Централният плафон, както и тези над пътническите врати не работят
на позиция постоянно включено - на автоматично си работят.
Бушоните са наред какво друго да проверя?
Golf MK4 2000 AHF плафона не работи на позиция постоянно вкл
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2000 AHF плафона не работи на позиция постоянно
С комфорт-модул ли си колега ?
А и крушките в плафоните обикновени крушки ли са или диодни ?
А и крушките в плафоните обикновени крушки ли са или диодни ?
Re: Golf MK4 2000 AHF плафона не работи на позиция постоянно
от 2-3 години главният плафон е с диоди, но не е имало проблеми и на автоматично и на постоянно включено.
не знам дали съм с комфорт модул
не знам дали съм с комфорт модул
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2000 AHF плафона не работи на позиция постоянно
Централно заключване, ел. стъкла ?
Като завъртиш да заключиш с ключа и го задържиш няколко секунди, стъклата вдигат ли се ?
Като завъртиш да заключиш с ключа и го задържиш няколко секунди, стъклата вдигат ли се ?
Re: Golf MK4 2000 AHF плафона не работи на позиция постоянно
да с централно заключване е
това с ключа не съм го пробвал, но алармата ми ги вдига стъклата автоматично като я активирам
това с ключа не съм го пробвал, но алармата ми ги вдига стъклата автоматично като я активирам
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2000 AHF плафона не работи на позиция постоянно
Най-вероятно си с комфорт-модул, но за по-голяма сигурност пробвай това с ключа и пак ще коментираме.
А междувременно можеш да пробваш да сложиш обикновена крушка в плафона, да видиш дали пак няма да работи.
Ако си с комфорт-модул, той управлява и плафоните, като следи консумацията им. А диодната лампа има доста по-малка консумация.
А междувременно можеш да пробваш да сложиш обикновена крушка в плафона, да видиш дали пак няма да работи.
Ако си с комфорт-модул, той управлява и плафоните, като следи консумацията им. А диодната лампа има доста по-малка консумация.
Re: Golf MK4 2000 AHF плафона не работи на позиция постоянно
ще го пробвам това с ключа, иначе с обикновенна крушка няма промяна(всъщност малките плафончета на вратите са си с обикновенни крушки).
по другите теми четох нещо за някакви релета - дали е възможно да е повредено реле?
предполагам не е кабел защото и 3-те плафона неработят - трябва да намеря схема как се казваше програмата със схемите ?
по другите теми четох нещо за някакви релета - дали е възможно да е повредено реле?
предполагам не е кабел защото и 3-те плафона неработят - трябва да намеря схема как се казваше програмата със схемите ?
Re: Golf MK4 2000 AHF плафона не работи на позиция постоянно
да когато завъртя и задържа ключа стъклата се вдигат
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK4 2000 AHF плафона не работи на позиция постоянно
Auto DATA се казва програмата. По схемата от Autodata до плафонитет ти отиват по 3 жици - +12V идващ от комфорт-модула; -(маса) идващ пак от комфорт-модула; и постоянен -(маса). Когато плафона ти е включен да работи с вратите, ползва +12V и минус идващи от комфорт-модула. Когато обаче е включен да свети постоянно ползва +12V идващ от комфорт-модула и постоянния минус (маса).
Щом плафона свети когато отвориш врата, значи +12V от комфорт-модула си ги има.
Виж с един мултимер кое точно го няма когато плафона ти е в положение "постоянно включен" - минуса или плюса ? Ако го няма "плюса" - проблема е в комфорт-модула, ако го няма "минуса" проблема е в кабелите. И трите плафона се захранват с постоянен "минус" от "минус-точка 2", което се пада някъде под кормилната колона.
Гледай като мериш да си на контакт, защото тогава със сигурност трябва да идва +12V от комфорт-модула, ако не си на контакт, има ситуации в които комфорт-модула нарочно изключва "плюса" към плафоните.
Щом плафона свети когато отвориш врата, значи +12V от комфорт-модула си ги има.
Виж с един мултимер кое точно го няма когато плафона ти е в положение "постоянно включен" - минуса или плюса ? Ако го няма "плюса" - проблема е в комфорт-модула, ако го няма "минуса" проблема е в кабелите. И трите плафона се захранват с постоянен "минус" от "минус-точка 2", което се пада някъде под кормилната колона.
Гледай като мериш да си на контакт, защото тогава със сигурност трябва да идва +12V от комфорт-модула, ако не си на контакт, има ситуации в които комфорт-модула нарочно изключва "плюса" към плафоните.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 192 госта