Здравейте.
Проблема ми е следния.През няколко дни ,понякога и през няколко часа колата ми гаснеше в движени или не искаше да запали.
Първите две смени на бушоните на бензиновата помпа не ми направиха впечатление да има нещо нередно.Но след това ми стана ясно че имам някакъв проблем.
До момента карам на газ и паля на газ.Но с идването на зимата трябва да направя нещо защото сега пък пали по трудно на газ.
Имате ли някаква представа от какво може да ми гори бушоните въпросната помпа и дали подлежи на ремонт.
Дали проблема наистина е в нея или не и евентуално ако се сменя то с каква да е.
Всички голфове като моя ли са с еднакви помпи или има разлика.От какъв голф да търся помпа и как да позная че е моята.
Знам къде се намира но проблема ми е че над нея имам закачена 46л бутилка за газ и свалянето ще ми отнеме сигурно цял ден.
Golf MK3 GT 97г. AFT 101 коня Бензиновата помпа гори бушони
- didkoltd
- Мнения: 1410
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък/Ст.Загора
Re: Golf MK3 GT 97г. AFT 101 коня Бензиновата помпа гори буш
Сменяй помпата ако не искаш да изгориш някъде !Взимай помпа от Г3 ГТИ без значение 115 или 150 коня!Задължително оригинална помпа ВДО!Бутилката се сваля за 10 минути имаш общо 30 минути работа по махане на бутилка смяна на помпата и монтиране обратно бутилката!Помпата по-добре я вземи с кошницата ,ще ти е по-лесно да я смениш!
-
- VW експерт
- Мнения: 12788
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf MK3 GT 97г. AFT 101 коня Бензиновата помпа гори буш
Щом горят предпазителите помпата е към края на жизнения си път.
Помпа 2-ра ръка аз лично не бих взел.
Половин час ще отнеме само отвиването на пластмасовия фланец,който затваря дупката,в който се спуска помпата в резервоара,ако не е отвиван никога.
Пък и тия дни времето е приятно за ремонти.
Нали си представяш колко е яко да сменяш въпросната помпа на -20 градуса.
Помпа 2-ра ръка аз лично не бих взел.
Половин час ще отнеме само отвиването на пластмасовия фланец,който затваря дупката,в който се спуска помпата в резервоара,ако не е отвиван никога.
Пък и тия дни времето е приятно за ремонти.
Нали си представяш колко е яко да сменяш въпросната помпа на -20 градуса.
- fissikela
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 27 яну 2011 18:02
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1.6
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK3 GT 97г. AFT 101 коня Бензиновата помпа гори буш
Съмнява ме да е лесно махането на бутилката.При мен има някаква тръба, разположена хоризонтално която се пада точно върху бензиновата помпа.
Със сигурност това няма да ме спре да опитам поне.Не трябва ли тая помпа която взимам да е от същия Голф.Тия от ГТИ не са ли различни?
Аз се притеснявах да няма друг проблем и от него да ми горят бушоните.
Със сигурност това няма да ме спре да опитам поне.Не трябва ли тая помпа която взимам да е от същия Голф.Тия от ГТИ не са ли различни?
Аз се притеснявах да няма друг проблем и от него да ми горят бушоните.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта