Здравейте колеги, колата е Bora 2,3 V5 150hp с газов инжекцион.
Проблема ми е, че в 50 % от случаите след като загася двигателя, около колата (най-вече отзад в дясно) се усеща миризма на суров бензин. Двигателя си работи добре, няма прекъсване нито на студено, нито на загряло. Проверил съм клапана на бензиновите пари от резервоара - работи си нормално, идва си и нормално напрежение до него. Огледал съм колата отдолу - няма никакви изгледи за течове.
Някакви идеи ?
Bora 2.3 150к.с. V5 - миризма на суров бензин след гасене
Re: Bora V5 - миризма на суров бензин след гасене
А докато работи колата на газ или бензин има ли пак някаква миризма?
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: Bora V5 - миризма на суров бензин след гасене
Не, докато работи няма необичайни миризми. Сутрин като запаля в 1-2 мин. има някаква миризма, но не мирише нито на газ, нито на бензин.
Някой път като паркирам назад и стъклата са отворени се усеща миризма на бензин още преди да съм загасил двигателя, но предполагам че това е в следствие на подаването на газ почти на място.
Някой път като паркирам назад и стъклата са отворени се усеща миризма на бензин още преди да съм загасил двигателя, но предполагам че това е в следствие на подаването на газ почти на място.
Re: Bora V5 - миризма на суров бензин след гасене
Знам за мой познат който имаше Г. инжекцион и му мешаше и 2те горива и по спомен я хванаха ,че така миришеше на суров бензин ,а колата нямаше проблем при вървеш и т.н.
Просто го казвам ,като опция
Просто го казвам ,като опция
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: Bora V5 - миризма на суров бензин след гасене
След няколко консултации с майстори, колеги и други така и не разбрах от къде може да е миризмата на бензин след гасенето на колата.
Но поне ми обясниха от къде идва странната миризма сутрин. Оказа се, че сутрин като запаля нищо че колата работи на бензин, газовата уредба започва да си подгрява инжекторите, като им подава импулси с по-ниско напрежение. Но дори и при по-ниско напрежение, инжекторите частично се отварят и пускат малко газ, докато колата все още работи на бензин. Тогава на практика се смесват двете горива и от там идва странната миризма.
Но поне ми обясниха от къде идва странната миризма сутрин. Оказа се, че сутрин като запаля нищо че колата работи на бензин, газовата уредба започва да си подгрява инжекторите, като им подава импулси с по-ниско напрежение. Но дори и при по-ниско напрежение, инжекторите частично се отварят и пускат малко газ, докато колата все още работи на бензин. Тогава на практика се смесват двете горива и от там идва странната миризма.
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: Bora 2.3 150к.с. V5 - миризма на суров бензин след гасене
Така да поизтупам малко темата. От както се позатопли и отново започна да ми понамерисва на суров бензин, се позамислих за друга причина за това което се случва.
Възможно ли е да се случва следното: - когато колата работи на газ бензиновата помпа не се спира, а работи постоянно. Бензина постоянно обикаля до двигателя и обратно в резервоара. Според мен когато бензина стигне стигне до двигателя той се загрява, от там се връща в резервоара, от там пак отива до двигателя и се загрява още повече и пак се връща в резервоара и така цялото количество безнин в резервоара постепенно се загрява и започва все повече да се разширява и изпарява. Налягането в резервоара се повишава и излишното налягане се изпуска през капачката на резервоара под формата на бензинови пари и за това да ми мирише на суров бензин. Знам, че излишните бензинови пари би трябвало да излизат през клапана за бензинови пари и да се изгарят, но ми се струва, че този клапан не работи постоянно, чувам го да "цъка" когато стартирам двигателя, не съм сигурен, но май спира да работи по някое време. За това съм решил тези дни да направя бензиновата помпа да спира да работи когато колата се кара на газ.
Възможно ли е да се случва следното: - когато колата работи на газ бензиновата помпа не се спира, а работи постоянно. Бензина постоянно обикаля до двигателя и обратно в резервоара. Според мен когато бензина стигне стигне до двигателя той се загрява, от там се връща в резервоара, от там пак отива до двигателя и се загрява още повече и пак се връща в резервоара и така цялото количество безнин в резервоара постепенно се загрява и започва все повече да се разширява и изпарява. Налягането в резервоара се повишава и излишното налягане се изпуска през капачката на резервоара под формата на бензинови пари и за това да ми мирише на суров бензин. Знам, че излишните бензинови пари би трябвало да излизат през клапана за бензинови пари и да се изгарят, но ми се струва, че този клапан не работи постоянно, чувам го да "цъка" когато стартирам двигателя, не съм сигурен, но май спира да работи по някое време. За това съм решил тези дни да направя бензиновата помпа да спира да работи когато колата се кара на газ.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта