Здравейте колеги.Тази сутрин при опит да запаля стартерът не тръгна да върти.Чува се само едно чаткане и до там.
Акумулаторът е ок,ток има навсякъде по купето,светлинните индикатори на таблото си светят нормално.
Дали е заминал стартерът и сложна ли е смяната му пред блока,защото няма как да закарам колата на ход до там?
Ако можете да ми препоръчате някоя марка на нормални цени,защото всичко ново което гледах беше над 200 лева .
Golf MK2 1990г. 1.6 EZ - стартерът не върти
Re: Golf MK2 1990г. 1.6 EZ - стартерът не върти
Колега за да се свали стартера трябва отдолу да се подпре мотора, иначе ще провисне. А за това че само чатка означава, че не може да изхвърли бендикса. Може да е шалтер, четки.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK2 1990г. 1.6 EZ - стартерът не върти
не е сложно.Само порпираш, сваляш го и си го ремонтираш на топло. Четки,бендикс, втулки и включвател сменяш за да не се налага пак да го сваляш след късо време.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf MK2 1990г. 1.6 EZ - стартерът не върти
Проблемът е решен.Смениха се четките на стартера.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK2 1990г. 1.6 EZ - стартерът не върти
то хубаво,че са сменени само четките, но не споменаваш нищо за колектора колко дълбоки бразди има.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Golf MK2 1990г. 1.6 EZ - стартерът не върти
Майсторът каза,че всичко друго е идеално.
Интересното е,че днес сутринта като му я карах бях с нагласата да я бутаме,но като завъртях ключа запали от четвърт оборот и нямаше никакъв помен от проблема предния ден.
Интересното е,че днес сутринта като му я карах бях с нагласата да я бутаме,но като завъртях ключа запали от четвърт оборот и нямаше никакъв помен от проблема предния ден.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 179 госта