Golf 4 - Вода в купето под стелката зад шофьора - Проблем с водонепроницаемостта
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Golf МК4 - Проблем с водонепроницаемостта
И след лепенето на стоповете и запълването на някои фуги в ламарините, багажникът ми е пак мокър, вдигнах вече ръце. Има ли някаква вероятност да е от антената на покрива, която няма уплътнение ? Тавана на се мокри по мои наблюдения и затова си мисля, че не е оттам.
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Golf МК4 - Проблем с водонепроницаемостта
И след лепенето на стоповете и запълването на някои фуги в ламарините, багажникът ми е пак мокър, вдигнах вече ръце. Има ли някаква вероятност да е от антената на покрива, която няма уплътнение ? Тавана на се мокри по мои наблюдения и затова си мисля, че не е оттам.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Golf МК4 - Проблем с водонепроницаемостта
Колега dctr88 не бързай да сваляш антената, че там е..... по добре пробвай да я изолираш добре от тавана отвън и ако вече спре да тече, тогава сваляй и оправяй. Лепни някакво тиксо отгоре, уплътни го добре и виж какво ще стане, че иначе трябва да разглобяваш 2 часа най малко...
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Golf МК4 - Проблем с водонепроницаемостта
Нищо трудно няма в свалянето на антената, само трябва да се внимава да не се счупи кората на тавана. Ако няма уплътнението там, влиза вода със сигурност.
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Golf МК4 - Проблем с водонепроницаемостта
Лошото е, че не съм сигурен откъде е, все си мисля, че щеше да бъде мокър тавана ако течеше от него ...
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Golf МК4 - Проблем с водонепроницаемостта
Не е задължително да е мокър.
Но при условие, че нямаш гумата там си я набави непременно, дори и да не е сега теча от там. А и като тръгнеш да сваляш антената тъкмо ще видиш дали е влизала вода, евентуално следи от стичане над кората.
Гумените маншони за кабелите към петата врата също трябва да са здрави и добре лягащи в отворите на купето, там може да помогне малко силикон, ако е здрав самия маншон. Скъса ли се, смяна задължително, но е доста трудоемка.
Но при условие, че нямаш гумата там си я набави непременно, дори и да не е сега теча от там. А и като тръгнеш да сваляш антената тъкмо ще видиш дали е влизала вода, евентуално следи от стичане над кората.
Гумените маншони за кабелите към петата врата също трябва да са здрави и добре лягащи в отворите на купето, там може да помогне малко силикон, ако е здрав самия маншон. Скъса ли се, смяна задължително, но е доста трудоемка.
Последна промяна от achodemo на Чет 11 дек 2014 16:10, променено общо 1 път.
- dctr88
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 14:43
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Варна
Re: Golf МК4 - Проблем с водонепроницаемостта
Сега поразгледах как са нещата покрай антената и мисля, че мога да я поправя без да я свалям - имам горчив опит от свалянето на подобна антена на предната ми кола, не искам пак счупен таван, блъскащи се тавански кори и половин таван на черни отпечатъци дето си се допирал тук там.
Един приятел ми го подхвърли като идея, той го е правил на скоро, ще изчопля уплатнението и ще намажа с черен технически силикон, леко шкурка около антената(тук трябва само да се внимава много, но на някоя отвертка на върха с лека шкурчица ще стане) за да падне лака и да хвани по-добре силикона и ще стане по-добре от оригиналното дори.
Един приятел ми го подхвърли като идея, той го е правил на скоро, ще изчопля уплатнението и ще намажа с черен технически силикон, леко шкурка около антената(тук трябва само да се внимава много, но на някоя отвертка на върха с лека шкурчица ще стане) за да падне лака и да хвани по-добре силикона и ще стане по-добре от оригиналното дори.
- dctr88
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 14:43
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Варна
Re: Golf МК4 - Проблем с водонепроницаемостта
achodemo написа:Не е задължително да е мокър.
Но при условие, че нямаш гумата там си я набави непременно, дори и да не е сега теча от там. А и като тръгнеш да сваляш антената тъкмо ще видиш дали е влизала вода, евентуално следи от стичане над кората.
Гумените маншони за кабелите към петата врата също трябва да са здрави и добре лягащи в отворите на купето, там може да помогне малко силикон, ако е здрав самия маншон. Скъса ли се, смяна задължително, но е доста трудоемка.
Направо си е невъзможна подмяната ако питаш мен, разглобяването на 5тата врата и освобождаването на тези кабели е да кажем лесно, но буксите на тези кабели едва ли може да минат през този маншон, трябва рязане на кабели, снадки, "любимото" ни побългаряване...
- dctr88
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 14:43
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Варна
Re: Golf МК4 - Проблем с водонепроницаемостта
Колега, piter_96
Погледна ли тези хриле на колата от където аз буквално се пълних като лейка? Те са точно до стоповете на страниците в ламарините, поне при 4ките са там, едва ли при 3ките са на много по различно място... чувал съм, че и на някой коли под патрона на 5тата врата били, под кората някъде...
Погледна ли тези хриле на колата от където аз буквално се пълних като лейка? Те са точно до стоповете на страниците в ламарините, поне при 4ките са там, едва ли при 3ките са на много по различно място... чувал съм, че и на някой коли под патрона на 5тата врата били, под кората някъде...
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Golf МК4 - Проблем с водонепроницаемостта
Буксите се разглабят също, никой не спори, че е лесно, но не е и невъзможно! А дори и да се стигне до рязане и снаждане на кабели, които не се виждат после е нещо с вида на омазана със силикон антена, туй вече си е побългаряване както казваш :)
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Golf МК4 - Проблем с водонепроницаемостта
Дори и моите на поло 9н3 са там където са на голфа 4 ка
- dctr88
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 14:43
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Варна
Re: Golf МК4 - Проблем с водонепроницаемостта
achodemo написа:Буксите се разглабят също, никой не спори, че е лесно, но не е и невъзможно! А дори и да се стигне до рязане и снаждане на кабели, които не се виждат после е нещо с вида на омазана със силикон антена, туй вече си е побългаряване както казваш :)
Мамка му, така си е,
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf МК4 - Проблем с водонепроницаемостта
Явно всички фаувета имат общи болежки. Аз, както споменах по горе имах също проблем с уплътнението на антената, само беше скъсано, т.е. не липсваха части от гумата. Събрах го, намазах внимателно с прозрачен силикон и въобще не си личи.
От там влизаше вода, но къде отиваше ми е интересно, защото облицовката на тавана може да се свали леко, на някакви щипки е, вдигате капака и дърпате под уплътнението облицовката и се сваля, точно в началото при отвора на задният капак, дърпате надолу. За моя изненада, нямаше вода, нищо. Явно ламарината е двойна или имаше някаква плоскост залепена, това при полото. Не видях да имам достъп до антената и за това сложих силикон, не стана грозно.
Въпросът обаче е, къде е отивала тази вода, щото доста я поизмих с маркуча. Според мен е напълно възможно водата по колоните да отиде зад таблото и да създаде проблеми и то големи, ако намокри някои контакти. Интересното при мен е, че не ми светеше лампичката на врътките за парното и тази за фаровете също не светеше, когато фаровете са изключени, а тя винаги свети, при запален двигател и изключени фарове. 2 години почти не светеха и изведнъж без да ги барам светнаха. Ще кажете, че е било лош контакт и от многото лашкане са се наместили. Да ама тва 2 години лашкане, пък и не е само едната лампичка да кажеш, че е от тръскането. Смятам, че е напълно възможно да е от водата, както и имах гаснене при студен двигател, което с времето изчезна. Смених доста части, но до скоро пак го правеше от време на време.
Така, че ако имате скъсано уплътнение на антената незабавно го уплътнете да не стане по голяма беля, която после няма хващане.
От там влизаше вода, но къде отиваше ми е интересно, защото облицовката на тавана може да се свали леко, на някакви щипки е, вдигате капака и дърпате под уплътнението облицовката и се сваля, точно в началото при отвора на задният капак, дърпате надолу. За моя изненада, нямаше вода, нищо. Явно ламарината е двойна или имаше някаква плоскост залепена, това при полото. Не видях да имам достъп до антената и за това сложих силикон, не стана грозно.
Въпросът обаче е, къде е отивала тази вода, щото доста я поизмих с маркуча. Според мен е напълно възможно водата по колоните да отиде зад таблото и да създаде проблеми и то големи, ако намокри някои контакти. Интересното при мен е, че не ми светеше лампичката на врътките за парното и тази за фаровете също не светеше, когато фаровете са изключени, а тя винаги свети, при запален двигател и изключени фарове. 2 години почти не светеха и изведнъж без да ги барам светнаха. Ще кажете, че е било лош контакт и от многото лашкане са се наместили. Да ама тва 2 години лашкане, пък и не е само едната лампичка да кажеш, че е от тръскането. Смятам, че е напълно възможно да е от водата, както и имах гаснене при студен двигател, което с времето изчезна. Смених доста части, но до скоро пак го правеше от време на време.
Така, че ако имате скъсано уплътнение на антената незабавно го уплътнете да не стане по голяма беля, която после няма хващане.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 19 апр 2014 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Golf МК4 - Проблем с водонепроницаемостта
Колега (автора на темата), голфа на сестра ми имаше същия проблем - зад шофьора мокро. При нея проблема идваше от левия стоп. От там влиза вода, стича се до багажника и оттам през мокета до пода зад шофьора.
- piter_96
- Мнения: 856
- Регистриран на: Пон 03 май 2010 15:07
- Автомобил: VW Golf III VW Golf III Variant
- Двигател: AFT 1997 AAM 1994
- Местоположение: Сопот
Re: Golf МК4 - Проблем с водонепроницаемостта
При мен има развитие, днес откачих задната броня и имаше едни неприятни фуги по ламарината, изглежда е имало удар, намазах ги със силикон и дано всичко е точно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта