Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
coolspot
Мнения: 42
Регистриран на: Вто 26 мар 2013 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване

Мнениеот coolspot » Чет 25 сеп 2014 4:34


по важност ще оправя нещата защото няма кеш...та смятам този датчик да го сменя задължително по скоро но това ми оправя оборотите и нищо друго...и поне ще карам по спокойно че ще си следя температурата.

проблема с паленето ще си остане...така и не решихме проблема защо пали така трудно.Ще ви помоля да се насочим натам датчика вече ми е ясно всичко около него как се сменя и тн.

третото нещо и най маловажно е звука от стартера не ми е проблем кат се преебе си го смена целия стартер не ми пречи тва да ми е проблема ще кара много или малко аз си поемам риска карал съм с такъв стартер година и половина на друг автомобил нямаше ядове палеше чатмак от раз винаги дори с този звук абсолютно същия.

Та да се спрем на най важното как да почне да пали това палене не само ще довърши много по бързо и без това не отличния стартер ще унищожи новия ми акумулатор зима идва това е основния проблем паленето та свещите са триполюсни на 10000км някъде ми каза предишния собственик champion мисля.Чудя се дали не е горивен филтър интересно но никой не спомена за него ... дали неможе да се е замърсил доста и затова да запалва толкова трудно но пък после щеше ли да върви толкова нормално и второто палене да е ок?




Потребителски аватар
Golfan_93
Мнения: 330
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
Автомобил: Golf MK III
Двигател: ABD 1992
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване

Мнениеот Golfan_93 » Чет 25 сеп 2014 7:38


Колегата aleksandurg е казал, почваш да проверяваш и изключваш. ... :)


coolspot
Мнения: 42
Регистриран на: Вто 26 мар 2013 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване

Мнениеот coolspot » Чет 25 сеп 2014 19:19


Здравейте пичове днес имах време да тествам как се справя колата с изкарам термо датчик.

Отидох изкарах го датчика от куплунга и врътнах на контакт изчаках няколко секунди и врътнах запали от раз оборотите си заковаха на 1100(когато датчика е сложен не пали от раз и оборотите никога не отиват на 1100 а по скоро 800-900 на студено и на топла 900) хубаво помислих че явно е за смяна щото вероятно ще седят простоянно така оборотите на 1100 и като загрее ще дави и тн а няма да паднат на 900....ДА АМА НЕ...колата като загря оборотите си паднаха на 900 :D вървеше си отлично палеше си отлично няма проблем се едно има работещ датчик А ТОЙ е откачен....ето и най новия клип да се убедите и причина за размисли и страсти :) вие сте.Утре ще пробвам пак да видя ще запали ли така от първия път на студен двигател да не е било случайност но определено датчика не влияе изобщо в случая което е странно какво казва на компа на колата че е загряла да намали оборотите на 900 незнам :) като датчика беше изключен.Ето видеото http://vbox7.com/play:cfd71219da

1 въпрос това ли е датчика който казва на компа да мени оборотите на загряла и студена кола да няма объркване?Това да не е датчика за таблото и затва да няма никакъв ефект като го махна :D и си карам?Ако не къде се намира датчика който показва на таблото температурата ако може снимка че той определено е за смяна не отчита.

А като пала на газ стрелката на оборотомера що пада за малко незнам.Ако някой каже защо е така това...заснел съм го накрая.


Потребителски аватар
Golfan_93
Мнения: 330
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
Автомобил: Golf MK III
Двигател: ABD 1992
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване

Мнениеот Golfan_93 » Чет 25 сеп 2014 19:39


А възможно ли пък да е така че като е с откачен винаги да седи на 900 обаче пък да не знае кога трябва да седи на 1100 примерно?!
Баси тая крива нива... :Mr Green Fun
Егати феномена тая твойта кола не зачита датчици :mrgreen Земи изскуби половината инсталация ;д То остава и компа да и свалиш, и тая кола просто вече няма какво да и се строши. ;д


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8110
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване

Мнениеот Bai Sando » Чет 25 сеп 2014 20:11


Това е датчика.Както виждаш е с 4 кабела.2 са за компютъра и 2 за стрелката на таблото,демек е два датчика комбинирани в едно тяло :th_up


aleksandurg
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: Ruse

Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване

Мнениеот aleksandurg » Чет 25 сеп 2014 20:43


Купувай си един хубав датчик, слагай го, тествай пак ако работи както искаш забравяй за размислите и страстите :biggrin . А това дето се чудиш за какво е, ти е датчика на Хол и делкото.


coolspot
Мнения: 42
Регистриран на: Вто 26 мар 2013 15:41
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване

Мнениеот coolspot » Пет 26 сеп 2014 1:21


Благодаря за инфото че датчика е 2 в 1 :) това ще е важно да го кажа като реша да зимам нов но и повече пари ще да е.

Golfan значи като е откачен колата си работи нормално а не само на 900 постоянно което ще рече:

когато е студена работи на 1100 когато загрее падат на 900 - това с ОТКАЧЕН датчик :) смятай то май без компютъризации най добре както казват по старите хора ама не ми се кара лада...че датчика е заминал заминал даже и двата в него с него не пали като хората е държи постоянно 800-900 оборота загряла или незагряла а пък другата му част и тя е чаминала не отчита нищо на таблото до тук добре - ама как колата работи нормално като го откача вече незнам...то май без него ще се кара.Закакво да давам 50+ лева даже и отгоре със сигурност щом е двоен ако искам хубав като може и без него пък и не е сигурно какво ще почне да прави като бодна нов :D някви нови аномалии предвиждам.

На това как работи нормално без датчика нямам обяснение и засега никой от вас също :)
Да попитам този датчик не пуска перката нали за да си карам спокойно без него.


aleksandurg
Мнения: 135
Регистриран на: Чет 18 апр 2013 19:42
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: Ruse

Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване

Мнениеот aleksandurg » Пет 26 сеп 2014 6:45


Хората не са ги сложили тези датчици по колата ей така, всеки си има роля. Аз не бих карал без него, но ти си знаеш.
Поздрави и успех!

ЕДИТ:
когато е студена работи на 1100 когато загрее падат на 900 - това с ОТКАЧЕН датчик

Вероятно в този авариен режим, в който влиза колата когато е с изключен датчик хората са го измислили, така че компа да подава сигнал на стъпковото моторче ( което регулира оборотите) да държи 1100 оборота а след някакъв интервал или събитие да ги нормализира на 900, като по този начин симулира нормалната работа на мотора с работещ датчик. То няма смисъл от този "авариен режим" ако не работи така, нали затова е авариен. Може и да има и друго нещо, което и аз и ти не знаем, но хората са го измислили и то командва оборотите с изваден датчик.

Последна промяна от aleksandurg на Пет 26 сеп 2014 13:16, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
Golfan_93
Мнения: 330
Регистриран на: Пон 26 сеп 2011 20:08
Автомобил: Golf MK III
Двигател: ABD 1992
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване

Мнениеот Golfan_93 » Пет 26 сеп 2014 7:57


Колега, ние ти казахме ти си реши, като издухаш гарнитурата, другия път ше купиш един датчик за 20 лв :)
Аз не бих карал колата си ако не знам каква температура подържа и дали се охлажда правилно. Ти реши!
Поздрави!


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване

Мнениеот vladovelin » Пет 26 сеп 2014 12:50


И да допълня- перката се включва от датчик, който се намира на водния радиатор.Има два контакта за включване на първа и втора степен на перката.


Потребителски аватар
tot_1425
Мнения: 166
Регистриран на: Съб 19 юни 2010 8:20
Автомобил: GOLF 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: Ямбол

Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване

Мнениеот tot_1425 » Пет 26 сеп 2014 17:26


Здравейте , колеги ! Колата ми е Голф 3 , 1.4 АБД , 60 коня . Отначало температурата по табло падна на 60 гр лятно време.Зимата около Нова година почна да пали на 14-15тия път. Следващото палене-може след минута ,може и след 10 часа време- пали от четвърт .Смених датчика с БЕРУ 47-8 левчета. Започна да пали ат раз , но вдигна температурата на 100-110 гр.Цяло лято карах с очи в таблото и принудително пуснат вентилатор на радиатора-няма градско , няма селско - над 100гр.А водата не кипи ??!! После от Евро 7(не е реклама :smile ) си купих някакъв датчик за 17-18 лева и всичко е ОК .Пали като нова ,поддържа 87-8 градуса , при бавно каране в града вдига 95 и другия датчик(този дето е забучен в радиатора )включва перката. Извънградско около 80 гр.Вече около две години станаха. Та искам да кажа , че цената няма значение-важно е датчика да е РАБОТЕЩ .


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване

Мнениеот javor_bg » Пет 26 сеп 2014 17:56


Късметлия си, колега ! За АБУ-то мотора знам, че имаше два вида датчици и като се вземе неправилния и само проблеми. Нито показва реалната температура, нито работи като хората. Единия бил зелен, другия черен. За АБД-то незнам. Там също би могло да се окаже, че са два вида датчици.

Специално аз си взех датчик на Herth Bus и съм много доволен. За мене това е най-доброто съотношение цена качество. Оригинален беше 45 лв, а Herth Bus-а беше 24 лв. Имаше и на Hella за 42 лева. Това мога да кажа. Ако някой иска да му кажа откъде си го купих да драсне едно лично ! :)

Имах опел кадет 1.4 моноинжекция (C14NZ). На газ с откачен датчик или с друго съпротивление на мястото му палеше без никакви грижи. Той на газ променя аванса. Не мога да си спомня какво ставаше с оборотите, обаче както спомена колегата по-горе, но си палеше от раз на газ. На бензин едвам запали и на студен мотор пукаше и пушеше.


Потребителски аватар
ogogin
Мнения: 396
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
Автомобил: Vw Golf MKV
Двигател: BWA
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване

Мнениеот ogogin » Пет 26 сеп 2014 18:33


Ако става дума за оригинален термодатчик за ABD-то, онзи ден проверих в Порше, струва 85 левчета :)


Потребителски аватар
ogogin
Мнения: 396
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
Автомобил: Vw Golf MKV
Двигател: BWA
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване

Мнениеот ogogin » Пет 26 сеп 2014 18:33


Ако става дума за оригинален термодатчик за ABD-то, онзи ден проверих в Порше, струва 85 левчета :)


Потребителски аватар
ogogin
Мнения: 396
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
Автомобил: Vw Golf MKV
Двигател: BWA
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1.4 55hp ABD Трудно запалване

Мнениеот ogogin » Пет 26 сеп 2014 18:33


Ако става дума за оригинален термодатчик за ABD-то, онзи ден проверих в Порше, струва 85 левчета :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта