Здравейте,
Имам следния проблем с паленето на Голфчето (Голф3 ГТИ 2Е)
Колата пали винаги на бензин. Сутрин при първото палене колата пали и след секунда загасва. В повечето случаи това се повтаря и при второто палене. На третия път колата пали и няма никакви проблеми. Докато е топъл двигателя си пали от първия път. Ако не се кара няколко часа но не е изстинала напълно пали от втория път, тост пали но при първото палене загасва след около секунда.
Първо си мислех, че губи налягане в рейката и викам ще пробвам да дам на контакт три пъти подред, но като качи налягане още при първото завъртане обикновенно после бензиновата помпа изобщо не ще да бръмне.
Някой имал ли е подобен проблем и евентуално как го е решил.
Golf MK3 GTI 2E Проблем с паленето
- kapitango
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 19:25
- Автомобил: Audi S6 plus
- Двигател: V8 AHK
- Местоположение: Плевен
Golf MK3 GTI 2E Проблем с паленето
Последна промяна от ivostefanov на Съб 27 сеп 2014 18:59, променено общо 1 път.
Причина: Коригирих заглавието според правилата,макар че не си от вчера във форума,последно неофициално предупреждение!
Причина: Коригирих заглавието според правилата,макар че не си от вчера във форума,последно неофициално предупреждение!
- misho_kr
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с паленето на 2Е мотор
ми не че съм на 100 процента сигурен ,но опитай с друг температурен датчик (този който е за антифриза) след като казваш че като загрее пали явно от там ще е проблема
- kapitango
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 19:25
- Автомобил: Audi S6 plus
- Двигател: V8 AHK
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с паленето на 2Е мотор
Тя колата спали много лесно, но след секунда огасва, и чак на третото палене всичко си ОК.
Все пак днес ще ги замеря датчиците, тъкмо намерих какви показания трябва да имат.
Все пак днес ще ги замеря датчиците, тъкмо намерих какви показания трябва да имат.
- misho_kr
- Мнения: 177
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Проблем с паленето на 2Е мотор
пиши какво ще излезе
- kapitango
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 18 фев 2007 19:25
- Автомобил: Audi S6 plus
- Двигател: V8 AHK
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с паленето на 2Е мотор
Оказа се, че температурния датчик на входящия въздух (този в дебитомера) изобщо не работи. Не знам дали заради него е проблема с паленето.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с паленето на 2Е мотор
Я дефинирай 'не работи'
Какво показва?
Моя също показва "интересни" стойности. Поне до сега като съм го гледал на ВАГ-а - все показва някъде около 27-28*С, но 2Е-то ми пали по-лесно от много дизели.
Всъщност - не съм сигурен, че като е студено пак ще показва толкова датичка, а и определено не съм се престаравал да го следя, ама...
Какво показва?
Моя също показва "интересни" стойности. Поне до сега като съм го гледал на ВАГ-а - все показва някъде около 27-28*С, но 2Е-то ми пали по-лесно от много дизели.
Всъщност - не съм сигурен, че като е студено пак ще показва толкова датичка, а и определено не съм се престаравал да го следя, ама...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 191 госта