Здравейте!
Днес изведнъж както си карах и забелязах че таблото ми свети по слабо от нормалното,малко след което ми светна и лампата на акумулаторът.
Спрях на първата бензиностанция и проверих какво се случва под капа.но нищо не ми направи лошо впечетление.
След като я запалих без проблем,я изфорсирах малко повече и лампата загасна.Забелязах че като колата е над 2000 оборота е ОК под тях индикатора леко свети и на 1100 1200 оборота си свети стябилно.
Светлината на таблото е ту нормална ту по сляба,независимо дали е в високи или ниски и дали лампата свети или не.
Четох в форума че на някой им свети и лампта за маслото.При мен няма такъв проблем.И трите пъти в които палих си запали нормално.Дори 3тото палене бе 2 часа след като я бях спрял.
Кажете къде да търся проблема и ориентировъчно каква сума да очаквам?
Колата е Голф 3 ГТ 1.6 АФТ 101коня 1997г и я карам на газ
Golf MK3 GT 1.6 AFT Свети лампата на акумулатора
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Пет 02 авг 2013 14:40
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf MK3 GT 1.6 AFT Сети лампата на акумулатора
Вероятно хлабав ремък на динамото.Или износени четки на същото,които отвреме-навреме прекъсват.Премери на клемите на акумулатора какво напрежение имаш при запален двигател - трябва да е около 13,8 волта.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf MK3 GT 1.6 AFT Свети лампата на акумулатора
Както пише колегата над мен - най-вероятно четки/регулатор на алтернатора.
Ако си с Valeo - обикновено на клемите е 13,6-13,8V на запален двг.
Ако си с Bosch може напрежението да е по-високо.
Реле-регулатор с четките струва до около 30-тина лева (марка - Cargo, примерно), може да има и по-евтини/скъпи.
Ако е от четките и си сръчен в ръцете може да се сменят и само те (2-3 лева).
Ако не знаеш какво да правиш и т.н. - майстор по алтернатори/стартери. Хем ще погледне алтернатора дали има нужда и от друга профилактика.
Ако си с Valeo - обикновено на клемите е 13,6-13,8V на запален двг.
Ако си с Bosch може напрежението да е по-високо.
Реле-регулатор с четките струва до около 30-тина лева (марка - Cargo, примерно), може да има и по-евтини/скъпи.
Ако е от четките и си сръчен в ръцете може да се сменят и само те (2-3 лева).
Ако не знаеш какво да правиш и т.н. - майстор по алтернатори/стартери. Хем ще погледне алтернатора дали има нужда и от друга профилактика.
- fissikela
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 27 яну 2011 18:02
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1.6
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK3 GT 1.6 AFT Свети лампата на акумулатора
Ще намеря някой да премери тока и ще пиша.Странното е че проблеми с паленето нямам ,а лампата свети
- fissikela
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 27 яну 2011 18:02
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1.6
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK3 GT 1.6 AFT Свети лампата на акумулатора
Момчето което мери каза че при загасена кола показва 12v а при запалена 14v.
Това нормално ли е според вас и ако е то от какво е проблема ако не е от алтернатора.
Това нормално ли е според вас и ако е то от какво е проблема ако не е от алтернатора.
- petko5
- Мнения: 2926
- Регистриран на: Сря 11 апр 2007 18:16
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: ААМ
- Местоположение: София-Белоградчик-Стара Загора
Re: Golf MK3 GT 1.6 AFT Свети лампата на акумулатора
Алтернатор...!
- fissikela
- Мнения: 49
- Регистриран на: Чет 27 яну 2011 18:02
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1.6
- Местоположение: Sofia
Re: Golf MK3 GT 1.6 AFT Свети лампата на акумулатора
Ремонт на алтернатор 85лв. ремонта 65 + 20лв. за сваляне и качване на алтернатора.
Точно какво е сменяно не знам но май е паднал голям ремонт.В сервиза до който стигнах май вероятно не са извършвали ремонт на алернатори и са го носели друг да го оправя.
Точно какво е сменяно не знам но май е паднал голям ремонт.В сервиза до който стигнах май вероятно не са извършвали ремонт на алернатори и са го носели друг да го оправя.
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: Вто 02 фев 2010 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: V.TARNOVO
Re: Golf MK3 GT 1.6 AFT Свети лампата на акумулатора
същия проблем го имах и аз на същия двигател - оказа се някакво реле в генератора ,срещу 35 лева бях готов
- dontaskdontsay
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Golf MK3 GT 1.6 AFT Свети лампата на акумулатора
Ти не попита ли какво точно са ремонтирали ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: BobbyTarantino и 248 госта