Как става захващането на зъбното колело на разпределителния вал? Възможно ли е да се получи отклонение? Възможно ли е да има отклонение при захващането на коляновия вал?
Питам това заради връзка с другия ми въпрос. При доста двигатели(включително моя) се появява едно омазняване по входящия колектор, до уплатнението на моното. При мен не се клати моното и т.н. - здраво е(уж). Обаче това омазняване от картерната вентилация(предполагам), защо се появява отвън? Нали уж трябва там да е само вакум от двигателя и само да смуче, а не да изпуска? Възможно ли е от отклонение на зъбно колело или клапан(повдигач-не знам вече), преди такта на компресия да не е напълно затворен клапана и буталото да създава много малко над атмосферното налягане в моното с помоща на плочката на газовата(която стеснява отвора) и да изпуска минимално количество смес през тампона? И заради това да имам мирис на газ, а с балончета от веро проверих цялата газова дори тръбите!
Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,мирис)
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми
Нищо не ти разбрах от обясненията!
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми
въпроса на колегата по скоро е "защо има омазняване около моното след като там има вакуум"
а отговора "караш 20-30км примерно,от картерната вентилация влизат маслени пари в моното,обаче като спреш колата маслените пари дето са полепнали от вътрешната страна на моното се разтичат навсякъде и се получава омасляване"амин!
проблема е повишената картерна вентилация
а отговора "караш 20-30км примерно,от картерната вентилация влизат маслени пари в моното,обаче като спреш колата маслените пари дето са полепнали от вътрешната страна на моното се разтичат навсякъде и се получава омасляване"амин!
проблема е повишената картерна вентилация
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми
Когато спра кое ги избутва навън? И това не обяснява мириса на газ, при положение че съм проверил цялата газова инсталация за изпускане при запален и незапален двигател.
За мен малко по-важни са въпросите отгоре. Ако има запознат да сподели.
За мен малко по-важни са въпросите отгоре. Ако има запознат да сподели.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми
Това, че снадките ти държат, не означава, че всичко по АГУ ти е херметично. Нали се сещаш, че ако клапанът на газта му е зацапана котвата, която затваря притока и не може да затвори докрай ще го хванеш с гъбата и сапуна, ама на върба в Сряда В общи линии опитваш се да мислиш и да правиш нещо по колата си, ама не е за всеки тая работа, да знаеш. Ако колата ти мирише на газ, по-добре я откарай при някой, който знае какво и как се прави, вместо да пускаш такива теми по форумите.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми
Ако е по-стар изпарителя,след време просто се размирисват мембраните и леко може да се усеща.
Другото е да му извадиш маркуча за газта който върви към плочката и да провериш с малко веро и вода дали не изпуска по малко,но тогава трябва да дави мотора и да пали трудно.
Другото е да му извадиш маркуча за газта който върви към плочката и да провериш с малко веро и вода дали не изпуска по малко,но тогава трябва да дави мотора и да пали трудно.
-
- Мнения: 300
- Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ABD 1994
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми
На вас как да ви обясня, че всяка част по корпусите на всичко и маркучите съм проверил.
Стефанчо нали ако изпуска ще остана без газ за часове... От къде ще излиза газта ще се телепортира през клапана ли?
Както казах проверил съм корпусите, а когато е загасена няма изпускания.
И се абстрахирайте от тази миризма, искам отговор само на горните въпроси или трябва да изтрия долните?
Стефанчо нали ако изпуска ще остана без газ за часове... От къде ще излиза газта ще се телепортира през клапана ли?
Както казах проверил съм корпусите, а когато е загасена няма изпускания.
И се абстрахирайте от тази миризма, искам отговор само на горните въпроси или трябва да изтрия долните?
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми
Отклонения при зъбните колела може да имаш единствено, ако не е зацепен правилно ремъка. Самите зъбни колела няма вариант да се монтират неправилно, имат си зацепваща шпонка към валовете. Цял ден да заливаш колата с веро и шампоан, като няма изтичане на газ, пак ще ти мирише.
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми
като минавах гтп проверяваха с някакъв уред за изтичане на газ,от клапана,изпарителя и все връзки,предполагам всеки газаджия трябва да го има това нещо.така че отивай за проверка
другия вариант е да ти е много богата сместа и да не изгаря напълно,от ауспуха мирише ли на газ?
другия вариант е да ти е много богата сместа и да не изгаря напълно,от ауспуха мирише ли на газ?
Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми
http://www.youtube.com/watch?v=4oAJKp9zQgk Ето тиедно клипче да добиеш представа за целия ангренаж и зацепването му. По принцип неможеш да монтираш зъбчатките неправилно или да ти измърдат , защото както колегата каза , на тях има шпонки . Но аз съм имал случай да видя зъбчатки с откъснати шпонки и в такъв случай бих допуснал , че е възможно да се получи изместване , но тогава мотора няма да ти работи добре заради изместената центровка , или изобщо няма да работи ако се получи близка среща бутало - клапан.
Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми
moimoimoi написа:въпроса на колегата по скоро е "защо има омазняване около моното след като там има вакуум"
а отговора "караш 20-30км примерно,от картерната вентилация влизат маслени пари в моното,обаче като спреш колата маслените пари дето са полепнали от вътрешната страна на моното се разтичат навсякъде и се получава омасляване"амин!
проблема е повишената картерна вентилация
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта