Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,мирис)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,мирис)

Мнениеот Dushan » Пет 17 окт 2014 9:07


Как става захващането на зъбното колело на разпределителния вал? Възможно ли е да се получи отклонение? Възможно ли е да има отклонение при захващането на коляновия вал?

Питам това заради връзка с другия ми въпрос. При доста двигатели(включително моя) се появява едно омазняване по входящия колектор, до уплатнението на моното. При мен не се клати моното и т.н. - здраво е(уж). Обаче това омазняване от картерната вентилация(предполагам), защо се появява отвън? Нали уж трябва там да е само вакум от двигателя и само да смуче, а не да изпуска? Възможно ли е от отклонение на зъбно колело или клапан(повдигач-не знам вече), преди такта на компресия да не е напълно затворен клапана и буталото да създава много малко над атмосферното налягане в моното с помоща на плочката на газовата(която стеснява отвора) и да изпуска минимално количество смес през тампона? И заради това да имам мирис на газ, а с балончета от веро проверих цялата газова дори тръбите!




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми

Мнениеот pas1.8mi » Пет 17 окт 2014 17:52


Нищо не ти разбрах от обясненията! :gruebel


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми

Мнениеот moimoimoi » Пет 17 окт 2014 18:21


въпроса на колегата по скоро е "защо има омазняване около моното след като там има вакуум"
а отговора "караш 20-30км примерно,от картерната вентилация влизат маслени пари в моното,обаче като спреш колата маслените пари дето са полепнали от вътрешната страна на моното се разтичат навсякъде и се получава омасляване"амин!



проблема е повишената картерна вентилация


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми

Мнениеот Dushan » Пет 17 окт 2014 18:57


Когато спра кое ги избутва навън? И това не обяснява мириса на газ, при положение че съм проверил цялата газова инсталация за изпускане при запален и незапален двигател.

За мен малко по-важни са въпросите отгоре. Ако има запознат да сподели.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19142
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми

Мнениеот stefan4o » Пет 17 окт 2014 20:14


Това, че снадките ти държат, не означава, че всичко по АГУ ти е херметично. Нали се сещаш, че ако клапанът на газта му е зацапана котвата, която затваря притока и не може да затвори докрай ще го хванеш с гъбата и сапуна, ама на върба в Сряда :mhihi В общи линии опитваш се да мислиш и да правиш нещо по колата си, ама не е за всеки тая работа, да знаеш. Ако колата ти мирише на газ, по-добре я откарай при някой, който знае какво и как се прави, вместо да пускаш такива теми по форумите.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми

Мнениеот Bai Sando » Пет 17 окт 2014 20:35


Ако е по-стар изпарителя,след време просто се размирисват мембраните и леко може да се усеща.
Другото е да му извадиш маркуча за газта който върви към плочката и да провериш с малко веро и вода дали не изпуска по малко,но тогава трябва да дави мотора и да пали трудно. :rolleyes


Dushan
Мнения: 300
Регистриран на: Нед 19 авг 2012 11:37
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: ABD 1994
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми

Мнениеот Dushan » Пет 17 окт 2014 21:44


На вас как да ви обясня, че всяка част по корпусите на всичко и маркучите съм проверил.

Стефанчо нали ако изпуска ще остана без газ за часове... От къде ще излиза газта ще се телепортира през клапана ли? :ugly_tocktock
Както казах проверил съм корпусите, а когато е загасена няма изпускания.

И се абстрахирайте от тази миризма, искам отговор само на горните въпроси или трябва да изтрия долните?


Потребителски аватар
mitko85
Мнения: 753
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
Автомобил: E91
Двигател: M47
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми

Мнениеот mitko85 » Пет 17 окт 2014 22:30


Отклонения при зъбните колела може да имаш единствено, ако не е зацепен правилно ремъка. Самите зъбни колела няма вариант да се монтират неправилно, имат си зацепваща шпонка към валовете. Цял ден да заливаш колата с веро и шампоан, като няма изтичане на газ, пак ще ти мирише.


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми

Мнениеот moimoimoi » Пет 17 окт 2014 22:49


като минавах гтп проверяваха с някакъв уред за изтичане на газ,от клапана,изпарителя и все връзки,предполагам всеки газаджия трябва да го има това нещо.така че отивай за проверка
другия вариант е да ти е много богата сместа и да не изгаря напълно,от ауспуха мирише ли на газ?


///Mechov
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 14 авг 2014 14:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми

Мнениеот ///Mechov » Съб 18 окт 2014 10:03


http://www.youtube.com/watch?v=4oAJKp9zQgk Ето тиедно клипче да добиеш представа за целия ангренаж и зацепването му. По принцип неможеш да монтираш зъбчатките неправилно или да ти измърдат , защото както колегата каза , на тях има шпонки . Но аз съм имал случай да видя зъбчатки с откъснати шпонки и в такъв случай бих допуснал , че е възможно да се получи изместване , но тогава мотора няма да ти работи добре заради изместената центровка , или изобщо няма да работи ако се получи близка среща бутало - клапан.


Потребителски аватар
anjinsan
Мнения: 3
Регистриран на: Съб 10 яну 2009 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Golf MK3 1994г. АBD - два-три въпроса (ангренаж, моно,ми

Мнениеот anjinsan » Нед 19 окт 2014 19:24


moimoimoi написа:въпроса на колегата по скоро е "защо има омазняване около моното след като там има вакуум"
а отговора "караш 20-30км примерно,от картерната вентилация влизат маслени пари в моното,обаче като спреш колата маслените пари дето са полепнали от вътрешната страна на моното се разтичат навсякъде и се получава омасляване"амин!



проблема е повишената картерна вентилация



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта