Връщам още една погребана тема с въпрос. Онзи ден тук доста валя. Карам си колата като пич и всичко е наред. С поуката от по-ранното преживяване описано в темата минавам покрай дълбоката вода МНОГО БАВНО. Минах така 70км наляво-надясно без никакви проблеми. Прибрах се там, където валеше много малко общо взето. Всичко хубаво. Гася колата и я оставям. Вчера не съм я пипал. Само свалих акумулатора за дозареждане, което правя периодично. Днес се опитвам да запаля. Стартера върти, обаче колата не пали или се опитва да прави нещо, но не успява. Най-накрая запали, с ниски обороти на празен ход, не реагира на форсиране, изгасва. После реших да отворя капака и да видя Делко-то и бобината. Бобината перфектно суха, кабелите са по местата си, Делкото свалих капачката - съвсем леко зацапана капачката и палчето, но грам вода няма. Навсякъде около двигателя сухо, като изключим едно малко сълзене от тройника, което е някакви дребни капчици и въобще не стига нито до делкото, нито до бобината. Ще го сменям и тройника.
Е, не пали и не пали. В крайна сметка няколко пъти тръгна, но едвам или не реагира на форсиране. Най-накрая потегли, но все едно е запушена. Говорим си на бензин. Ама само с много газ и във високи обороти. Пускам педала - бам, гасне. Така няколко пъти. Около половин час се мъчих с колата и в крайна сметка я прибрах и се отказах да ходя с нея днес където и да е било. Въпреки, че в крайна сметка уж се оправи и сега като че ли няма проблем. Докато се опитвах да я паля в началото, ту тресеше и едвам държеше обороти, ту гаснеше, ту въобще не можеше да запали...
Може ли някой да ми даде идеи може ли това да е от бобината и ако да - как при мокро време, цопам си във водата по кръговите, но много бавно - никакви ядове? Изведнъж, както е сухо, колата суха - ни в клин, ни в ръкав става това. Какво друго да се търси, изглежда че отново ще трябва нещо да се сменя или да ходи на майстор?
Значи, искам кола, която да бъда сигурен, че като тръгна, ще се върна с нея. Подобно нещо не ми се е случвало от предните ми мнения в тази тема конкретно, значи има едно 4-5 месеца.
Свещите са почти нови Шампион-ки(да кажем на 5-6 месеца са и те), пазя си и старите Беру. Палчета, капачки - ново.
ПОСЛЕПИС - Нарочно пръсках сега с пулверизатор по кабела от бобината до капачката, от капачката до свещите 4-те, както и самата бобина. Гледах за нещо окислено - няма. Колата не започна да прекъсва и работи.
МНОГО моля някой с опит да удари едно рамо, че аз не съм много по колите.