Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
То при всичко описано от теб остава проблема да е в турбото,пробвай да затегнеш гейта повечко (5-6 оборота например може и повече само за проба е все пак) но сложи белег та ако няма ефект за да си го върнеш в предишното си място.За пружината май не се сменя защото са капсуловани,но не ти пречи да пробваш с външна пружина за да си сигурен дали не е от там.Ти прочете ли темите които ти постнах?С тия пружини турбото (уж) имал повечко бууст във високите
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Затегнах гейта колега както ти ми каза и успях да вдигна буста, но сега прави пик 1.3 някъде и на момента я забива на 0,3бара не задържа и 2 секунди буста, ако не надвишава 1.1 няма проблем.
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Забравих да кажа, че колата не влиза в прекъсвач каквото и да направя на място. Когато е на скорост стига до прекъсвач. Това дали има нещо общо със забиването на муцуната и губенето на буст във високите рязко? Ако може да ме упътите кои от тези два модела свещи да избера PFR6Q или PFR7Q NGK? С по студени дали ще е по добре?
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Сега трябва да върнеш малко от резбата за да не ти пренадува и от там в авариен режим,а това с прекъсвача на свободна нз.Кажи какво става на свободна с пълна газ,колко оборота прави?като цяло малко повече инфо.За свещи си вземи по каталог както излиза,по студени пак може но едва ли ще я пържеш толкова много.
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Значи на свободна давам газ до долу и оборотите веднага удрят на 6к и се връщат на 5,5к и така играят, сякаш нещо не позволява. Опитвал съм лека полека да дам газ и пак не иска да вдигне оборотите каквото и да направя. В движение си върви иначе обаче от както бутнах гейта колата вървеше идеално 1 седмица сега почнаха едни странни предърпвания прекъсване лашкане нз какво и става вече. Има записани грешки 00561, 16989 - Engine control module (ECM) - ROM Error , и една за пренадуване на турбото, но тя е защото бутах гейта преди я нямаше...
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Колега като направи този тест за boost leak колко време държеше налягането?Защото при мен не го държи за дълго и чувам бълбукане откъм двигателя(картера),дали е нормално това?
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Държи налягането ама аз го правя с отворена капачка за маслото нз защо ама като гледах клипове за теста всички така правят
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
прекъсванията се оказаха от тръгнала бобина и не хубави свещи а грешката 00561 е заради от после сложения блов офф които съска или вакумите към него
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта