Колеги, помагайте!
Колата е голф 3,97 год., AFT двигател.
От няколко седмици насам имам страхотни проблеми с паленето в мокрото време. И преди го е имало този проблем, но сега, откакто почнаха дъждовете, постоянно ме оставя на пътя.
Видимо няма нищо мокро, но очевидно нещо се случва, защото когато се опитам да я запаля, върти, но не иска да запали.
Преди време бях уплътнил със силикон под предното стъкло, защото ми се струваше, че тече оттам и мокри бобината.
Сега, обаче, отново при всеки дъжд го има този проблем. Особено при преминаване през локви...
Дайте някакъв съвет, защото това вече не се издържа, последно ме остави днес пред работа и се прибрах с ГТ.
Golf 3 97г. 1.6 101 к.с AFT - Колата не пали при мокро време
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf 3 97г. 1.6 101 к.с AFT - Колата не пали при мокро време
Последна промяна от ivostefanov на Съб 27 сеп 2014 18:50, променено общо 1 път.
Re: Колата не пали при мокро време
свали дистрибуторната капачка, най-вероятно е влажна отвътре. Изчисти окисите по контактите, напръскай обилно с контактен спрей и механично изчисти окисите. Провери всички кабели дали няма скъсан, протрит. Миналата седмица правих такава манипулация на Пассат Б4 2000сс 2е проблемите бяха същите. Капачката беше леко изпотене отвътре и имаше много по контактите. След няколко денонощия със сериозни валежи проблемите не се забелязват.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Колата не пали при мокро време
Първо провери бобината.. като успее да запали, взимаш един пулверизатор и пръскаш. Но ревизия на делко, кабели и т.н. също не е излишна.
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 19:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 3,97 г. 1.6 101 к.с AFT Колата не пали при мокро в
Благодаря!
Ще пробвам тези процедури. По принцип, обикновено махам капачката и наистина има влага по нея. Не знам откъде прониква, обаче.
Ще пробвам тези процедури. По принцип, обикновено махам капачката и наистина има влага по нея. Не знам откъде прониква, обаче.
Re: голф 3,97 г. 1.6 101 к.с AFT Колата не пали при мокро в
Виж тук колега,преди години имах същия проблем.Дано дано да съм ти бил полезен.http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=131252
- edisonov
- Мнения: 550
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 18:21
- Автомобил: VW Golf 7 Variant
- Двигател: DDY 2018
- Местоположение: София
Re: голф 3,97 г. 1.6 101 к.с AFT Колата не пали при мокро в
При мен при същите симптоми излезе бубина. Видимо и нямаше нищо, но явно влагата и оказваше влияние. За по сигурно тогава смених и свещи, кабели, дистрибуторна капачка и палец и всичко заспа. Не са много като разход тея неща за АФТ така, че ти препоръчвам за нямаш проблеми да смениш и тях.
- qzeN
- Мнения: 97
- Регистриран на: Нед 22 фев 2009 22:40
- Автомобил: Golf 3_Golf 6
- Двигател: AFT_CHGA
- Местоположение: Варна
Re: Golf MK3 97г. 1.6 101к.с AFT Колата не пали при мокро в
И аз имах същият проблем при влажно време. Проблема беше в бобината. Корпусът и се беше спукал точно около буксата за кабела към делкото. Огледай внимателно бобината за пукнатини по корпуса и ако имаш възможност пробвай с бобина донор. Аз карах известно време така, гадаейки на какво може да се дължи този проблем, докато един прекрасен ден колата просто ме остави на пътя...
- Gencho87
- Мнения: 337
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 18:19
- Автомобил: VW Golf MK3 GT
- Двигател: AEK 1.6 1995
- Местоположение: Разград
Re: Golf MK3 97г. 1.6 101к.с AFT Колата не пали при мокро в
Аз смених - свещи, капачка, палец, кабели и се оказа от бобината. Точно нея я бях пръскал с пулвелизатор и не даде никаква фира. Гасненето през локви не се дължи на това, че тя се мокри, а на това, че пръсва вода по картера на мотора, образува се пара и ако спреш точно след като си минал през локва изгасва, защото иначе в движение парата се издухва от моторния отсег чрез попътната струя. След като смених бобината минавам през големи локви "Like a boss" , съветвам те както и колегите по-горе да пробваш с друга макар, че 80% предполагам проблема ти е в в нея. При мен имаше 3 пукнатини, които се виждаха като се смъкне. И също съветвам ако се наложи да купуваш нова да си вземеш оригинална за твоята кола, за да не береш ядове с другите евтини временни истории. Успех с решението на проблема.
- Bucket
- Мнения: 297
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 21:50
- Автомобил: Skoda O2 комби TDI BMM
- Двигател:
- Местоположение: Вр/Сф
Re: Golf MK3 97г. 1.6 101к.с AFT Колата не пали при мокро в
Аз се видях в чудо заради изгасване без причина, по всякакво време. След смяна на бобината, всичко е ок.
Внимателно я огледах, имаше 6-7 пукнатини.
Не е изключено да имаш проблеми с датчик колянов вал, кабели, дистрибутор, палец.
Внимателно я огледах, имаше 6-7 пукнатини.
Не е изключено да имаш проблеми с датчик колянов вал, кабели, дистрибутор, палец.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта