Golf MK5 1.9 TDI Проблеми с парното
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 25 дек 2010 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Golf MK5 1.9 TDI Проблеми с парното
Колеги помогнете имам проблеми с парното на GOLF 5 колата загрява на 90градуса а духа студено.
Последна промяна от ivostefanov на Вто 28 окт 2014 21:18, променено общо 2 пъти.
Причина: Придържай се към темата шаблон.
Причина: Придържай се към темата шаблон.
-
- Мнения: 613
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Проблеми с парното на GOLF 5
Ами и аз какво ли не направих да духне топло, ама докато не смених радиатора на парното нещата не се оправиха.
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 25 юли 2012 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблеми с парното на GOLF 5
pami_08 написа:Колеги помогнете имам проблеми с парното на GOLF 5 колата загрява на 90градуса а духа студено.
Диагностиката какво показва ? При мен имаше подобен проблем от шофьорската страна и беше заради клапа, но това беше написано на диагностиката, която извърших впоследствие с колега сменихме потенциометъра на клапата и проблема се оправи.
Чувал съм само позитиви за колегата - zfa159, които основно се занимава с климатични инсталации, но нямам преки впечатления.
Поздрави.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 25 дек 2010 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблеми с парното на GOLF 5
Поздрав прави ми впечатление че като дам повече гаэ на колата започва да идва топло но след това като паднат оборотите пак става студено. Може ли да е гарнитура на главата двигателят ми е 1.9tdi 105 коня
-
- Мнения: 613
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf MK5 1.9 TDI Проблеми с парното
Пами, те това е типичен признак, че радиаторчето е позапушено, и при мен беше така - при по високи обороти се появява някаква мижава топлина.При ниски обороти-хлад.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 25 дек 2010 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf MK5 1.9 TDI Проблеми с парното
Volkswangel написа:Пами, те това е типичен признак, че радиаторчето е позапушено, и при мен беше така - при по високи обороти се появява някаква мижава топлина.При ниски обороти-хлад.
Може ли да се почисти с някакви препарати или трябва да се смени.
-
- Мнения: 613
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: Golf MK5 1.9 TDI Проблеми с парното
Ами аз самия минах през тая процедура ( промиване ) ама ефекта беше анемичен и то за два - три дни.После пак хлад. Замислих се и за клапите топло/студено, ама пък те да не би да се влияят от оборотите на мотора?!
Ако Голфа е втора ръка, знаеш ли какви гнусотии са слагали в охладителната система, евентуално да се предотврати някакъв теч?! И въпреки това, преди смяната на радиатора е хубаво да се направи диагностика на климатроника, да не би някоя клапа да е блокирала.
Ако Голфа е втора ръка, знаеш ли какви гнусотии са слагали в охладителната система, евентуално да се предотврати някакъв теч?! И въпреки това, преди смяната на радиатора е хубаво да се направи диагностика на климатроника, да не би някоя клапа да е блокирала.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 25 дек 2010 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf MK5 1.9 TDI Проблеми с парното
Volkswangel написа:...
Мерси колега
Последна промяна от ivostefanov на Съб 01 ное 2014 19:48, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш целия пост.
Причина: Не е нужно да цитираш целия пост.
- tuninga4
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 03 юли 2010 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Golf MK5 1.9 TDI Проблеми с парното
При голф 5 няма проблем с клапите камоли с радяторчето при този модел има един допълнителен радятор които е на 12 волта и грее до тогава когато колата вдигне 90 градоса и изключва по вероятно от там да идва проблема
- lukan
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 22 дек 2008 20:50
- Автомобил: golf 4
- Двигател: ARZ
- Местоположение: Sofiq Pirdop
Re: Golf MK5 1.9 TDI Проблеми с парното
Колега как сменихте потенциометрите? от къде ги намерихте сподели така ще решим проблемите на 90 процента от проблемите с парното при тези коли . Поздрави :)
- gogo369
- Мнения: 42
- Регистриран на: Вто 08 мар 2011 9:45
- Автомобил: golf 5 1.9tdi bkc
- Двигател: 1.9tdi bkc
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf MK5 1.9 TDI Проблеми с парното
колега неизкам да те плаша ,но и аз имах такав проблем същия и се оказа гарнитура на главата ,не е скъп ремонта
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 25 дек 2010 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Golf MK5 1.9 TDI Проблеми с парното
lukan написа:Колега как сменихте потенциометрите? от къде ги намерихте сподели така ще решим проблемите на 90 процента от проблемите с парното при тези коли . Поздрави :)
един приятел ми ги прави трябва да го питам и ще ти пиша
- lukan
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пон 22 дек 2008 20:50
- Автомобил: golf 4
- Двигател: ARZ
- Местоположение: Sofiq Pirdop
Re: Golf MK5 1.9 TDI Проблеми с парното
Добре .Ще чакам отговор . Благодаря Предварително .
- nikolini
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 02 фев 2007 22:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf MK5 1.9 TDI Проблеми с парното
Здравейте колеги!
... и аз имам подобен на вашият проблем.
От съвсем скоро притежавам Голф 5, 1,9 TDI 105 к.с. ! Колата трудно загряваше и нямаше почти никакво парно. След смяна на термостата, сега загрява напълно след около 10 км при външна температура около 8-10 градуса,
но парното е слабо дори при напълно загрят двигател! Преди да започна да търся проблема, искам да ви попитам тези автомобили имат ли по принцип "хубаво" парно? , Времето за загряване което съм описал по-горе, нормално ли е?
... И това че е климатроник (максималното което означено на регулатора 26 градуса)
означава че в колата не може да се постигне повече от тази температура?
... и аз имам подобен на вашият проблем.
От съвсем скоро притежавам Голф 5, 1,9 TDI 105 к.с. ! Колата трудно загряваше и нямаше почти никакво парно. След смяна на термостата, сега загрява напълно след около 10 км при външна температура около 8-10 градуса,
но парното е слабо дори при напълно загрят двигател! Преди да започна да търся проблема, искам да ви попитам тези автомобили имат ли по принцип "хубаво" парно? , Времето за загряване което съм описал по-горе, нормално ли е?
... И това че е климатроник (максималното което означено на регулатора 26 градуса)
означава че в колата не може да се постигне повече от тази температура?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: eddyman и 276 госта