Golf MK3 AFT 97г. Дросел или ?
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Golf MK3 AFT 97г. Дросел или ?
Здравейте, преди време бях пуснал тема, която съдържаше описанието на проблема ми, а именно: колата вдига обороти, празният ход е към 1800 оборота. След предложения а сервиз, аз отидох в Бош кар сервиз в Пловдив. Оставих там колата за 3 дни с цел да разберат какъв е проблема, казаха ми, че тази диагностика струва от 60 до 80лв. Оставям я в петък, обаждат ми се във вторник, колата ти е за дросел, сега е с друга дроселова клапа и работи перфектно ела да се убедиш. Хващам влака, отивам, качвам се карам-всичко перфектно. Свалиха си си дроселовата клапа и си качиха моята. Забелязах, че са сменили най-дългия кабел за първата свещ. Гледам на него пише 35 лв. Приемчикът вика, ще ти го намалим на 20 лв., аз нямам избор, защото няма с какво да се прибера. Почнаха да се оправдават, че се е скъсал работи... Казах, Ок за смяна е, няма дерт. Плащам 90 лв. и знам, че колата е за смяна на дросел клапа. Прибирам се, по пътя никакъв проблем, досега карам към 800 км., не се е обадило, възможно ли е това вдигане на обороти да са били от кабела и всъщност нищо да ми няма на дросела ?
Последна промяна от ivostefanov на Нед 07 дек 2014 9:17, променено общо 1 път.
Причина: Коригирах заглавието според правилата.
Причина: Коригирах заглавието според правилата.
-
- VW експерт
- Мнения: 12805
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Дросел или ? Голф 3 АФТ 1997
При кофти кабели ще имаш проблеми с обороти,нестабилен празен ход и т.н.
Ще прекъсва,ще гори повече.
Ще прекъсва,ще гори повече.
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Дросел или ? Голф 3 АФТ 1997
Възможно ли е да е бил прекъснат кабела и компютъра, за да компенсира оборотите да ги вдига ?
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 AFT 97г. Дросел или ?
А бе момък, какво значение има? Щом работи не я пипай и си карай. Ако почне пак да вдига обороти, тогава ще му мислиш.
П.П. Може да е имало записана грешка в компютъра за дросел клапата или нещо такова.
П.П. Може да е имало записана грешка в компютъра за дросел клапата или нещо такова.
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Golf MK3 AFT 97г. Дросел или ?
Нямаше такава грешка, аз стоях при тях 2-3 часа преди да вземем решения да я оставим, просто ми е интересно дали от кабел може да прави така.
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 AFT 97г. Дросел или ?
А да не би да ти е бил мръсен дросела (обикновено в такава ситуация държи ниски обороти и гасне, ама знае ли човек!), те са го изчистили и сега колата работи нормално? Или нещо е било поставено "накриво", а сега след демонтажа и монтажа е било изправено?
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: стара загора
Re: Golf MK3 AFT 97г. Дросел или ?
от този кабел - не. ама както казва по-горе колегата, щом върви не я мисли. замервали ли са стойностите на температурния датчик?
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Golf MK3 AFT 97г. Дросел или ?
Дросела беше чистен преди това и е чист. Температурният датчик не са го мерили, диагнозата беше дросел, все пак затова им давам 70 лв. само за диагностика, ама дали е вярна ...
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 25 мар 2010 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: стара загора
Re: Golf MK3 AFT 97г. Дросел или ?
стария ми голф беше с двигател аам. и беше почнал да вдига така и да задържа оборотите. не постоянно. на няколко майстори го карах из старозагорско никой не пожела да го закачи да премери датчиците - била стара колата и нямало какво да покаже диагностиката. всички казват потенциометър износен->сменяш дросел. с друг дросел беше същата работа. накрая отидох при един майстор с точното и кратко желание, че искам да ми замери стойностите на всички възможни датчици, които все пак не са крайно много в тази кола, без му казвам какви проблеми ми прави. еми температурния датчик при загряла кола показваше ту топла, ту студена.
съвет: ако пак почне да ти прави проблеми, преди да се вкараш във филми със смяна на части премери датчиците.
съвет: ако пак почне да ти прави проблеми, преди да се вкараш във филми със смяна на части премери датчиците.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта