Golf MK3 1991г. ABS - смяна гарнитура на главата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
zmei
Мнения: 175
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Някъде по света

Golf MK3 1991г. ABS - смяна гарнитура на главата

Мнениеот zmei » Вто 28 окт 2014 19:33


Здравейте, от известно време ми изчезва антифриза, доливам и пак намалява, отдолу не капе, съмнява ме, че го вкарва в цилиндрите и от там в атмосферата и затова няма и следа.
Маслото си е на ред.
Та на ред е смяна на гарнитурата на главата, какво ще ме посъветвате, какда съм сигурен, че е от нея?
Каква е последователноста на сваляне и качване на главата?
Какво се разкача?




Потребителски аватар
dontaskdontsay
Мнения: 1384
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
Автомобил: Golf III 1.6 1994
Двигател: ABU

Re: Golf MK3 1991г. ABS - смяна гарнитура на главата

Мнениеот dontaskdontsay » Вто 28 окт 2014 19:57


Възможно е да капе някъде върху двигателя и от горещото да се изпарява.
На моето 1.6 абу капеше върху блока и се изпаряваше та 2 години не успях да го открия докато накрая не протече сериозно и не си пролича.


Потребителски аватар
kr86
Мнения: 422
Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
Автомобил: Golf mk2
Двигател: 1.6 automatic 1984 year
Местоположение: софия

Re: Golf MK3 1991г. ABS - смяна гарнитура на главата

Мнениеот kr86 » Вто 28 окт 2014 20:02


Разгледай по всички водни съединения. Там, където е засъхнал син или червен антифриз(зависи с кой си). Може и това да е.


zmei
Мнения: 175
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Някъде по света

Re: Golf MK3 1991г. ABS - смяна гарнитура на главата

Мнениеот zmei » Вто 28 окт 2014 20:05


Абе да си кажа, надува ми и в разширителният съд. :icon_sad


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK3 1991г. ABS - смяна гарнитура на главата

Мнениеот andro_ » Вто 28 окт 2014 20:11


Е, то системата си работи под налягане по принцип.
Виждаш ли балочета на празен ход и отвъртяна капачка (много балончета, течността буквално "извира" и прелива)?
Ако има сериозен проблем със гарнитурата на главата, при отвъртяна капачка на разширителния съд ще "повръща" охладителна течност здраво....
Отиди на сервиз да измерят с уред дали има CO газове в разширителния съд.
Ако има - тогава отваряй, за да смениш гарнитура на главата.
Не е голяма драма. Не е кой знае колко скъпо. Така и така сваляш главата - шлайфайте клапани, при необходимост, смени и гумичките на клапаните.
Аз съм с двигател AFT, което е 1.6i, но с блока на 1.8Mi, с друга глава и различен ход на буталото, сменях гарнитура и гумичките на клапаните, поради висок разход на масло. Запазихме оригиналните болтове на главата. Вече над 50 000 км няма проблем (разходът на масло изчезна, гарнитурата, естествено смених, при моят мотор е метална и беше скъпа - 50-60 леа).Не съм шлайфал главата, тъй като двигателят не беше прегряван, поне в моите ръце.


zmei
Мнения: 175
Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Някъде по света

Re: Golf MK3 1991г. ABS - смяна гарнитура на главата

Мнениеот zmei » Вто 28 окт 2014 21:12


При мен също не е прегряван, имам го от 8 години и близо 80 000 км.
сега е на 300 000 по километража.
Преди време му сменях гумички и от тогава не пипа маслото.
Решил съм сам да си сменям гарнитурата, затова разпитвам за тънкостите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 183 госта