Здравейте колеги , дайте идея от къде да взема сигнал за обортомера ? Двигателя трябва да се сработи с табло от голф 3 :)
Благодаря предварително
1.8T AGU Взимане на сигнал за обороти за Табло от мк3
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: 1.8T AGU Взимане на сигнал за обороти за Табло от мк3
Запалил ли си го,че така без неговото(Г4) табло ? Имобилайзера изключен ли е? От Комутатора би трябвало да може да се вземе сигнал!Щом за газовите инж. става .....
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: 1.8T AGU Взимане на сигнал за обороти за Табло от мк3
Запален е.Имобилайзера е махнат. Двигателя е в голф 2 с тройково табло(километраж). И след няколко неуспешни опита, да взема сигнал от където и да е .Реших да видя дали някой друг е преборил проблема?
п.п. До голф 4-ковото табло сигнала върви по кан шината.
п.п. До голф 4-ковото табло сигнала върви по кан шината.
Последна промяна от ivostefanov на Нед 05 окт 2014 20:33, променено общо 1 път.
Причина: Не нужно да цитираш предишното мнение освен ако не искаш да наблегнеш на нещо конкретно в него!
Причина: Не нужно да цитираш предишното мнение освен ако не искаш да наблегнеш на нещо конкретно в него!
- Th3_ghost
- Мнения: 52
- Регистриран на: Съб 05 яну 2013 16:11
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: 1.6 AKL
- Местоположение: Разград
Re: 1.8T AGU Взимане на сигнал за обороти за Табло от мк3
На първите голф 4-ки таблата им нямат CAN шина. Мисля, че със CAN започват след 2000 година.
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: 1.8T AGU Взимане на сигнал за обороти за Табло от мк3
и все пак остава въпроса от къде да се вземе сигнал.От компа не става
Re: 1.8T AGU Взимане на сигнал за обороти за Табло от мк3
Първото , което ми идва на акъл е датчик на разпределителния вал. Виж в аутодата , там ги има схемите на всичко. И не би трябвало от ЕКУ-то да не може , защото при него трябва да има модулиран сигнал.
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: 1.8T AGU Взимане на сигнал за обороти за Табло от мк3
///Mechov написа:Първото , което ми идва на акъл е датчик на разпределителния вал. Виж в аутодата , там ги има схемите на всичко. И не би трябвало от ЕКУ-то да не може , защото при него трябва да има модулиран сигнал.
От датчика на разпределителя пробвах и нищо. На нито един от трите пина
Re: 1.8T AGU Взимане на сигнал за обороти за Табло от мк3
Виж тогава в Аутодата схемите на датчиците и ЕКУто , виж на кой пин кое какво е. Няма начин от там да няма как да се вземе сигнал за оборотите.
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: 1.8T AGU Взимане на сигнал за обороти за Табло от мк3
///Mechov написа:Виж тогава в Аутодата схемите на датчиците и ЕКУто , виж на кой пин кое какво е. Няма начин от там да няма как да се вземе сигнал за оборотите.
според мен просто датчиците изкарват някакъв сигнал дето таблото на мк3 неможе да го прочете
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: Чет 26 фев 2009 20:37
- Автомобил: vw golf3 GTI
- Двигател: ADY 1995
- Местоположение: софия
Re: 1.8T AGU Взимане на сигнал за обороти за Табло от мк3
Комуникацията между отделните модули е различна при по-старите и по-новите мотори. Става по шини по които тече различна информация. Несъвместими са при коли преди 2001 и след 2001г. Цитирам колега
Re: 1.8T AGU Взимане на сигнал за обороти за Табло от мк3
Добре съгласен съм , но има варианти за препрограмиране на табла. С един приятел правихме трансплантация на неговото БМВ , като на мястото на 4 цилиндровото М43 вкарахме V8 М62 , което подкарахме с таблото на 316ката. На мястото на моето 318is M44 в момента е M50b25 , също подкарах с таблото от 4цилиндровото след препрограмиране. Моя суап беше по-лесен защото , и двата мотора ги има в Е36 , но на приятелчето беше приключение , понеже няма Е36 4,4 V8. Така , че същото е и с Голф Мк2 , в него фабрично няма AGU 1.8Т , и трябва да се действа по-необичайно.
П.П. Колеги моля не си мислете , че като съм фен на друга марка се майтапя с вас , напротив , искам да помогна с каквото мога
П.П. Колеги моля не си мислете , че като съм фен на друга марка се майтапя с вас , напротив , искам да помогна с каквото мога
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: 1.8T AGU Взимане на сигнал за обороти за Табло от мк3
ivansa78 написа:Комуникацията между отделните модули е различна при по-старите и по-новите мотори. Става по шини по които тече различна информация. Несъвместими са при коли преди 2001 и след 2001г. Цитирам колега
Хората в белите държави ползват емулатори като този.
Някой да е чувал за нещо подобно, което се предлага на Бг пазара ?
Re: 1.8T AGU Взимане на сигнал за обороти за Табло от мк3
В БГ няма шанс за тоя тип адаптори , единствено от вън поне за сега.
- mayma
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 658
- Регистриран на: Нед 24 юни 2012 20:43
- Автомобил: VW Lupo 3L
- Двигател: ANY
- Местоположение: София
Re: 1.8T AGU Взимане на сигнал за обороти за Табло от мк3
///Mechov написа:В БГ няма шанс за тоя тип адаптори , единствено от вън поне за сега.
А нещо подобно ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: victory1983 и 67 госта