Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Здравейте колеги, искам да попитам ако откача маркуча на Н75 които отива към разтоварващия клапан уестгейта на моя 1.8т AGU мотор може ли да се счупи нещо?? Колата изобщо не върви като за 1.8т с чип и искам да пробвам като направи повече бууст турбината дали ще тръгне. Съмнява ме топлата част на турбината понеже понякога на 5к оборота много рязко пада буста и колата се забива.
Последна промяна от mechoo на Сря 05 ное 2014 21:01, променено общо 1 път.
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Колеги днеска откачих маркуча към разтоварващия клапан на турбото, в началото 1-ва 2-ра предавка не усетих никаква разлика, но после като излязох на по хубав път на 3-та се усети разлика във високите вървеше доста доста по добре, не съм я пробвал на по високи предавки понеже ме е страх да не счупя нещо. Ако я карам така колата може ли да се счупи нещо? за турбината знам, че се натоварва много но ще си сложа бууст метър и ще следя от вътре налягането и няма да я зоря прекалена.
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Колеги, сложих си бууст метър турбината ми прави пик 0.9 и държи холд 0.8бара това не е ли много малко за чипнато 1.8т? С изваден маркуч на Н75 положението е същото. Това нормално ли е ??? Гледам, че колегите пишат като са извадили маркуча турбината правела надув на 1.4 1.5бара. Защо при мене не се получава това.. да не би да ми е заминала турбината ? Дебитомера си удря 135мг. на 6к оборота това мисля че е добре. Моля някои които е по в час с тези гадинки да драсне едно мнение ще съм благодарен.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Ти като извадиш маркуча от Н75,то трябва да го затапиш с нещо за да не ти се губи бууста ,и на 2-ра предавка не чакай да надуе 1.4 щото тъкмо надуе и те оборотите са минали 5000
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Запуших го да не изтърва налягането и пак не вдига повече на нито една предавка
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Първо,не знам дали уреда е верен който мериш.Второ ако си с к03 едва ли ще видиш повече от 1.3 и то пик и то след 3-та предавка.Аз съм с к03с и пик-а ми е 1.6-1.7 и то на 4-5 предавка,като карам на гейт.Аз карах със затапен маркуч(тоест карах на гейт) около 3 месеца само ръчка и нищо няма на турбото.Не си споменал за катализатора колега,дай повече инфо за колата
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
И аз не знам до колко е верен уреда, но няма ли да усетя разлика във вурвежа с по—голям пик ? Колата си върви еднакво каквото и да направя дали не трябва да затегна гейта ? Катализатора е изхвърлен.
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Възможно ли гейта(паричката) да е леко отворена?Може да имаш теч на бууст (boost leak),ако можеш да направиш теста пробвай.Ето да видиш как става-
https://www.youtube.com/watch?v=uixdw49Km4s
https://www.youtube.com/watch?v=Gup5IsypU_8
https://www.youtube.com/watch?v=uixdw49Km4s
https://www.youtube.com/watch?v=Gup5IsypU_8
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Направих си го този тест колега, благодарение на една консервена кутия една стара цефка от кола и малко горещ силикон стана перфектен уред за надуване през маркуча след дебитомера. И като почнах да надувам веднага ме удари струя въздух в лицето от тънкия маркуч на картерната вентилация. След като го оправих пак надух за проверка до към 0.6 0.7 и не изпускаше вече, задържа си налягането известно време и не се чуваше да съска, но проблема е че турбината със затапен маркуч към гейта пак не надвишава 1бар, показанията на буст метъра се вдигнаха с около 0.1 0.2бар след оправяне на пропуска. Също така и като закачих Н75 както трябва са същите параметрите на буста и на 5-та предавка на пълна газ след 4500к оборота буста пада на около 0.2 0.3 и мощността заминава тотално.
- ej0
- Мнения: 143
- Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: Шумен,Шумния град
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Здравей колега при дизела ако откача маракуча значи повече ли ще върви ?
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Ще пренадуе след 2—ра предавка и ще ти забие в авариен режим
- nuri_3556
- Мнения: 790
- Регистриран на: Сря 14 юли 2010 15:43
- Автомобил: Golf 3+golf 4
- Двигател: AEK 1995+AGU 250+
- Местоположение: Устина
- Контакти:
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Тогава най вероятно е гейта да е леко отворен или на уестгейта (актуатора)да е омекнал пружината!Ако искаш затегни гейта повечко,като оставиш някакъв белег на резбата за да я върнеш в старото положение после.После виж дали актуатора се движи нормално,но при студен мотор .Има хора слагат и допълнителни пружини на актуатора за всеки случай,както и аз търся такива.
ето ти два линка http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5700226-Wastegate-Actuator-Spring-Mod/page3 http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5700226-Wastegate-Actuator-Spring-Mod/page3
Дал съм 2 пъти един и същ линк sorry,ето другия линк
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5700226-Wastegate-Actuator-Spring-Mod
ето ти два линка http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5700226-Wastegate-Actuator-Spring-Mod/page3 http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5700226-Wastegate-Actuator-Spring-Mod/page3
Дал съм 2 пъти един и същ линк sorry,ето другия линк
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5700226-Wastegate-Actuator-Spring-Mod
Последна промяна от nuri_3556 на Нед 16 ное 2014 2:42, променено общо 1 път.
- ej0
- Мнения: 143
- Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: Шумен,Шумния град
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
nuri_3556 написа:Тогава най вероятно е гейта да е леко отворен или на уестгейта (актуатора)да е омекнал пружината!Ако искаш затегни гейта повечко,като оставиш някакъв белег на резбата за да я върнеш в старото положение после.После виж дали актуатора се движи нормално,но при студен мотор .Има хора слагат и допълнителни пружини на актуатора за всеки случай,както и аз търся такива.
ето ти два линка http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5700226-Wastegate-Actuator-Spring-Mod/page3 http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5700226-Wastegate-Actuator-Spring-Mod/page3
ем колега то тогава с тези добавени пружини няма ли да пренадува?
Според мойта логика ако се смени мапа с 3баров няма да влиза в авариен режим,но турбото рано или късно ще се счупи
Re: Golf MK4 AGU 99г.- Въпрос за маркуча на Н75
Колега ejo, AGU мотора няма мап! И не говори глупости да ми спамиш в темата. Гледаи си темите за печките. До колегата nuri ако затегна гейта ще има ли резултат? Последно като го раздвижих се движеше доста плавно, но незнам каква съпротива трябва да оказва това нещо. И може ли да сложа нова оригинална пружина сменят ли се поне ще знам че не е омекнала, но ако със затягане на гейта ще се оправи ще я оставя така. Колко долу горе трябва да я затегна?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 219 госта