Здравейте колеги, имам питане относно наскоро проявил се при мен проблем. Колата ми е Шкода Октавия 1.8 20v Turbo 150 кс с ГИ Фобос. Надявам се, че не е проблем, че пиша в темата за Голф, но до колкото съм наясно нещата са идентични при този двигател. От няколко седмици имам проблем с паленето - прави го когато си поиска, няма някаква закономерност (но предимно на още топъл мотор) - стартера върти, отзад мирише на бензин, но не пали...и така с 300 зора успявам да запаля след 5 мин. въртене...Проверени до момента са:
*свещи - сменени преди 15 000 км.
*бобини - изрядни
*правена е диагностика - няма грешки
*междувременно е сменена гарнитурата и о-пръстените на капака на клапаните, защото изби масло
Та, съмненията вече отиват на комутатор, майстора не успя да установи дали е от него или не...Колата си върви като хората, не прекъсва, проблема е само при палене и взе да зачестява, като се опасявам, че ще ме остави на пътя вече. Гледах в нета за комутатор, но всичко е от 200 лв. нагоре и не ми се рискува да го сменям без да съм сигурен, че проблема е в него. Всякакви мнения и препоръки са добре дошли. Благодаря предварително.
1.8 Turbo AGU Проблем с паленето
- ggeorgieev
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 18 юни 2012 13:00
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Проблем палене 1.8 Turbo AGU
Явно скоро ще стане ясно от какво е! Просто ще спре да пали изобщо .... Нищо ли не отчита на диагностиката? Нещо датчик колянов вал .....
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Проблем палене 1.8 Turbo AGU
Пробва ли да замериш температурния датчич? Защото и той прави понякога мизерия!
- ggeorgieev
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 18 юни 2012 13:00
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Проблем палене 1.8 Turbo AGU
Няма грешки...всичко уж е в нормите. Иначе за температурен датчик не съм се замислял... Как се замерва той? :)
- if4oo
- Мнения: 322
- Регистриран на: Съб 16 яну 2010 15:02
- Автомобил: GOLF 4 VR6T
- Двигател: AUE
- Местоположение: pleven
Re: Проблем палене 1.8 Turbo AGU
Съжалявам за качеството на снимката.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Проблем палене 1.8 Turbo AGU
Спомням си преди много години как двойката на баща ми палеше когато си иска,та проблема и беше в ключалката .Тя въртеше но не даваше сигнал че е на контакт(все едно колата не е на контакт и директно пускаш ток към стартера) нещо такова си спомням
- ggeorgieev
- Мнения: 6
- Регистриран на: Пон 18 юни 2012 13:00
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Проблем палене 1.8 Turbo AGU
Благодаря за съветите, колеги. Тези дни ще се опитам да разнищя проблема и ще пиша когато установя какъв е.
- rosko-rs
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 18:55
- Автомобил: VW GOLF IV GTI
- Двигател: AGU -1999
- Местоположение: Костинброд
Re: 1.8 Turbo AGU Проблем с паленето
Имах го същия проблем преди 2-3години на 1.8т,палеше само като е по студена,загрее ли няма палене,чакане 30мин. и пали.Оказа се датчика на коляновия вал.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Сря 02 апр 2008 19:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1.8 Turbo AGU Проблем с паленето
rosko-rs написа:Имах го същия проблем преди 2-3години на 1.8т,палеше само като е по студена,загрее ли няма палене,чакане 30мин. и пали.Оказа се датчика на коляновия вал.
И при мен беше това проблема,като за начало може да се премери съпротивлението на датчика трябва да е 860 Oma,ако е около или над 900 е заминал,на моята показа 980ома и палеше и вървеше само студена накрая започна да гасне и в движение при изключване от скорост.
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: 1.8 Turbo AGU Проблем с паленето
При вас като е бил в датчика на вала проблема миришеше ли на бензин като не пали(би трябвало а не мирише)? Ако е от темп. датчик и разхода щеше да е завишен,бензин впръсква явно няма искра- комутатор за проба няма ли от къде да вземеш(някоя морга) или набедения датчик колянов вал(той като не дава импулс няма и впръскване и искра) но ако е на лесно огледай кабела които излиза от датчика-до датчика може да е напукан/разпадащ се.
- Михаил.Богутев
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 05 юни 2018 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1.8 Turbo AGU Проблем с паленето
Здравейте,и аз имам проблем на шаран 1.8т бензин газ,пали когато си реши тя в движение няма проблем нито на бензин нито на газ въпроса е да запали по някои път пали от раз друг път върти на контакт и не пали ако някой знае ще се радвам да сподели
Re: 1.8 Turbo AGU Проблем с паленето
Това с четенето на грешки не върви в твоя случай! Търси сервиз оборудван с мотор тестер да закачат запалването, впръскването ,ДКВ,ДРазпр.В и за 10 мин е решен проблема!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта