложих старите свещи пак промяна нямаше. Да кажа, че и иглата, която пропуска гориво в поплавъковата камера работи - надух през маркуч и при местене на поплавъка се променя и налягането като накрая затваря иглата и въздух не минава. Предполагам, че поплавъка е спукан при положение, че от гарнитурата беше протекло бензин. Прилагам и снимки на теча, както и на осичката или щифта, държащи поплавъка, а на третата снимка се вижда остатъчен бензин - преди да сваля карбураторът минах на газ - редно ли е да има остатъчен бензин?
P.S.
С червено са градени местата на теча и това на осичката!
Прикачени файлове
IMG_19711.jpg
IMG_19721.jpg

Последна промяна от icorainbow на Нед 21 сеп 2014 16:49, променено общо 1 път.




icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф МК2 1990 PN - Гасне на празен ход на бензин, поплав

Мнениеот icorainbow » Нед 21 сеп 2014 16:48


Прилагам и третата снимка. Извинявам се, но са малко големи по обем и на стана наведнъж да ги кача.
Прикачени файлове
IMG_19731.jpg


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Голф МК2 1990 PN - Гасне на празен ход на бензин, поплав

Мнениеот phantom_ » Нед 21 сеп 2014 17:51


Да от там трябва да изкараш поплавъка .Бензин по принцип не трябва да има но това е много малко и явно не се е изчистила напълно icon_idea преди да си махнал поплавъка пробвай да напълниш карбуратора с бензин ,и после погледни до къде е нивото като го отвориш но внимавай да не го разлееш.Може просто да е заяла иглата защото не си го карал icon_idea


icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф МК2 1990 PN - Гасне на празен ход на бензин, поплав

Мнениеот icorainbow » Нед 21 сеп 2014 19:15


Иглата не мисля, че е заяла. Сложих маркуч и надувах през него като местех и поплавъкът. Постепенно ставаше по-трудно да минава въздух като накрай спираше въобще, когато поплавъкат напълно в горно положение. За това и мисля, че той е проблемен. Но пусна ли педала на газта колата гасне - все едно няма никакво гориво. Държа ли го в едно положение оборотите танцуват в дискотеката :c010. Интересно ако той е пробит дали не прави прекалено богата смес и да дави мотора щом не е натиснат педала - не че се дави, просто гасне.
Благодаря, явно така ще си избива оста, но утре, че вече имам няколко бири регистрирани :beer .


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Голф МК2 1990 PN - Гасне на празен ход на бензин, поплав

Мнениеот phantom_ » Нед 21 сеп 2014 19:49


Ако поплавъка е пробит ще я дави яко,след това дори няма да можеш да запалиш icon_idea Друг ти е проблема!Като натиснеш педала леко държи ли оборотите (1000) стабилни?


icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф МК2 1990 PN - Гасне на празен ход на бензин, поплав

Мнениеот icorainbow » Пон 22 сеп 2014 10:25


Малко играят оборотите! Но защо и е протекло от гарнитурата! Прави си, че ще я дави ако е поплавък, но пък и за тече от гарнитурата значи трябва да пълни камерата доста. Другото си мисля за вода в бензина?!


icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф МК2 1990 PN - Гасне на празен ход на бензин, поплав

Мнениеот icorainbow » Пон 22 сеп 2014 16:02


Карбуратора го изчистих, гресирах и сложих масло, където трябва. Поплавъкът не е пробит- топих го във вода, а първо в спирт за горене и не поема. Сглобих го, сложих го и пак оля през гарнитурата. Добре, че дойде един съсед и даде акъл - вика регулирай нивото на поплавъка. Чак тогава се усетих, че под оградения детайл от снимката имаше навита втулка, която явно регулира това ниво, защото поплавъка опира в нея, та оттам може и да се получава това оливане. Иначе сега запали и нямаше проблем дори и след като смукача се изключи - само теча трябва да отстраня. А и педала доста олекна при натиск след гресиране и смазване на елементите. Не знам дали днес ща довърша регулировката на поплавъка, че вали, но като оправя това ще пиша за резултата!
Прикачени файлове
IMG_19791.jpg


icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf МК2 1990г. PN - Гасне на празен ход на бензин, попл

Мнениеот icorainbow » Пон 22 сеп 2014 18:05


Явно гарнитурата е заминала! Поплавъка не се регулира! Поне държи сега обороти!


icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf МК2 1990г. PN - Гасне на празен ход на бензин, попл

Мнениеот icorainbow » Вто 23 сеп 2014 10:21


Всъщност до къде трябва да е нивото на горивото? Предполагам, че трябва да е под ръба на долното тяло на карбуратора, т.е. не трябва да достига гарнитурата. Така и не проверих до къде се пълни. Май няма да е зле да направя и това упражнение!


icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf МК2 1990г. PN - Гасне на празен ход на бензин, попл

Мнениеот icorainbow » Пет 26 сеп 2014 20:33


Да споделя какво се оказа накрая! Нали има и приказката човек каквото си направи друг не може да му го направи, та и тук това беше станало май :beat_butt2 ! Винта, който регулира празния ход въобще не опираше в планката, отваряща клапата на първа камера! Навих го да опре и всичко се оправи! Явно след като съм регулирал лятото винта да работи на бензин, после само на газ съм го доразвил! Единствено остана въпросът защо преливаше и то от щуцера на карбуратора, там където влиза горивото. В смисъл, че поплавъка трябва да прекъсне входящото гориво, а преливния клапан да върне излишното в резервоара. Ако някой има въпроси, защото на кратко обясних да пита :drunk ! От опит глава може и да боли, ама и от бира също, но с магарешки инат и малко акъл може да се оправят нещата :dummy
P.S.
Между другото вакуумът за отваряне на клапата на смукача, този стоящ отпред на моя карб ми казаха, че го има в магазин на шкода, нов и то на цена от 20-30 лв, а не както бях намерил в сайта на един друг магазин, няма да му пиша името, ама там за рециклиран искат над 40 лв. Ще проверя тези дни в шкода така ли е и ще пиша - защо да набиваме пари ако на някой му трябват подобни вакууми :a045 !


icorainbow
Мнения: 203
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf МК2 1990г. PN - Гасне на празен ход на бензин, попл

Мнениеот icorainbow » Съб 27 сеп 2014 17:39


Взех мембраната :drunk - 16лв. нова Полска, за 26лв. е нова тази на пиербург, но със сигурност няма нищо общо с цена от 40лв. за рециклирана. Правете си сметка как ни товарят! Между другото питах и за шарнир за за носача - 10лв. чешки старлайн без планката и болтовете - с тях към 15-16 лв. макс, тези на Мейле и Мок са малко над 18лв. Предполагам чешките не са зле. Все пак чехите имат традиции в машиностроенето! Дано съм бил полезен с темата, въпреки, че стана малко като монолог! Между другото за вакуума - той е с два щуцера, на мен ми трябваше един само, та да запуша втория, което и направих, въпреки че той си беше запушен, явно ги правят с идеята ако трябва да се разпробие. Имаше и такива вакууми за втората камера на карбуратора - предполагам и те са на прилична цена.
Прикачени файлове
IMG_1996.jpg



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 169 госта