Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bukoto
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 07 май 2010 10:00
Автомобил: volkswagen golf 3 GTI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот bukoto » Чет 23 окт 2014 12:53


Здравейте, имам проблем с прекъсвача, бие на 5000 оборота, на комп. дава дадчик на хол а като номер на грешка 00515 и излиза че е датчика на колянов вал, и двата са сменени.Колата си върви не прекъсва но не е приятно особено като знаеш че имам проблем. За сега не могат да ме оправят никаде, някой дали мойе да помогне със сервиз, или решение на проблема.
Колата е Голф 3 ГТИ 115к.с. агг мотор 1995г.
Не намерих нищо във форума :cry .




Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот ShoGo_GTI » Чет 23 окт 2014 14:02


на моя ADY проблема с по ранния прекъсвач го правеше от 2 неща:
1- дефектен датчик на коляновия вал (чисто нов но евтин, със скъпия се решиха нещата)
2- делко завъртяно прекалено много на предварение и от там също удряще прекъсвач по рано.


Потребителски аватар
bukoto
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 07 май 2010 10:00
Автомобил: volkswagen golf 3 GTI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот bukoto » Чет 23 окт 2014 16:11


и ние си мислим за датчика на коляновия вал ама поприцнип ако не работи няма да пали или има вариант да работи ама гресгшно???


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот Bai Sando » Чет 23 окт 2014 20:22


Проверете зацепването на ремъка.Ако е о.к. отивате към делкото.Ако някой го е въртял,пак прави подобни магарии,същото и ако датчика му е взел да свършва.
И остава долния датчик на коляновия вал.При него би трябвало колата да почне да гасне в движение.
При мен имаше такъв проблем,понеже мотора беше със сменен нов,но менте датчик.Купих оригинален от колега от форума на Сименс и гасненето изчезна.Но аз не съм имал проблеми с прекъсвача,само дето гаснеше от време на време.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19555
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот radotom » Чет 23 окт 2014 22:53


Bai Sando написа:...отивате към делкото.Ако някой го е въртял,пак прави подобни магарии,...

Някой е закачил това делко към вентилатора :icon_lol
Центровка! :a045
Ама както си пише по дебелите книги и със стробоскоп.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот vucata » Пет 24 окт 2014 0:41


От кога се появи този проблем


///Mechov
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 14 авг 2014 14:27
Автомобил:
Двигател:

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот ///Mechov » Пет 24 окт 2014 5:59


На колко хиледи е тоя мотор? Такъв проблем съм виждал на 2 коли , Опел Вектра А 2.0 115 магарета и на БМВ Е30 316 1.6 101 катъра. Вектрата беше на около 500к и разпределителния вал се беше износил , при което не се отваряха клапаните до край , сменихме го и нещата си дойдоха на място. Бавареца за 360к по километраж , беше накопал кобилиците , нови кобилици , вал и повдигачи и мотора заспа.


Потребителски аватар
bukoto
Мнения: 20
Регистриран на: Пет 07 май 2010 10:00
Автомобил: volkswagen golf 3 GTI
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот bukoto » Пет 24 окт 2014 11:25


:biggrin всичко изредено е проверено и е перфектно двигателя е на почти 220 000км. съмняваме се да не е прецакана геометрията на венците зад маховика които чете датчика, защото сменявах преди време скорости и комплект съединител или тоя датчик да е менте и да чете грешноно колата да работи, защото и него го сменях,но попринцип колата не може да запали ако е прецакан.Ще пробвам с нов сименс както някой писа.Последното което се съмняваме да е стария датчик на к.в. да е дал на късо и да е прецакал комп. защото беше пипан от някой професионалист и беше оголен като го свалихме. А относно че е закачено някде делкото не е и всичко си е центровано и проверено,проблема обаче кога точно се появи не мога да се сетя точно след кой ремонт беше. А момчето при което ходя е доста добро в тая сфера, разбира нещата и не прави глупости.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот IvoG » Сря 02 дек 2015 2:44


Здравейте . Темата е стара ,но се надявам за адекватна помощ , защото 4 месеца ходя по майстори . Старият ми двигател беше ADY и го замених с AGG и се започнаха мъките . Сменил съм тем. датчик , пробвах две делка , центровка на ангренажа при няколко майстора и купища диагностики и проблема си остава 5000 оборота .

Поздрави и се извинявам ,че повдигам стара тема ,но смятам че е полезна


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот Bai Sando » Сря 02 дек 2015 18:43


Предполагам си останал с компютъра от АДИ :gruebel
Не,че имат разлика външно и по схема,но софтуерно се различават.Аз карах с комп от АДИ докато си намеря от АГГ и разлика имаше лека,но прекъсвача си беше нормален.На диагностика не изкарва ли нещо?


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот IvoG » Сря 02 дек 2015 18:57


Компа си остана от ADY . В предишния ми пост мислех да спомена ,че не съм го сменял ! Мислех ,че са еднакви .

Каква беше разликата след като намери от AGG ? До колкото разбрах разликата е само в буталата ...


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот IvoG » Сря 02 дек 2015 19:01


На дисгностика изкарва ХОЛ , но един специалист по електрото каза ,че на 90% от голфовете му изкарвала тази грешка ( самия софтлер го предупреждавал да игнорира грешката ) . Смених и делкото два пъти с една и с четири просветки ... Пах изкарва ХОЛ . Излиза ми и грешка в сондата , но не вярвам да има влияние върху оборотите . Явно влиза в авариен режим !


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8114
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот Bai Sando » Сря 02 дек 2015 19:13


Разликата беше,че с единия комп.беше малко по-мудна.Като му сложих оригиналния стана по-пъргава,но не съм имал проблеми с прекъсвача.
Според мен имаш проблем в датчика на делкото,ако изкарва грешката при работещ мотор е точно това.
Ако е само на контакт е нормално да я изкарва,но не и ако работи.
В самата ламаринка на делкото също имат разлика,едното е с 4 отвора другото с един.От 1.8 моно май бяха с един :gruebel
Всичко на белези ли е?Ако паразитния вал който върти делкото не е зацепен правилно,също влиза в авариен режим.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот kris11 » Сря 02 дек 2015 19:21


софтуера е различен.Имах 1 руска книга за Б4 с таблици за 2 та двигателя. Имаше разлики в ъглите на отваряне и затваряне на клапаните за АДУ и АГГ , което предполага различни гърбици на разпределителния вал. Книгата я продадох а колега от форума преди повече от 4 г и не помня на кого. Съжалявам ,че е сканирах тези разлики.
АДУ на Голф и Пасат и АДУ на Шаран имат различни обороти при макс. въртящ момент. Явно е вързано и с предавателното отншение на ск. кутия.На шаран макс върт. момент е на 2400 об/мин , а на АГГ на 2600 об/мин. При Голф и Пасат за АДУ оборотите са доста по-високи


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Re: Golf MK3 1995г 2AGG- проблем с прекъсвача

Мнениеот IvoG » Сря 02 дек 2015 19:26


Всичко е на белези , проверено в три сервиза . Едното делко беше с една просветка ,а другото същото като моето с една . Какво се оказва сега , че компа ми е за смяна така ли ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта