Здравейте колеги,
та изчетох доста разнородни мнения по въпроса, демпферен или обикновен маховик и в момента дълбоко се чудя какво да предприема. Четох че става твърд маховик от голф 3 TDI 1z и к-т съединител от абф примерно, разликата в цената е голяма. От каква друга кола ще стане маховика също така? От голф 3ка вр6 ще стане ли?. Въпросът е дали ще има разлика в поведението на автомобила, някакви притрисания, трудно влизане на скорости или да възникне нещо което може да бъде описано като проблем? Също така четох че специално за вибрациите при дизелите може да станат по усезаеми, но при бензинките го нямало този проблем. Все пак поради разликата в цената ме блазни да сложа по-евтиния сетъп, естествено, но дали няма да има негативи свързани с това, че колата заводски си е 204 к.с. (т.е. доста за обикновен маховик) и 1450кг.
Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикновен?
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: голф4 2.8 v6 4motion AUE демпферен маховик или обикновен
Мерси ще гледам цените, ще направя дебелата сметка и след това ще се оперира. Ако разликата в цената не е по голяма от 200-300лв предпочитам да си я направя с демпферен маховик, но ако излиза над 300лв разлика ще се преминава на по-евтиния сетъп.
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: голф4 2.8 v6 4motion AUE демпферен маховик или обикновен
А ти сигурен ли си, че маховикът ти е пътник?
Аз сменях съединителя пролетта, заради вилката (имаше напрежение в лагера и той бе тръгнал).
Но, при свалянето се оказа, че маховикът е ОК и смених само комплект съединител.
Ако си сигурен, че е пътник - слагай плътен.
От изчетеното във всички теми и форуми установих, че на бензинов двигател няма осезаема разлика.
Аз сменях съединителя пролетта, заради вилката (имаше напрежение в лагера и той бе тръгнал).
Но, при свалянето се оказа, че маховикът е ОК и смених само комплект съединител.
Ако си сигурен, че е пътник - слагай плътен.
От изчетеното във всички теми и форуми установих, че на бензинов двигател няма осезаема разлика.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: голф4 2.8 v6 4motion AUE демпферен маховик или обикновен
Ами и при мен ще се разбере дали е пътник чак като се свали всичко, инак сега като я пална сутринта и докато не загрее хубаво, съединителя буксува и се усеща едно притрисане, него го дължа на маховика. Лошото е че дори и сега да не е много зле маховика, ако сменим само к-та и след 2К км здаде багажа маховика, пак треа да дам 200лв само за работа, отделно демпф. маховик, който е 1000лв... За това съм малко в дилема и мисля направо да се сменя всичко, та да знам, че едни 100К км няма да се свалят 100 неща заради съединителя. Инак намерих нещо което излиза много оферта в ebay 950лв (к-т съединтел + демп. маховик за моя голф на марка LuK), като това е цената с доставката, ако сложим и една цена от 250лв за смянта, цялата чикия ще ми излезе към 1200лв всичко, но ако с плътен, цялата цената падне на 700-800лв, вероятно с плътен ще се прави, все пак 300-500лв са си пари за нас, скъсаните българи...
http://www.ebay.co.uk/itm/LUK-DUAL-MASS-FLYWHEEL-DMF-AND-COMPLETE-CLUTCH-KIT-FOR-VW-GOLF-2-8-V6-4MOTION-/371072559925?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AGolf%7CPlat_Gen%3AMK+IV&hash=item5665a5eb35
http://www.ebay.co.uk/itm/LUK-DUAL-MASS-FLYWHEEL-DMF-AND-COMPLETE-CLUTCH-KIT-FOR-VW-GOLF-2-8-V6-4MOTION-/371072559925?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Model%3AGolf%7CPlat_Gen%3AMK+IV&hash=item5665a5eb35
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: голф4 2.8 v6 4motion AUE демпферен маховик или обикновен
Не знаех, че на 2.8 може да стане този номер. Ако става силно ти препоръчвам едномасов вариант сетъп, колата ще се развърта по-бързо, което ще ти е ГОЛЯМ ПЛЮС.........защото както знаеме мощността ще идва по-бързо, а на този мотор силата му е във високите обороти(като всеки атмосферен) . Ще пожертваш само малко от максималната скорост.
Сега обаче въпроса е дали този вариант сетъп става за 2.8 ???????
Сега обаче въпроса е дали този вариант сетъп става за 2.8 ???????
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикно
Ами това е че до сега не знам някой да го е правил, може би чак като се разгложи ще се види дали става, но реално няма логика да не може да се сложи обикновен маховик, щом го слагат и на дизеловите.
- feniksgod
- Мнения: 751
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 19:33
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AGU 1999
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикно
228мм ли ти е съединителя ???
За маховика повече стрес ще бъде заради 4motion-на и килограмите, не мисля че ще счупи ей така от товар обаче...........хубаво е все пак да питаш някой дето има някаква идея, че иначе ако сам правиш нещо за първи път нали знаеш.............ще се сблъскваш с проблеми няма как.
За маховика повече стрес ще бъде заради 4motion-на и килограмите, не мисля че ще счупи ей така от товар обаче...........хубаво е все пак да питаш някой дето има някаква идея, че иначе ако сам правиш нещо за първи път нали знаеш.............ще се сблъскваш с проблеми няма как.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикно
Е няма да го правя аз, ще си се кара при майстори колата, но идеята е как ще излезе най-безболезнено от към финансова гледна точка, а и да няма проблеми, защото ако има проблем по-добре да си дам 1300лв и да си го направя с демпферен маховик, както си го пише по дебелите немски книги Идеята е ако може да стане добре и да се икономисат поне 300лв, ако няма да стане добре или разликата в цената е по-малка от тия 300лв, ще ги прежаля, само да не са повече.
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикно
Ако занапред някой е в същата дилема, ето отговора!
http://www.europaparts.com/clutch-conversion-kit-52405616-valeo.html
http://www.europaparts.com/clutch-conversion-kit-52405616-valeo.html
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикно
Това животно от Америка ли идва? Такъв ли поръча и колко ще дойде с доставката?
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикно
Като начало ще търся от BG или близките държави, ако не, в ebay го има с 20$ по-скъп. От този сайт ми начисляват още 450$ доставка , което е повече от смешно, все едно да си купя 2 кит-а Друг вариант е да търся представителство на Valeo и от там няква поръчка да им направя. Това с доставката е лесно, важното е че решението излиза много по-евтино от колкото с демпферен маховик, там само маховика е 1000лв (к-т съед. 300-400лв + смяна(~~250лв) = 1700-800лв излиза), а така цялата процедура по смяната ще излезе до 1000лв, кеото мисля вече е прилично.
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикно
Аз не мога да разбера какво го мислиш толкова ,сякаш че умираш с тази кола!Да свалят маховика тия мастери грабваш го и в някоя морга налагаш маховик от АБФ и от ВР6 да видиш твоите отвори на кои ще паснат като по-вероятно е да са на тези от ВР6.Взимаш този който пасне купуваш си един комплект притискател феродо и лагер за вр6 Голф 3,мяташ железата на мастерите и от теб след това се иска да караш!Всичко ще ти легне сигурно 400 лв макс за части говоря ,а ако намериш и някой да ти ги вземе с отстъпка и надолу!
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK4 2.8 V6 4motion AUE демпферен маховик или обикно
Не става, тя тая работа не е като оная. Вариант е само от 24в т.е., от голф3 вр6 не става. Също така болтовете са 10, на тди-тата и абф са по 6. Не умирам с тая кола, но имам доста време докато го сменя, идеята е да се мине по най-добрия и евтин вариант. Най-лесно е да отида в 1вия сервиз и да им кажа, сменяйте. След 3 дена отивам, 1600-700лв, да мерси, лек ден. Е благодаря, 1700лв за смяна на съединител не ми се дават при положение, че с малко занимавка може да мина с под 1000, така че за мен си струва да се впрягам и занимавам ако мога да си спестя 600-800лв за колата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта