Golf MK3 1.6 AFT 101hp Проблем с работата на двигателя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
piter_96
Мнения: 856
Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
Двигател: AFT 1997 AAM 1994
Местоположение: Сопот

Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT

Мнениеот piter_96 » Пон 13 окт 2014 19:21


На свободен ход, а за вървежа, няма да коментирам, направо не ми се качва в колата..., ама то заради аварийния режим.




Потребителски аватар
piter_96
Мнения: 856
Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
Двигател: AFT 1997 AAM 1994
Местоположение: Сопот

Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT

Мнениеот piter_96 » Вто 14 окт 2014 13:02


Колеги, общо взето за работата едно момче ми каза 150 лв. при положение, че не е развалена ламбдата, а е само скъсан кабелът, смяната на датчика на Хол с такъв втора употреба и обучаването на дросел-клапата. Да го правя ли там или е много ?


9182
Мнения: 191
Регистриран на: Съб 15 юни 2013 0:50
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT

Мнениеот 9182 » Вто 14 окт 2014 13:12


Здравей,

Както каза колегата по-горе, не вдига повече от 5000об, заради - "Дал е грешка за датчика за положението на разпр.вал, който е в делкото (camshaft sensor)".

Другата причина заради която прави тая мизерия е ако не е зацепен правилно ангренажният ремък при делкото, но най-веротното е датчика в делкото, редовен номер при този двигател.

Не съм от Пловдив и не мога да ти дам съвет при кого да отидеш.

Поздрави


Потребителски аватар
piter_96
Мнения: 856
Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
Двигател: AFT 1997 AAM 1994
Местоположение: Сопот

Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT

Мнениеот piter_96 » Сря 15 окт 2014 20:03


Оставих я днес на момчето да я прави, не съм я взел да ми стои пред блока и да ме е яд да се кача в нея. :mhihi


Infernal_fire
Мнения: 278
Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT

Мнениеот Infernal_fire » Сря 15 окт 2014 20:38


Имах познат с голф 3 но 2.0, той смени много части и накрая се оказа, че трябва да сложи оригинална бобина + настройка на компютъра за нея, и всякакво прекъсване спря.
Ако на бензин и газ прекъсва мисля, че това ти в проблема. След смяна на бобина задължително настройка на компютъра !


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT

Мнениеот Bai Sando » Сря 15 окт 2014 20:52


Или е датчика в делкото или не е зацепен правилно ремъка.Щом стига до 5000 об само,значи е в авариен режим.
Ако беше АЕК знам как се оправя проблема,но АФТ-то е по-умен и ще трябва диагностика от някой който си разбира от работата. :wink


Потребителски аватар
piter_96
Мнения: 856
Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
Двигател: AFT 1997 AAM 1994
Местоположение: Сопот

Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT

Мнениеот piter_96 » Чет 16 окт 2014 18:48


Оправиха я днес колата, ламбдата си работи, а делкото е било от моно-инжекцион :scare3 , изгоря бобината, сменихме я и колата литна, буквално в сравнение с преди, на бензин разбира се, на газ работи нещо на 3 цилиндъра. Прекъсвачът и той се появи.


Потребителски аватар
НарКол
Мнения: 888
Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
Автомобил: Polo Classic
Двигател: AFT
Местоположение: София

Re: Проблем с работата на двигателя 1,6 101 к.с. AFT

Мнениеот НарКол » Нед 19 окт 2014 9:17


Това е добра новина, ама кога ще си смениш аватара? :mhihi


epm
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 15 май 2010 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1.6 AFT 101hp Проблем с работата на двигателя

Мнениеот epm » Съб 03 ное 2018 15:35


АФТ-то му стига мозъка до там, да ти каже от къде му липсва инфо. Не събере ли инфо от Ламбда, или Температурен, Или колянов вал, влиза в сервизен режим, до 5000 оборота, вдига разхода съответно.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта