Golf МК4 1.8T AGU проверка на смеси?
- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Golf МК4 1.8T AGU проверка на смеси?
Как да видя смесите на колата дали е бедна или богата?Имам понякога припукване в генерацията като ръчкам много най вече при смяна на предавките.Генерацията е права тръба на 63мм само със задно гърне(май без заглушител е)!
Re: МК4 1.8т AGU проверка на смеси?
Щом я запалва в генерацията дали и е бедна? Отиваш на живи данни и гледаш.
- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: МК4 1.8т AGU проверка на смеси?
Живи данни?
Re: МК4 1.8т AGU проверка на смеси?
Диагностика с живи данни т.е. гледаш реалните показания и параметри като гориво-въздушна смес , горене на сместа в цилиндъра , показания на горивни карти , темп. , въздух и тн. , а не само грешките.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: МК4 1.8т AGU проверка на смеси?
Тази кола поне позволява безумно дълбока диагностика със софтуера. Може да си видиш времето на инжекторите и да видиш дали е в долна или горна граница (бедна или богата смес), да видиш показанието на ламбда сондата (отново бедна или богата смес), колегата ти е казал и за другите възможности. Също така ако по смесите всичко е ок, може да видиш показанията на Knock сензорите (детонационните датчици) за да видиш дали и кой цилиндър прави повече детонации от останалите. Тогава ще знаеш да търсиш проблеми с него, които може да са най-различни - проблем по запалване (лула, бобина, свещ и т.н.). Ако всичко е ок по запалването и пак имаш детонации, тогава следват другите неща - мерене на компресия примерно. Обикновено клапаните на 1.8Т не затварят съвсем плътно (заради нагари от масло ) и съответно изпускат част от взрива към колектора и се усеща пукането и притреперването на двигателя (пак казвам, това е възможна причина, след като са проверени всички други). Съсъ същия успех може да е и от дебитомера (имах такъв случай на А4 - върви добре, харчи нормално, ама на празен ход пука по колекторите. С нов дебитомер колата заспа, а не даваше грешка за него (показанията му са били в границите, но това не значи, че са вярни за съответния режим на двигателя).
Правилната и пълна диагностика е 90% от решаването на проблема, защото иначе ще смениш половината кола и проблема ще остане. По този въпрос, предвид, че според профила ти си от Пловдив - това е твоят човек - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=124276
По въпроса какво са живите данни - тук е описано доста добре - http://www.ross-tech.com/vcds/tour/m-blocks.html
Правилната и пълна диагностика е 90% от решаването на проблема, защото иначе ще смениш половината кола и проблема ще остане. По този въпрос, предвид, че според профила ти си от Пловдив - това е твоят човек - http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=124276
По въпроса какво са живите данни - тук е описано доста добре - http://www.ross-tech.com/vcds/tour/m-blocks.html
- muckata_9090
- Мнения: 106
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Golf МК4 1.8T AGU проверка на смеси?
И сега ако кажете кой канал да гледам инжекторите и кой канал ламбдата,също така и долната горната граница колко е при мен?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf МК4 1.8T AGU проверка на смеси?
и аз се интересувам от времената на инжекторите,може ли да кажете колко е горната граница?Също така и да проверя ламбдата
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта