Здравейте, от известно време ми изчезва антифриза, доливам и пак намалява, отдолу не капе, съмнява ме, че го вкарва в цилиндрите и от там в атмосферата и затова няма и следа.
Маслото си е на ред.
Та на ред е смяна на гарнитурата на главата, какво ще ме посъветвате, какда съм сигурен, че е от нея?
Каква е последователноста на сваляне и качване на главата?
Какво се разкача?
Golf MK3 1991г. ABS - смяна гарнитура на главата
- dontaskdontsay
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Golf MK3 1991г. ABS - смяна гарнитура на главата
Възможно е да капе някъде върху двигателя и от горещото да се изпарява.
На моето 1.6 абу капеше върху блока и се изпаряваше та 2 години не успях да го открия докато накрая не протече сериозно и не си пролича.
На моето 1.6 абу капеше върху блока и се изпаряваше та 2 години не успях да го открия докато накрая не протече сериозно и не си пролича.
- kr86
- Мнения: 422
- Регистриран на: Сря 20 окт 2010 22:43
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1.6 automatic 1984 year
- Местоположение: софия
Re: Golf MK3 1991г. ABS - смяна гарнитура на главата
Разгледай по всички водни съединения. Там, където е засъхнал син или червен антифриз(зависи с кой си). Може и това да е.
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Някъде по света
Re: Golf MK3 1991г. ABS - смяна гарнитура на главата
Абе да си кажа, надува ми и в разширителният съд.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 1991г. ABS - смяна гарнитура на главата
Е, то системата си работи под налягане по принцип.
Виждаш ли балочета на празен ход и отвъртяна капачка (много балончета, течността буквално "извира" и прелива)?
Ако има сериозен проблем със гарнитурата на главата, при отвъртяна капачка на разширителния съд ще "повръща" охладителна течност здраво....
Отиди на сервиз да измерят с уред дали има CO газове в разширителния съд.
Ако има - тогава отваряй, за да смениш гарнитура на главата.
Не е голяма драма. Не е кой знае колко скъпо. Така и така сваляш главата - шлайфайте клапани, при необходимост, смени и гумичките на клапаните.
Аз съм с двигател AFT, което е 1.6i, но с блока на 1.8Mi, с друга глава и различен ход на буталото, сменях гарнитура и гумичките на клапаните, поради висок разход на масло. Запазихме оригиналните болтове на главата. Вече над 50 000 км няма проблем (разходът на масло изчезна, гарнитурата, естествено смених, при моят мотор е метална и беше скъпа - 50-60 леа).Не съм шлайфал главата, тъй като двигателят не беше прегряван, поне в моите ръце.
Виждаш ли балочета на празен ход и отвъртяна капачка (много балончета, течността буквално "извира" и прелива)?
Ако има сериозен проблем със гарнитурата на главата, при отвъртяна капачка на разширителния съд ще "повръща" охладителна течност здраво....
Отиди на сервиз да измерят с уред дали има CO газове в разширителния съд.
Ако има - тогава отваряй, за да смениш гарнитура на главата.
Не е голяма драма. Не е кой знае колко скъпо. Така и така сваляш главата - шлайфайте клапани, при необходимост, смени и гумичките на клапаните.
Аз съм с двигател AFT, което е 1.6i, но с блока на 1.8Mi, с друга глава и различен ход на буталото, сменях гарнитура и гумичките на клапаните, поради висок разход на масло. Запазихме оригиналните болтове на главата. Вече над 50 000 км няма проблем (разходът на масло изчезна, гарнитурата, естествено смених, при моят мотор е метална и беше скъпа - 50-60 леа).Не съм шлайфал главата, тъй като двигателят не беше прегряван, поне в моите ръце.
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: Съб 08 дек 2007 15:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Някъде по света
Re: Golf MK3 1991г. ABS - смяна гарнитура на главата
При мен също не е прегряван, имам го от 8 години и близо 80 000 км.
сега е на 300 000 по километража.
Преди време му сменях гумички и от тогава не пипа маслото.
Решил съм сам да си сменям гарнитурата, затова разпитвам за тънкостите.
сега е на 300 000 по километража.
Преди време му сменях гумички и от тогава не пипа маслото.
Решил съм сам да си сменям гарнитурата, затова разпитвам за тънкостите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 251 госта