Здравейте,както пише в заглавието колата е Голф 2 1.6карб(Пиербург 2Е),от няколко дни има едно странно колебаене в празния ход,НО само при натиснат педал на спирачките!Пускам педала оборотите се нормализират,и така на бензин и на газ.Изпарителя ми е вакуумен и помислих че има нещо общо но като минах на бензин същата работа!
Някой има ли идея от какво можеда е?
Golf MK2 1.6 карб мени оборотите.....
- Kostadin Aleksiev
- Мнения: 196
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
- Автомобил: Golf MK3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Драгоман
Golf MK2 1.6 карб мени оборотите.....
Последна промяна от ivostefanov на Съб 27 сеп 2014 19:14, променено общо 1 път.
Причина: Коригирих заглавието според правилата.
Причина: Коригирих заглавието според правилата.
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 2 1.6карб мени оборотите.....
Спирачките имат сервоусилвател, който работи ползва вакуум. Провери си маркучетата и вакуумите по карба. Би трябвало това да е връзката с натиксането на спирачката и промяната на оборотите.
- Kostadin Aleksiev
- Мнения: 196
- Регистриран на: Нед 12 юли 2009 17:41
- Автомобил: Golf MK3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Драгоман
Re: Голф 2 1.6карб мени оборотите.....
Да,карба ще се сваля защото положението се влошава,стопли ли малко оборотите падат до 300-400 дори гасне,без да натискам никакви педали!Тампона на карба дали не спомага или се бъркам нещо
- stefan4o
- Мнения: 19114
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK2 1.6 карб мени оборотите.....
Много неща могат да спомогнат на карба да НЕ работи като хората. Провери или направо по-добре подмени всички вакуумчета (не си казал с какво точно 2Е си, ама карай). Тампонът можеш да го провериш с пръсване на етер точно под карбуратора, ако си вдигне оборотите - значи е за смяна.
Другото, което можеш да направиш е да погледнеш визуално всички пневмо-механизми по спомагателните му системи дали са ОК, също така да видиш дали някое от тях не е със скъсана мембрана, като засмучеш с уста някое от вакуумчетата излизащи от тях.
Ако това се проявява само при натискане на спирачки, а иначе си държи обороти ОК, то търси проблема след еднопосочния клапан на сервото - или маркучът издиша или самото серво не е херметично.
Другото, което можеш да направиш е да погледнеш визуално всички пневмо-механизми по спомагателните му системи дали са ОК, също така да видиш дали някое от тях не е със скъсана мембрана, като засмучеш с уста някое от вакуумчетата излизащи от тях.
Ако това се проявява само при натискане на спирачки, а иначе си държи обороти ОК, то търси проблема след еднопосочния клапан на сервото - или маркучът издиша или самото серво не е херметично.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта