Golf MK3 GTI 115hp Проблем при студено палене

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
dicknoiser
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 20 окт 2014 18:47
Автомобил:
Двигател:

Golf MK3 GTI 115hp Проблем при студено палене

Мнениеот dicknoiser » Пон 20 окт 2014 18:55


Здравейте
Края на мин зима взех такъв Голф 3 GTI 115 Hp
От стария собственик разбрах че зимата сутрин като е студено имал проблеми с паленето , сменил какво ли не диагностики и така и не го оправили.
На мен цяло лято ми палеше до днес :)
При последният майстор който бях ми смени всичко по колата остана само дебитомер така и не намерих читав и затоваи прекъсва от време на време колата ( в момента е и с газов инжекцион)
Този майстор ми откачи една букса която била за студено палене (може и дюза да е незнам) тази сутриннеможах да запаля докато не я закачих тази букса запали и после пак я махнах понеже докато карам с закачена падат обороти и прекъсва яко.
Молбата ми е за някакъв съвет от какво може да е и как да си реша проблема.
Направи ми впечатление че на борд компютъра показваше - 1 градуса а реално беше над нулата може ли за това показание някой датчик да не сработва и дали ако се излъже датчика за температурата да показва все плюсови температури ще паля сутрин.

благодаря ви предварително




Потребителски аватар
ivostefanov
Мнения: 2464
Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
Автомобил: Audi A4
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf MK3 GTI 115hp Проблем при студено палене

Мнениеот ivostefanov » Пон 20 окт 2014 19:01


Писането само с главни букви е забранено ,също така заглавията трябва да подсказват съдържанието на темата.
Коригирах заглавието и прочети раздела "Добре дошли".


asen arabov
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 13 ное 2014 0:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 GTI 115hp Проблем при студено палене

Мнениеот asen arabov » Чет 13 ное 2014 1:02


Здравейте и от мен!
Аз също имам такъв Golf MK3 GTI 115, и имам същия проблем:
Когато настъпи есента и започнат валежите и влажните дни
сутрин много трудно я запалвам.Побърквам се от въртене, а при проверка на свещите
констатирам, че са сухи - неомаслени...И все пак като запали, оборотите не са
нормални, а ниски и на всяко спиране, колата гасне! Нужни са и поне 5 км. каране,
след почивка от 30 мин. и дори проливен дъжд - колата си пали нормално цял ден...
На сутринта всичко започва отначало!
Лятото проблеми нямам. На сух студ пали нормално, проблема е когато има влага във
въздуха. Проверено е делкото, свещите са нови... - п о м а г а й т е !!!
Забравих да спомена, че колата я карам само на бензин - няма газова уредба.


Потребителски аватар
mmkosev
Мнения: 115
Регистриран на: Съб 13 сеп 2008 7:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Golf MK3 GTI 115hp Проблем при студено палене

Мнениеот mmkosev » Пон 17 ное 2014 20:00


Здравей колега.Проблема при влажно време се открива по следния начин.Вземаш спрей за прозорци който пълниш със вода и започваш да пръскаш при запален двигател.Пръскаш бобината , дистрибуторната капачка и високоволтовите кабели.Като при пръскането на всяко едно изчакваш около 5 минути.И примерно ако при бобината имаш след напръскване притрисане с последващо изгасване,там е проблема и най добре е вечер в тъмното защото ако има високоволтов пробив се вижда дъга.Успех с проблема.


asen arabov
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 13 ное 2014 0:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 GTI 115hp Проблем при студено палене

Мнениеот asen arabov » Чет 27 ное 2014 16:58


Благодаря за идеята и помоща! Ще опитам! благодаря!


Потребителски аватар
misho_kr
Мнения: 177
Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Golf MK3 GTI 115hp Проблем при студено палене

Мнениеот misho_kr » Съб 29 ное 2014 3:38


към автора,температурният датчик сменян ли е?


Stopanski
Мнения: 165
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 17:41
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 2.0 GTI 115 1994
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Golf MK3 GTI 115hp Проблем при студено палене

Мнениеот Stopanski » Съб 29 ное 2014 10:33


Колега аз имах същия проблем зимата и се оказа че вакум клапата във филтърната кутия не работи и беше затворила в едно поможение и на студа сутрин като тръгна да паля колата пуска повече гориво от необходимото щото е студена и да може да запали нормално е но клапата пречеше да взима достатъчно въздух и се даваше и едвам палеше даже и гаснеше а изгаснеше ли после 15 минути няма палене накрая махнах клапата и кривката дето ходи до калника извадих и маркуча отзад дето взима топъл въздух и вече втора зима няма ядове и след като махнах всички тези работи пали много добре и на газ върви повече от колкото преди един вид колата беше задушена...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 178 госта