Здравейте,от известно време ми се появи един проблем на Голфето -на студен мотор върти 6-7сек. докато запали - сменени свещи/кабели/дистрибуторна капачка/палец/изчистен стъпков мотор,центровал съм го по фабричните белези на разпределителния вал/маховика/делкото ,но така и не пали нормално.Дайте акъл какво да проверявам,че вече взех да се чудя - мислех е от центровката - вярно,предишни "майстори" бяха го центровали със зъб на разпределителния вал назад,но сега го центровах по белези и пак не помогна...
Върви повече от перфектно,във всеки диапазон от обороти
Почвам да се замислям за бензинов филтър,но знам ли...
Golf MK2 GTI PB трудно пали
- kokito
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 16 мар 2007 22:58
- Автомобил: WV GOLF 2 1.8 GTI
- Двигател: PB 1989
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf MK2 GTI PB трудно пали
Няма да е лошо да си провериш температурните датчици
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK2 GTI PB трудно пали
Центровано по белези какво значи? Светкахте ли със стробоскоп после да мерите предварението или само го нагласи по белези?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK2 GTI PB трудно пали
След толкова смени и центровки, единственото, което ми хрумва е липса на налягане в рейката.
Боцни един тройник и едно манометърче, да видиш кое не е у ред.
Нищо чудно да са се разложили гумите по помпата и да изпуска, а може и зора на Гергин да те гони: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=411408
Боцни един тройник и едно манометърче, да видиш кое не е у ред.
Нищо чудно да са се разложили гумите по помпата и да изпуска, а може и зора на Гергин да те гони: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=411408
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 157 госта