Golf MK4 ремонт радиатор на парното
- vankata_pz_
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пет 01 окт 2010 17:36
- Автомобил: golf IV
- Двигател: 1.8 T AGU
- Местоположение: Пазарджик / София
Golf MK4 ремонт радиатор на парното
Здравейте, колеги ! Искам да попитам някой правил ли е подобен ремонт и ако да колко горе долу ще ми излезе? Предполагам, че изпотяването на прозорците и миризмата при пускането на климатроника на топло се дължат на пробито радиаторче .. ?
Re: Golf MK4 ремонт радиатор на парното
Миризмата може и от филъра да е. Стъклото като се изпоти мазно ли е , вода в краката да имаш?
-
- VW експерт
- Мнения: 12769
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK4 ремонт радиатор на парното
Миризмата може да е от разните организми,които живеят върху вътрешното климатично тяло.
Запотения прозорец-от блокирала клапа за рециркулация на въздуха.
Запотения прозорец-от блокирала клапа за рециркулация на въздуха.
- vankata_pz_
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пет 01 окт 2010 17:36
- Автомобил: golf IV
- Двигател: 1.8 T AGU
- Местоположение: Пазарджик / София
Re: Golf MK4 ремонт радиатор на парното
Филтъра е сменен, мирише само когато е на топло пуснато. Мазни прозорците обаче много малко. Когато се изпотят задължително трябва да пусна компресора на климатика и да е на студено, за да ги изчисти.. на топло не става. Другото което е забелязвам, че нивото на антифриза ми намалява(с малко, но все пак) ..
- vankata_pz_
- Мнения: 31
- Регистриран на: Пет 01 окт 2010 17:36
- Автомобил: golf IV
- Двигател: 1.8 T AGU
- Местоположение: Пазарджик / София
Re: Golf MK4 ремонт радиатор на парното
Колеги след смяната естествено проблеми.. значи двигателя започна да мени обороти и да са доста под 900,даже веднъж изгасна. Другият проблем е, че купето стана доста обезшумено, чувам доста отчетливо двигателя, турбото и т.н.. При връщането ми в сервиза в който правиха радиаторчето ми обясниха, че те по двигателя не са пипали и най- вероятно оборотите мени понеже е бил откачен повече от 24 часа акумулатора и дросела трябвало да се обучи. А за шума можело да ми се струва, понеже всичко били сглобили както си е било.. Някакви идеи поне за оборотите да има някои от какво е ?
П.П. Проблемите са решени. Ремонта ми излезе: 80 лв за работа и 40 лв за радиаторчето (nissens) .
П.П. Проблемите са решени. Ремонта ми излезе: 80 лв за работа и 40 лв за радиаторчето (nissens) .
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта