Здравейте колеги,
Днес най-накрая стигнахме до отваряне на двигател, след като колата постигна личен рекорд от литър на почти 1000 километра. Положението никак не е розово, както се досещате, защото проблемите в главата са минимални (гумичките са за смяна, както и няколко повдигача, но нищо повече). Проблемите идват в буталата, откъдето идва и разхода на гориво. Тънкият момент е, че финансите ми са ограничени, а чувам, че подмяната на бутала никак не е тънка, както и сегментите, но това е друга тема. Отклонението в два от цилиндрите е на границата за нови бутала, докато в останалите два е в норма, което според моя майстор може да доведе до два варианта: да сменим само сегментите или направо шлайф и нови бутала. Вторият не ми е по силите на този етап и искам да попитам някого, ако е сменял само сегменти, каква промяна има.
Благодаря Ви предварително!
Golf MK4 1.4 16V приключения с нагари и масла
- Milenkatara
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 27 юни 2010 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK4 1.4 16V приключения с нагари и масла
По-добре направи качествения ремонт с шлайфа от колкото само сегменти, ако искаш да си я караш колата. Да смениш сегментите после направо я продавай на някой, но не е коректно от твоя страна. Мисля ,че смяна на двигател е по изгодна.
Re: Golf MK4 1.4 16V приключения с нагари и масла
След всички инвестирани пари, нямам никакво намерение да я продавам. Не мисля, че ще търся нов двигател на този етап, защото няма никаква гаранция какъв може да е и той. Другият ремонт на този етап ще бъде отложен, защото наистина е непосилно за мен. Просто искам да знам дали има някакъв шанс със сегментите да се закърпи положението на този етап.
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Golf MK4 1.4 16V приключения с нагари и масла
Колега или правиш всичко както трябва, или по-добре не прави нищо, събери пари и направи както трябва ремонта. Не виждам особен смисъл да смениш само сегментите а буталата да ги оставиш същите. Нали се сещаш, че буталата и те имат износване, и когато сложиш нови сегменти на старите бутала, пак ще има луфтове, макър и минимални и пак стария проблем, но с по-малък харч. И после пак наново отваряне, а това си е пари
- Даниел 96
- Мнения: 53
- Регистриран на: Сря 01 окт 2014 20:36
- Автомобил: vw golf 3 1.4mi
- Двигател: abd 1992
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 1.4 16V приключения с нагари и масла
Здр колега искам да попитам с какво масло се кара голф 3 1.4 моноинжекция незнам дали му е тук мястото за въпроса,но съм нов от 3 дена имам кола.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
- Автомобил: Golf 4 1.4 16V
- Двигател: AHW 1999
- Местоположение: silistra
Re: Golf MK4 1.4 16V приключения с нагари и масла
Абе не знам, моята със същия двигател гореше същото количество масло - 1л. на 1000км. Сменихме само сегментите без буталата и масло вече не ми гори. Ремонта включваше също шлайф на главата и смяна на гумички и гарнитура.
Последна промяна от transform на Чет 02 окт 2014 19:15, променено общо 1 път.
- Tipsy
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Golf MK4 1.4 16V приключения с нагари и масла
вариант 3 - ако буталата не са износени може да се сложат нови ризи на цилиндрите. макар,че и тук цената не е малка
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf MK4 1.4 16V приключения с нагари и масла
След мненията на толкоз клавиатурни специалисти, невиждали бутало, не зная дали ще ме вземеш предвид. Сменяй сегменти, водачи и гумички и си карай колата. Биелни лагери се сменят след мерене с микрометър.
Колегата с набиване на втулки - правех го отдавна, вече не си струва парите. Инак е много добър вариант.
Колегата с набиване на втулки - правех го отдавна, вече не си струва парите. Инак е много добър вариант.
Re: Golf MK4 1.4 16V приключения с нагари и масла
Creativex написа:
Отклонението в два от цилиндрите е на границата за нови бутала, докато в останалите два е в норма!
Ако това е наистина точно така, то изпълни препоръката от горното мнение...
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK4 1.4 16V приключения с нагари и масла
И какво им е на буталата,че ще ги сменяте?Ударени ли са,стопени или изкривени
Сменяй скапаните сегменти,ревизия на лагерите и главата с нови гумички и ако трябва и водачи и си карай още дълго време.
Сменяй скапаните сегменти,ревизия на лагерите и главата с нови гумички и ако трябва и водачи и си карай още дълго време.
Re: Golf MK4 1.4 16V приключения с нагари и масла
Благодаря на всички, които отговориха тук, включително и човекът, който от три дена е на линия. Като изключителен любител и нищо повече, приемам мнението на всеки един от Вас по ред причини, защото предпочитам мнението на изпатилите. Говорих с майстора и каза, че все още няма смисъл от подмяна на бутала, а просто ще се обслужи главата с гумички, както и няколко хидравлични повдигача, които изпускат. Блокът се почиства и се поставят новите сегменти, а биелните лагери съм ги сменял вече, след като се оказа, че маслената помпа ми прави проблеми. Практически колата почти съм я ребилднал и наистина се надявам да си върви нормално... вече! Относно с какво масло можеш да караш колата си, май е труден отговор. Практически карах с Total 10W40 и там работата беше трагедия (подизрам, че беше някакво менте), а сега съм на Repsol 5W40 и гори по-малко от предишното, въпреки разходът, който е в следствие на други истории. Поздрави и наистина благодаря на всички, които се включиха и отговориха.
- Iago
- Мнения: 463
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
- Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
- Двигател: B8444S
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 1.4 16V приключения с нагари и масла
А каква е хлабината цилиндър/бутало на двата цилиндъра дето са на границата? Питам, щото ми е интересно тия дето те посъветваха да не правиш "половин-чати" ремонти, как точно установиха кое е цял и кое половин ремонт, като никой не те попита какви по-точно са резултатите от измерването?!
Колеги, това че имате шофьорски книжки, не означава че сте задължени да пишете във всички теми по които сте некомпетентни!!
Колеги, това че имате шофьорски книжки, не означава че сте задължени да пишете във всички теми по които сте некомпетентни!!
Re: Golf MK4 1.4 16V приключения с нагари и масла
Ами точно колко не съм сигурен, ама беше на границата, днес ще взимам колата и ще докладвам какво точно е било. :)
Re: Golf MK4 1.4 16V приключения с нагари и масла
Понеже рядко човек пише, след като си реши проблемите, смятам да затворя тази тема с малко инфо около возилото. Ситуацията беше отвратителна, когато видях снимките. Ако е имало състезания по нагар, моята щеше да вземе златен медал, заклевам се. Подменени са всички видове сегменти по буталата, както и гумички на клапани, няколко повдигача, които изпускаха и шлайф на главата. Към това са изпръскани няколко спрея, отпушиха се каналите, които събират маслото (това, поне което видях, се намира някъде около буталото) - моите бяха запушени. Всички гарнитури, тампони, болтове и дори ново масло, защото старото беше истинска трагедия, ама наистина истинска (бях изминал само 2000 километра и беше по-черно от... за каквото черно може да се сетите). Ремонтът ми костваше близо седмица без кола, както и 920 лева за всичко, включително и труд. Какъв е резултатът, спрямо преди и сега:
1. Ускорява много по-бързо (преди започвах да усещам някакво дърпане на 2400 оборота), а сега се набираме от 1800. Знам, че двигателят е малък, ама си представете каква е разликата в момента.
2. Мъркаме като добре нахранен котарак. Няма никакво чаткане на клапани, повдигачи и прочие. Наистина звучи така, както трябва да звучи.
3. Маслото ми е кафяво, а не черно. Другата седмица ще го разходя на по-дълъг път, за да видя дали ще гори отново. При мен това беше проблемът, че след всяко каране по магистралата се наливаше една доза т.е. една пръчка.
4. Не съм засичал разход на гориво, но това ме засяга най-малко, колата наистина върви много по-добре и много по-гладко. Чак се изненадах какво може да се случва. Ако някой има въпроси, нека попита. :) Поздрави и мерси за асистенциите.
1. Ускорява много по-бързо (преди започвах да усещам някакво дърпане на 2400 оборота), а сега се набираме от 1800. Знам, че двигателят е малък, ама си представете каква е разликата в момента.
2. Мъркаме като добре нахранен котарак. Няма никакво чаткане на клапани, повдигачи и прочие. Наистина звучи така, както трябва да звучи.
3. Маслото ми е кафяво, а не черно. Другата седмица ще го разходя на по-дълъг път, за да видя дали ще гори отново. При мен това беше проблемът, че след всяко каране по магистралата се наливаше една доза т.е. една пръчка.
4. Не съм засичал разход на гориво, но това ме засяга най-малко, колата наистина върви много по-добре и много по-гладко. Чак се изненадах какво може да се случва. Ако някой има въпроси, нека попита. :) Поздрави и мерси за асистенциите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта