Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикновен?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2589
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикновен?

Мнениеот zografski » Сря 29 окт 2014 11:10


Здравейте колеги,
та изчетох доста разнородни мнения по въпроса, демпферен или обикновен маховик и в момента дълбоко се чудя какво да предприема. Четох че става твърд маховик от голф 3 TDI 1z и к-т съединител от абф примерно, разликата в цената е голяма. От каква друга кола ще стане маховика също така? От голф 3ка вр6 ще стане ли?. Въпросът е дали ще има разлика в поведението на автомобила, някакви притрисания, трудно влизане на скорости или да възникне нещо което може да бъде описано като проблем? Също така четох че специално за вибрациите при дизелите може да станат по усезаеми, но при бензинките го нямало този проблем. Все пак поради разликата в цената ме блазни да сложа по-евтиния сетъп, естествено, но дали няма да има негативи свързани с това, че колата заводски си е 204 к.с. (т.е. доста за обикновен маховик) и 1450кг.




Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2589
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: голф4 2.8 v6 4motion AUE демпферен маховик или обикновен

Мнениеот zografski » Сря 29 окт 2014 14:07


Мерси :th_up ще гледам цените, ще направя дебелата сметка и след това ще се оперира. Ако разликата в цената не е по голяма от 200-300лв предпочитам да си я направя с демпферен маховик, но ако излиза над 300лв разлика ще се преминава на по-евтиния сетъп.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2164
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Re: голф4 2.8 v6 4motion AUE демпферен маховик или обикновен

Мнениеот buller » Сря 29 окт 2014 14:32


А ти сигурен ли си, че маховикът ти е пътник?
Аз сменях съединителя пролетта, заради вилката (имаше напрежение в лагера и той бе тръгнал).
Но, при свалянето се оказа, че маховикът е ОК и смених само комплект съединител.
Ако си сигурен, че е пътник - слагай плътен.
От изчетеното във всички теми и форуми установих, че на бензинов двигател няма осезаема разлика.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2589
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: голф4 2.8 v6 4motion AUE демпферен маховик или обикновен

Мнениеот zografski » Сря 29 окт 2014 14:45


:th_up Ами и при мен ще се разбере дали е пътник чак като се свали всичко, инак сега като я пална сутринта и докато не загрее хубаво, съединителя буксува и се усеща едно притрисане, него го дължа на маховика. Лошото е че дори и сега да не е много зле маховика, ако сменим само к-та и след 2К км здаде багажа маховика, пак треа да дам 200лв само за работа, отделно демпф. маховик, който е 1000лв... За това съм малко в дилема и мисля направо да се сменя всичко, та да знам, че едни 100К км няма да се свалят 100 неща заради съединителя. Инак намерих нещо което излиза много оферта в ebay 950лв (к-т съединтел + демп. маховик за моя голф на марка LuK), като това е цената с доставката, ако сложим и една цена от 250лв за смянта, цялата чикия ще ми излезе към 1200лв всичко, но ако с плътен, цялата цената падне на 700-800лв, вероятно с плътен ще се прави, все пак 300-500лв са си пари за нас, скъсаните българи...
http://www.ebay.co.uk/itm/LUK-DUAL-MASS-FLYWHEEL-DMF-AND-COMPLETE-CLUTCH-KIT-FOR-VW-GOLF-2-8-V6-4MOTION-/371072559925?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AGolf%7CPlat_Gen%3AMK+IV&hash=item5665a5eb35


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: голф4 2.8 v6 4motion AUE демпферен маховик или обикновен

Мнениеот feniksgod » Сря 29 окт 2014 21:58


Не знаех, че на 2.8 може да стане този номер. Ако става силно ти препоръчвам едномасов вариант сетъп, колата ще се развърта по-бързо, което ще ти е ГОЛЯМ ПЛЮС.........защото както знаеме мощността ще идва по-бързо, а на този мотор силата му е във високите обороти(като всеки атмосферен) :th_up . Ще пожертваш само малко от максималната скорост.
Сега обаче въпроса е дали този вариант сетъп става за 2.8 ???????


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2589
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикно

Мнениеот zografski » Сря 29 окт 2014 23:20


Ами това е че до сега не знам някой да го е правил, може би чак като се разгложи ще се види дали става, но реално няма логика да не може да се сложи обикновен маховик, щом го слагат и на дизеловите.


Потребителски аватар
feniksgod
Мнения: 751
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: AGU 1999
Местоположение: София

Re: Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикно

Мнениеот feniksgod » Сря 29 окт 2014 23:35


228мм ли ти е съединителя ???
За маховика повече стрес ще бъде заради 4motion-на и килограмите, не мисля че ще счупи ей така от товар обаче...........хубаво е все пак да питаш някой дето има някаква идея, че иначе ако сам правиш нещо за първи път нали знаеш.............ще се сблъскваш с проблеми няма как. :beer


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2589
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикно

Мнениеот zografski » Сря 29 окт 2014 23:40


Е няма да го правя аз, ще си се кара при майстори колата, но идеята е как ще излезе най-безболезнено от към финансова гледна точка, а и да няма проблеми, защото ако има проблем по-добре да си дам 1300лв и да си го направя с демпферен маховик, както си го пише по дебелите немски книги :mhihi Идеята е ако може да стане добре и да се икономисат поне 300лв, ако няма да стане добре или разликата в цената е по-малка от тия 300лв, ще ги прежаля, само да не са повече.


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2589
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикно

Мнениеот zografski » Пон 03 ное 2014 10:15


Ако занапред някой е в същата дилема, ето отговора!
http://www.europaparts.com/clutch-conversion-kit-52405616-valeo.html


Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикно

Мнениеот Съмнителният » Пон 03 ное 2014 11:15


Това животно от Америка ли идва? Такъв ли поръча и колко ще дойде с доставката?


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2589
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикно

Мнениеот zografski » Пон 03 ное 2014 12:31


Като начало ще търся от BG или близките държави, ако не, в ebay го има с 20$ по-скъп. От този сайт ми начисляват още 450$ доставка :h020 , което е повече от смешно, все едно да си купя 2 кит-а :mhihi Друг вариант е да търся представителство на Valeo и от там няква поръчка да им направя. Това с доставката е лесно, важното е че решението излиза много по-евтино от колкото с демпферен маховик, там само маховика е 1000лв (к-т съед. 300-400лв + смяна(~~250лв) = 1700-800лв излиза), а така цялата процедура по смяната ще излезе до 1000лв, кеото мисля вече е прилично.


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Re: Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикно

Мнениеот didkoltd » Вто 04 ное 2014 19:31


Аз не мога да разбера какво го мислиш толкова ,сякаш че умираш с тази кола!Да свалят маховика тия мастери грабваш го и в някоя морга налагаш маховик от АБФ и от ВР6 да видиш твоите отвори на кои ще паснат като по-вероятно е да са на тези от ВР6.Взимаш този който пасне купуваш си един комплект притискател феродо и лагер за вр6 Голф 3,мяташ железата на мастерите и от теб след това се иска да караш!Всичко ще ти легне сигурно 400 лв макс за части говоря ,а ако намериш и някой да ти ги вземе с отстъпка и надолу!


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2589
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикно

Мнениеот zografski » Вто 04 ное 2014 20:14


Не става, тя тая работа не е като оная. Вариант е само от 24в т.е., от голф3 вр6 не става. Също така болтовете са 10, на тди-тата и абф са по 6. Не умирам с тая кола, но имам доста време докато го сменя, идеята е да се мине по най-добрия и евтин вариант. Най-лесно е да отида в 1вия сервиз и да им кажа, сменяйте. След 3 дена отивам, 1600-700лв, да мерси, лек ден. Е благодаря, 1700лв за смяна на съединител не ми се дават при положение, че с малко занимавка може да мина с под 1000, така че за мен си струва да се впрягам и занимавам ако мога да си спестя 600-800лв за колата.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта