Здравейте, имам проблем с прекъсвача, бие на 5000 оборота, на комп. дава дадчик на хол а като номер на грешка 00515 и излиза че е датчика на колянов вал, и двата са сменени.Колата си върви не прекъсва но не е приятно особено като знаеш че имам проблем. За сега не могат да ме оправят никаде, някой дали мойе да помогне със сервиз, или решение на проблема.
Колата е Голф 3 ГТИ 115к.с. агг мотор 1995г.
Не намерих нищо във форума .
Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача
- ShoGo_GTI
- Мнения: 1059
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
- Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
- Двигател: AUQ 180
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача
на моя ADY проблема с по ранния прекъсвач го правеше от 2 неща:
1- дефектен датчик на коляновия вал (чисто нов но евтин, със скъпия се решиха нещата)
2- делко завъртяно прекалено много на предварение и от там също удряще прекъсвач по рано.
1- дефектен датчик на коляновия вал (чисто нов но евтин, със скъпия се решиха нещата)
2- делко завъртяно прекалено много на предварение и от там също удряще прекъсвач по рано.
- bukoto
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 07 май 2010 10:00
- Автомобил: volkswagen golf 3 GTI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача
и ние си мислим за датчика на коляновия вал ама поприцнип ако не работи няма да пали или има вариант да работи ама гресгшно???
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача
Проверете зацепването на ремъка.Ако е о.к. отивате към делкото.Ако някой го е въртял,пак прави подобни магарии,същото и ако датчика му е взел да свършва.
И остава долния датчик на коляновия вал.При него би трябвало колата да почне да гасне в движение.
При мен имаше такъв проблем,понеже мотора беше със сменен нов,но менте датчик.Купих оригинален от колега от форума на Сименс и гасненето изчезна.Но аз не съм имал проблеми с прекъсвача,само дето гаснеше от време на време.
И остава долния датчик на коляновия вал.При него би трябвало колата да почне да гасне в движение.
При мен имаше такъв проблем,понеже мотора беше със сменен нов,но менте датчик.Купих оригинален от колега от форума на Сименс и гасненето изчезна.Но аз не съм имал проблеми с прекъсвача,само дето гаснеше от време на време.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача
Bai Sando написа:...отивате към делкото.Ако някой го е въртял,пак прави подобни магарии,...
Някой е закачил това делко към вентилатора
Центровка!
Ама както си пише по дебелите книги и със стробоскоп.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача
От кога се появи този проблем
Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача
На колко хиледи е тоя мотор? Такъв проблем съм виждал на 2 коли , Опел Вектра А 2.0 115 магарета и на БМВ Е30 316 1.6 101 катъра. Вектрата беше на около 500к и разпределителния вал се беше износил , при което не се отваряха клапаните до край , сменихме го и нещата си дойдоха на място. Бавареца за 360к по километраж , беше накопал кобилиците , нови кобилици , вал и повдигачи и мотора заспа.
- bukoto
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пет 07 май 2010 10:00
- Автомобил: volkswagen golf 3 GTI
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача
всичко изредено е проверено и е перфектно двигателя е на почти 220 000км. съмняваме се да не е прецакана геометрията на венците зад маховика които чете датчика, защото сменявах преди време скорости и комплект съединител или тоя датчик да е менте и да чете грешноно колата да работи, защото и него го сменях,но попринцип колата не може да запали ако е прецакан.Ще пробвам с нов сименс както някой писа.Последното което се съмняваме да е стария датчик на к.в. да е дал на късо и да е прецакал комп. защото беше пипан от някой професионалист и беше оголен като го свалихме. А относно че е закачено някде делкото не е и всичко си е центровано и проверено,проблема обаче кога точно се появи не мога да се сетя точно след кой ремонт беше. А момчето при което ходя е доста добро в тая сфера, разбира нещата и не прави глупости.
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача
Здравейте . Темата е стара ,но се надявам за адекватна помощ , защото 4 месеца ходя по майстори . Старият ми двигател беше ADY и го замених с AGG и се започнаха мъките . Сменил съм тем. датчик , пробвах две делка , центровка на ангренажа при няколко майстора и купища диагностики и проблема си остава 5000 оборота .
Поздрави и се извинявам ,че повдигам стара тема ,но смятам че е полезна
Поздрави и се извинявам ,че повдигам стара тема ,но смятам че е полезна
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача
Предполагам си останал с компютъра от АДИ
Не,че имат разлика външно и по схема,но софтуерно се различават.Аз карах с комп от АДИ докато си намеря от АГГ и разлика имаше лека,но прекъсвача си беше нормален.На диагностика не изкарва ли нещо?
Не,че имат разлика външно и по схема,но софтуерно се различават.Аз карах с комп от АДИ докато си намеря от АГГ и разлика имаше лека,но прекъсвача си беше нормален.На диагностика не изкарва ли нещо?
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача
Компа си остана от ADY . В предишния ми пост мислех да спомена ,че не съм го сменял ! Мислех ,че са еднакви .
Каква беше разликата след като намери от AGG ? До колкото разбрах разликата е само в буталата ...
Каква беше разликата след като намери от AGG ? До колкото разбрах разликата е само в буталата ...
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача
На дисгностика изкарва ХОЛ , но един специалист по електрото каза ,че на 90% от голфовете му изкарвала тази грешка ( самия софтлер го предупреждавал да игнорира грешката ) . Смених и делкото два пъти с една и с четири просветки ... Пах изкарва ХОЛ . Излиза ми и грешка в сондата , но не вярвам да има влияние върху оборотите . Явно влиза в авариен режим !
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача
Разликата беше,че с единия комп.беше малко по-мудна.Като му сложих оригиналния стана по-пъргава,но не съм имал проблеми с прекъсвача.
Според мен имаш проблем в датчика на делкото,ако изкарва грешката при работещ мотор е точно това.
Ако е само на контакт е нормално да я изкарва,но не и ако работи.
В самата ламаринка на делкото също имат разлика,едното е с 4 отвора другото с един.От 1.8 моно май бяха с един
Всичко на белези ли е?Ако паразитния вал който върти делкото не е зацепен правилно,също влиза в авариен режим.
Според мен имаш проблем в датчика на делкото,ако изкарва грешката при работещ мотор е точно това.
Ако е само на контакт е нормално да я изкарва,но не и ако работи.
В самата ламаринка на делкото също имат разлика,едното е с 4 отвора другото с един.От 1.8 моно май бяха с един
Всичко на белези ли е?Ако паразитния вал който върти делкото не е зацепен правилно,също влиза в авариен режим.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13429
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача
софтуера е различен.Имах 1 руска книга за Б4 с таблици за 2 та двигателя. Имаше разлики в ъглите на отваряне и затваряне на клапаните за АДУ и АГГ , което предполага различни гърбици на разпределителния вал. Книгата я продадох а колега от форума преди повече от 4 г и не помня на кого. Съжалявам ,че е сканирах тези разлики.
АДУ на Голф и Пасат и АДУ на Шаран имат различни обороти при макс. въртящ момент. Явно е вързано и с предавателното отншение на ск. кутия.На шаран макс върт. момент е на 2400 об/мин , а на АГГ на 2600 об/мин. При Голф и Пасат за АДУ оборотите са доста по-високи
АДУ на Голф и Пасат и АДУ на Шаран имат различни обороти при макс. въртящ момент. Явно е вързано и с предавателното отншение на ск. кутия.На шаран макс върт. момент е на 2400 об/мин , а на АГГ на 2600 об/мин. При Голф и Пасат за АДУ оборотите са доста по-високи
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача
Всичко е на белези , проверено в три сервиза . Едното делко беше с една просветка ,а другото същото като моето с една . Какво се оказва сега , че компа ми е за смяна така ли ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта